Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

MagnusG 2009-01-25 23:16

Citat:

Ursprungligen postat av Kaboffastar (Inlägg 3449439)
Jag är inte heller speciellt insatt i någonting, har nyss börjat intressera mig för sporten.

Vad är fedors "MMA recod"? såg inte vad det stod på streamen

Skulle vara fränt att se Fedor i en oktagon åsse.

Ja nu är det 29 vinster 1 förlust..
Förlusten kom av ett "cut" han fick av en armbåge i en PRIDE match. Och dom dömde det till förlust. Alltså.. han fick inte fortsätta då såret va för djupt.
Så han har egentligen inte någon "riktig" förlust i sin resume.. än :)

Så.. 29 wins, 1 loss, 0 Draws, 7 Knockouts och 15 submissions

olwe 2009-01-25 23:28

+ en no contest mot Noguera

Kaboffastar 2009-01-25 23:59

thanks. Kollade på dokumentären åsse fårut. baddest man on the planet.

palme 2009-01-26 01:08

Killen som fejka groinshots i första matchen kunde fan fått förlora...

Otrolig haka på mini-fedor!!! Han borde ha sovit flera ggr om!

Vitor is back!!! Läskig KO.

Snyggt av fedor att lura in AA som han gjorde, sen tack och godnatt :D Fortfarande lite chockad över det abrupta slutet.

Kwon 2009-01-26 01:18

AA föll rakt in i Fedors fälla!

Om det är någon som är calculating och capitalizes on someone elses mistakes så ere Feddan!
(Allt tack vare Megamass 2000)
http://www.mma-extreme.com/images/young_emelianenko.jpg

palme 2009-01-26 01:23

Jag är säker på att han gjorde en fuling, han ser så loj ut efter frontsparken, armarna nere, sen pang! Inget snack om vem som är bästa tungviktaren nu.

Kaboffastar 2009-01-26 01:26

Citat:

Ursprungligen postat av palme (Inlägg 3449584)
Jag är säker på att han gjorde en fuling, han ser så loj ut efter frontsparken, armarna nere, sen pang! Inget snack om vem som är bästa tungviktaren nu.

Glöm inte att AA HADE MATCHEN!!!!!!111!!

palme 2009-01-26 01:31

Citat:

Ursprungligen postat av Kaboffastar (Inlägg 3449585)
Glöm inte att AA HADE MATCHEN!!!!!!111!!

Hade han? Bättre händer helt klart. Men om han dominera så jävligt varför försöka sig på ett flying knee? AA sprang i fällan helt enkelt.

KlopFer 2009-01-26 01:32

Citat:

Ursprungligen postat av Kaboffastar (Inlägg 3449515)
thanks. Kollade på dokumentären åsse fårut. baddest man on the planet.

Vad heter den?

Drfg 2009-01-26 01:34

Citat:

Ursprungligen postat av KlopFer (Inlägg 3449587)
Vad heter den?

Det står i texten du quotade :) "Baddest man on the Planet"

hoikka poika 2009-01-26 01:36

Citat:

Ursprungligen postat av Kräket (Inlägg 3449414)
Nu har jag också sett galan... :)

Många som anser att Fedor hade lite tur, att han låg lite taskigt till där i början. Jag vette sjutton, är inte såpass insatt att jag har någon åsikt om detta. Vad anser ni?

Fedor hade inte vunnit ronden om den hade fortsatt som den började. Skulle ha varit intressant att se hur rond 2 hade sett ut.

Citat:

Ursprungligen postat av Kräket (Inlägg 3449414)
Fan vad jag störde mig på snubben som verkade tala med rap-metoden. Han var så jädra överdriven att det bara blev störande.

Sen verkar det tydligen inte gå så bra för Affliction. Synd om det i slutänden bara blir UFC som står kvar. Gissar att det nog inte är det bästa för sporten...

Affliction har inte kört så många galor och de har många namnkunniga fighters. Dessutom har dom ju Mr. Trump i bakfickan :) Jag vet inte hur det går ekonomiskt men det verkar ju vara rätt svårt att få någon ekonomi i fightinggalor av någon anledning.

Jävligt läskig KO på Lindland förövrigt. I klass med Tank Abbotts KO på Matua i UFC 6.

7UP 2009-01-26 01:36

Sheeesuz vad hes man är nu! Fedor is still the man men jag var bra orolig där ett tag.

Härligt att se Vitor i form igen. Har väntat i många år på det.

Lite besviken på Barnett att han inte kunde få in någon submission.

KlopFer 2009-01-26 01:38

Citat:

Ursprungligen postat av Drfg (Inlägg 3449588)
Det står i texten du quotade :) "Baddest man on the Planet"

Ahh, se där:D

hoikka poika 2009-01-26 01:46

Citat:

Ursprungligen postat av Kaboffastar (Inlägg 3449585)
Glöm inte att AA HADE MATCHEN!!!!!!111!!

Nja, han hade vunnit första ronden om den hade fortsatt i samma stil. Som sagt, hade varit intressant att se rond 2. Den hade garanterat sett helt annorlunda ut.

Citat:

Ursprungligen postat av palme (Inlägg 3449584)
Jag är säker på att han gjorde en fuling, han ser så loj ut efter frontsparken, armarna nere, sen pang! Inget snack om vem som är bästa tungviktaren nu.

Citat:

Ursprungligen postat av palme (Inlägg 3449586)
Hade han? Bättre händer helt klart. Men om han dominera så jävligt varför försöka sig på ett flying knee? AA sprang i fällan helt enkelt.

Tror att du har hittat ett korn här faktiskt ;) AA blev för självsäker när han kände att han hade ronden, blev oförsiktig, lurad!

Kaboffastar 2009-01-26 01:48

Citat:

Ursprungligen postat av palme (Inlägg 3449586)
Hade han? Bättre händer helt klart. Men om han dominera så jävligt varför försöka sig på ett flying knee? AA sprang i fällan helt enkelt.


Jag var en smula ironisk


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)