Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

eternallord 2015-06-11 12:55

Chocking... *rolleyes*

Jorge Guimaraes: "That Olympic Games thing has been discarded. Anderson won't be in the Olympics. Now he will only wait for the NAC to give their verdict. We are waiting, let's see if there will be a punishment and how long will it be."

Skrollovicz 2015-06-11 15:25

En månad till McGregor vs Aldo. Tiden går alldeles för sakta.

eternallord 2015-06-11 15:29

MMA-gudarna har varit alldeles för snälla senaste veckorna, med tanke på hur bra de senaste eventen har varit. Känns givet att Aldo och Gustafsson snart åker på knäskador.

Skrollovicz 2015-06-11 15:37

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 7368101)
MMA-gudarna har varit alldeles för snälla senaste veckorna, med tanke på hur bra de senaste eventen har varit. Känns givet att Aldo och Gustafsson snart åker på knäskador.

Don´t.

cero 2015-06-11 21:38

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 7368006)
Chocking... *rolleyes*

Jorge Guimaraes: "That Olympic Games thing has been discarded. Anderson won't be in the Olympics. Now he will only wait for the NAC to give their verdict. We are waiting, let's see if there will be a punishment and how long will it be."

Tog du illa upp över att Anderson påstod sig kunna spöa skiten ur grabbarna i din sport..? :D

eternallord 2015-06-11 22:13

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 7368349)
Tog du illa upp över att Anderson påstod sig kunna spöa skiten ur grabbarna i din sport..? :D

Gjorde han det? Har jag inte sett. Nej, jag var mest förvånad över att någon ens övervägde möjligheten att det här PR-spektaklet skulle leda till något.

Tränar ju faktiskt MMA och inte Taekwondo nuförtiden för övrigt, så går väl att diskutera vilken som är "min" sport ;)

Grazzafukkinrazzi 2015-06-11 22:21

Shots fired! Cero vs. Eternallord @ UFC 200. Make it happen, Dana!

eternallord 2015-06-11 22:27

Vad hade betting-siffrorna legat på?

Gober 2015-06-11 22:31

Vad väger ni? Är villig att lägga ett bet om jag får era stats :D

cero 2015-06-11 22:49

70 KG, 100% mukkler. Böjben som knappt får plats i vanliga jeans.

Citat:

Tränar ju faktiskt MMA och inte Taekwondo nuförtiden för övrigt, så går väl att diskutera vilken som är "min" sport ;)
Attaboy! Var brottningen lika grisig som du väntat dig?

eternallord 2015-06-11 22:50

82kg typ?

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 7368401)
70 KG, 100% mukkler. Böjben som knappt får plats i vanliga jeans.

Attaboy! Var brottningen lika grisig som du väntat dig?

Har varit väldigt lite brottningen på klubben jag tränar på nu faktiskt. Det är till största del SW, men det passar mig rätt bra för det är det jag vill lära mig och tycker är roligt.

cero 2015-06-11 22:54

Glöm inte öronskydden. Får ju inte förstöra dat pretty boy model face. :D

Grazzafukkinrazzi 2015-06-11 23:03

Eternallord - 1.57
Cero - 2.30

Styles make fights ni vet. Vi har Cero som är Michael Jordan-esque in his grappling skills. Han har ju som sagt genomfört 4 stycken BJJ-träningar, varav en var utan öronskydd. Vi snackar the elite of the elite, very sneaky off his back, slick slick submission game.

Problemet är ju dock att Cero fastade i 30h och fick krympt magsäck för ett tag sedan. Han har inte varit sig lik sedan dess, sett mager och utmärglad ut på invägningarna och gasat tidigt i matcherna. Han skulle inte ens kunna få i sig 1l cola och ett paket GB-glass längre...

Eternallord å andra sidan har sett RIKTIGT vass ut sedan han bytte camp till Tsinghua University och tog in sparringpartners från Korean Top Team. Han är ju en A-level athlete som förmodligen är en av de mest well-rounded mixed martial artists of all time. The new breed om man säger! Kan han hålla det ståendes och hålla Cero på avstånd med Crescent kicks och sin 82" reach så bör det inte vara några problem egentligen.

Eternal - KO rd 2.

delta_mats 2015-06-11 23:06

Hade satsat mina pengar på eternallord. Han väger tyngre. Har även dålig koll på ceros kampsportsbakgrund.

cero 2015-06-11 23:11

:laugh: :laugh: :laugh:

Orkar inte


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:44.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)