Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Cooks 2017-11-11 18:13

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7848864)
I alla tider har det blivit bråk i samband med idrottsgalor utan straff. Man ser väl mellan fingrarna eftersom att det är en del av spektaklet.

Det är inte en del av spektaklet att Bellator's ägare helt oprovocerat får en höger under en av sina galor av en konkurrents bästa fighter som sitter i publiken och stormar oktagonen efter en fight, nä.

Det är "normalt" att Werdum får spel efter en match och sparkar sin motståndares coach på benen efter att denne skriker åt honom och sånt kan jag förstå att man ser mellan fingrarna på.

Bailah 2017-11-11 19:08

Vad betyder mest.
Pengar el regler? Slipper conor något rätt grovt straff så är det fan skandal.
Innan sparkade ufc fighters för dumma skämt på twitter. Men drar man in så mycket pengar så ändrar vi hela skiten för honom.

Sorgligt.

Tricklew 2017-11-11 19:15

Självklart kommer UFC inte göra något kännbart, det var inte som om han satte sina händer på en domare under sin egna match, detta var något han gjorde på fritiden.

Kommer ni ihåg när han fick böta 250k eller något liknande för att ha kastat burkar? Folk tyckte det var för mycket, inte ens reportrar och annat folk vill se han få ett ordentligt straff.

svenbanan 2017-11-11 19:44

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7848861)
Så ni tror att Conor ringde en slumpmässig anställd i komissionen helgen innan och kom överens om att han skulle slå honom i ansiktet framför alla för att bli mer populär? Sedan drog han iväg ett SMS till Goddard och bad honom vara med på det också, så att det framstår som mer trovärdigt.

Att han kastade fyllda aluminiumburkar in i en publik och nästan träffade en vakt i huvudet, vilket han nu blir stämd för, var säkert också en genialisk utarbetad plan.

Hur har du det med läsförståelsen? Jag skrev ju att jag inte var ett dugg insatt eller påläst (vilket betyder att jag inte har nån aning om vad som eventuellt skulle krävas för att "fejka" detta). Jag skrev också att det där inte såg helt naturligt ut men att jag inte var säker (vilket betyder att det mycket väl kan vara på riktigt men det ser lite tillgjort ut). Jag trodde det var glasklart skrivet, men tydligen inte...

Bailah 2017-11-11 19:54

Oh shit son, Aldo vs Max 2.
Fan, ser tyvärr inte Aldo vinna. Men man kan hoppas och önska. Tror dock hans chin är helt borta :(

xan 2017-11-11 20:21

Citat:

Ursprungligen postat av Bailah (Inlägg 7848905)
Oh shit son, Aldo vs Max 2.
Fan, ser tyvärr inte Aldo vinna. Men man kan hoppas och önska. Tror dock hans chin är helt borta :(

Om han inte använder mer bensparkar nu kommer jag bli galen.

Bailah 2017-11-11 20:24

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7848912)
Om han inte använder mer bensparkar nu kommer jag bli galen.

Amen. Det som fick mig att älska honom sen jag såg honom i wec.

xan 2017-11-12 13:40

Conor måste vara helt fullproppad med kokain? Rycker som en stressad kanin och kan knappt andas för att han är så upphetsad.


xan 2017-11-12 13:51

Júnior Albini (Arlovskis motståndare) måste ha den märkligaste fysiken jag sett i mitt liv. Såg ut som att en lång prepubertal pojke hade fastnat i en sumobrottares kropp.

Bailah 2017-11-12 14:30

Fet gala. Main eventet var insane!

PatekPhillipe 2017-11-12 14:57

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7849074)
Conor måste vara helt fullproppad med kokain? Rycker som en stressad kanin och kan knappt andas för att han är så upphetsad.


Jag tycker inte att han ser ett dugg påverkad ut. Han är ju lugn.

Danne 2017-11-12 20:57

Och nån slags jätteblöja till byxa 😂

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7849077)
Júnior Albini (Arlovskis motståndare) måste ha den märkligaste fysiken jag sett i mitt liv. Såg ut som att en lång prepubertal pojke hade fastnat i en sumobrottares kropp.


Agitator 2017-11-12 22:27


Sheogorath 2017-11-13 13:52

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7849077)
Júnior Albini (Arlovskis motståndare) måste ha den märkligaste fysiken jag sett i mitt liv. Såg ut som att en lång prepubertal pojke hade fastnat i en sumobrottares kropp.

Ser ut som någon som varit rejält överviktig och nu har en massa löshud som är mer eller mindre är fyllt med fläsk.

Tricklew 2017-11-13 14:01

Vet inte varför han rullar upp sina shorts så de ser ut som en lös blöja dock, men antar att han inte är ute efter att bli en sex symbol.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)