Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Doctor Snuggles 2015-04-06 23:16

Citat:

Ursprungligen postat av arthax (Inlägg 7317726)
du framställer dig som en idiot i den här tråden. Men det kanske är meningen? Så fort någon driver om Greger så svallar analklådan upp och du går till angrepp mot alla i tråden.

När jag sa att Greger har XS på sina träningskläder så svallade klådan upp lite extra. Var det en öm tå månne? Är du om möjligt ännu kortare än Greger? Lugna dig lite nu MMM-doktorn.

What's your major malfunction, dude? Övertolkar mycket? Eller vill du bara skapa dålig stämning? Om det är någon som har en tråkig attityd så är det du, och någon/några andra som började med personangreppen.

Agitator 2015-04-06 23:37

Någon som vill ha signatur bets? Eller öka insatsen till avatar text bets?

arthax 2015-04-06 23:43

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 7317923)
What's your major malfunction, dude? Övertolkar mycket? Eller vill du bara skapa dålig stämning? Om det är någon som har en tråkig attityd så är det du, och någon/några andra som började med personangreppen.

Vad skönt att du förstår! Då återgår vi till ämnet. Är du under 1,80 eller inte?



Vad tror ni om CroCop - Gonzaga? En tröttsam repris? Blachowicz - Manuwa blir spännande!

Derbel McDillet 2015-04-07 00:40

Citat:

Ursprungligen postat av arthax (Inlägg 7317929)
Vad skönt att du förstår! Då återgår vi till ämnet. Är du under 1,80 eller inte?



Vad tror ni om CroCop - Gonzaga? En tröttsam repris? Blachowicz - Manuwa blir spännande!

Mer skrämmande än tröttsam. Är fan rädd att Crocop kommer dö av nån hjärnblödning efter matchen, vilken jag förövrigt tror han förlorar igen.

Agitator 2015-04-07 01:30

Skulle vara intressant att få höra någon gång om hur mycket pengar de satsar på sig själva.

http://i.imgur.com/Hp2pVGU.gif

arthax 2015-04-07 06:42

Citat:

Ursprungligen postat av Derbel McDillet (Inlägg 7317944)
Mer skrämmande än tröttsam. Är fan rädd att Crocop kommer dö av nån hjärnblödning efter matchen, vilken jag förövrigt tror han förlorar igen.

Tror också han förlorar. Blir nog ingen right kick to hospital eller left kick to cemetery likt
http://media.cagedinsider.com/wp-con.../1523720_o.gif

andeem 2015-04-07 08:30

En föregångare till Ronda. https://www.facebook.com/video.php?v=994871383908830

cero 2015-04-07 15:33

Mendes borde gå ned till 135. Om han gjort det tidigare tror jag han hade haft titeln med flera försvar vid det här laget. Dillashaw är iofs inget skämt heller, och det är inte alls säkert att han slår honom, men bra mycket bättre chanser än mot Aldo som han redan förlorat mot 2 gånger. Vet inte ens om UFC hade gett honom ett till försök, så han är rätt fast i toppen nu. Kanske om Mcgregor slår Aldo, men det tror jag icke. Dessutom passar Mendes längd bättre för viktklassen under.

eternallord 2015-04-07 15:35

Jag har svårt att se Mendes klara 135, snubben är markant större än Urijah och Dillashaw.

cero 2015-04-07 15:39

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 7318259)
Jag har svårt att se Mendes klara 135, snubben är markant större än Urijah och Dillashaw.

Han har själv sagt att han enkelt kan, men då kanske han syftar på att göra sig av med lite kött också. Krävs nog enorma mängder styrketräning för att underhålla den överdimensionerade hyddan han har så det vore nog inte så svårt att lägga sig på underskott ett tag och skala bort ett par kilo muskelmassa. Mycket muskler innebär också mycket vatten och glykogen som han kan ta bort inför invägning.

Citat:

lol, originell? Phail kopierade "tal" från WWE verbatrim.
Han kopierade vissa saker, men han hittade på en hel del också och var väldigt kreativ med hur han presenterade det.

Mcgregor är mest "What you gonna do, bitch?", "I'm faster than all of these midgets", "I wanna smell his pussy" osv. Inte särskilt unik i det han säger, men hans karisma och energi är underhållande.

Derbel McDillet 2015-04-07 15:44

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 7318263)

Han kopierade vissa saker, men han hittade på en hel del också och var väldigt kreativ med hur han presenterade det.

Mcgregor är mest "What you gonna do, bitch?", "I'm faster than all of these midgets", "I wanna smell his pussy" osv. Inte särskilt unik i det han säger, men hans karisma och energi är underhållande.

Hur unikt det han säger är har ju inget att göra med äktheten dock. Jag gillade Chael men han hade ju skrivit långa manus inför varje intervju. Conor kanske inte säger mycket nytt men det känns rätt äkta ändå.

Bailah 2015-04-07 17:42

Rampage är out. Meh.

mottat 2015-04-07 18:39

UFC 186
Demetrious Johnson vs. Kyoji Horiguchi
Michael Bisping vs. C.B. Dollaway
John Makdessi vs. Shane Campbell
Yves Jabouin vs. Thomas Almeida


Tycker nästan synd om DJ, Han kanske inte säljer mest i UFC men dom gör de fan inte enklare med skit korten han fyller.


Detta är ett "gratis" kort som går veckan innan.

Lyoto Machida vs. Luke Rockhold
Ronaldo Souza vs. Yoel Romero
Cub Swanson vs. Max Holloway
Felice Herrig vs. Paige VanZant

Derbel McDillet 2015-04-07 18:43

Citat:

Ursprungligen postat av mottat (Inlägg 7318409)
UFC 186
Demetrious Johnson vs. Kyoji Horiguchi
Michael Bisping vs. C.B. Dollaway
John Makdessi vs. Shane Campbell
Yves Jabouin vs. Thomas Almeida


Tycker nästan synd om DJ, Han kanske inte säljer mest i UFC men dom gör de fan inte enklare med skit korten han fyller.


Detta är ett "gratis" kort som går veckan innan.

Lyoto Machida vs. Luke Rockhold
Ronaldo Souza vs. Yoel Romero
Cub Swanson vs. Max Holloway
Felice Herrig vs. Paige VanZant

Gratiskortet är ju fan bättre.

Bailah 2015-04-07 21:24

Benson Henderson och Masvidal säger att de kan slåss 186 för att rädda kort.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:03.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)