Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Doctor Snuggles 2008-08-25 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 3162995)

Haha... wtf=?

palme 2008-08-25 16:51

Nynnar på karate kid låten...*your the best...around, nothing gonna ever keep you down* Fixa lite shyssta tranan gifs kwon! :D NO MERCY!

jontet 2008-08-25 19:57

Citat:

Ursprungligen postat av -squat- (Inlägg 3162033)
Det kallas för samtycke vilket finns inskrivet Brottsbalken och skadeståndslagen.

ahh, tackar!

Nitrometan 2008-08-26 12:26

Kimbo mot Ken Shamrock.

http://www.fightermag.se/news.asp?news_id=5814

Citat:

Höstens kanske viktigaste match är bokad för EliteXC 4 oktober. Inte av betydelse för rankinglistor eller sportens utveckling, men för tittarsiffror. Den mest lättsålda fightern under förra seklet, går upp mot Youtubegenerationens främsta namn när Ken Shamrock möter Kevin "Kimbo Slice" Ferguson.

Fighten mellan två generationers publikmagneter "makes sense for EliteXC", som MMA Junkie formulerar det. Kön av utmanare till Internetsensationen Kimbo Slice är lång, men att välja Ken Shamrock som motståndare, är en rimlig slutsats för promotorn EliteXC.

palme 2008-08-26 12:40

Hoppas det blir det sista man hör av kimbo. Ken kommer äga sönder honom!

Hank 2008-08-26 13:18

Citat:

Ursprungligen postat av palme (Inlägg 3164788)
Hoppas det blir det sista man hör av kimbo. Ken kommer äga sönder honom!

Jag tycker det är ett girigt och farligt upplägg. Ken är inte vad han en gång var och Kimbo har absolut chans att vinna, vilket jag absolut inte hoppas på!

tonedef 2008-08-26 13:35

Ken åker i backen, larvigt att inte kimbo får fightas mot lite motstånd

palme 2008-08-26 13:45

Citat:

Ursprungligen postat av tonedef (Inlägg 3164911)
Ken åker i backen, larvigt att inte kimbo får fightas mot lite motstånd

Skämtare där.

Ja Ken är lite till åren men han har en grym haka och brottaregenskaper som kimbo inte ens kan drömma om. Även jag får lite daller i kroppen av matchningen men kimbo kommer aldrig få möta en som är i absoluta toppen för då blir han ägd för lätt. Bättre motstånd än så här kommer han nog aldrig få. Krävs mer i en mma match än hyffsade händer.

Så överhypad kille kimbo så det finns inte. Han kan hålla sig till inthevip filmer och taskiga bakgårdsfighter.

Tricklev 2008-08-26 13:49

Inthevip, är inte det porr?

palme 2008-08-26 13:50

Citat:

Ursprungligen postat av Tricklev (Inlägg 3164939)
Inthevip, är inte det porr?

Japp han brukar skymta i början innan festerna börjar på riktigt.

j2b 2008-08-26 14:38

Citat:

Ursprungligen postat av palme (Inlägg 3164932)
Skämtare där.

Ja Ken är lite till åren men han har en grym haka och brottaregenskaper som kimbo inte ens kan drömma om. Även jag får lite daller i kroppen av matchningen men kimbo kommer aldrig få möta en som är i absoluta toppen för då blir han ägd för lätt. Bättre motstånd än så här kommer han nog aldrig få. Krävs mer i en mma match än hyffsade händer.

Så överhypad kille kimbo så det finns inte. Han kan hålla sig till inthevip filmer och taskiga bakgårdsfighter.

ken haka? jag antar att du inte sett hans senaste matcher?
5 raka förluster, 5 tko eller ko

tonedef 2008-08-26 15:55

Nej det har han nog inte :)

Självklart ska inte kimbo fightas mot någon i absoluta toppen, men ken känns inte som en värdig utmanare just nu. Dom ställer han mot gamla avdankade fighters för att hypa.

Skulle hellre se en match mot "The colossus" igen, utan de där örat

Magnus 2008-08-26 17:50

Kimbo grymt hårda slag
Ken är mer wrestler/grappler typen

Stående vinner Kimbo, på mattan Ken.

Andreas H 2008-08-26 18:07

EliteXC gör allt för att bygga Kimbo. Enda anledningen att denna match blir av är att Ken har tillräckligt hög "känt-namn"/"lätt-att-knocka" ratio!

Tror Ken kommer gå ner så fort Kimbo pressar han lite. 2-3 hårda och Ken viker sig...vem vet , han kanske tom får betalt för det?

...nu är det inte så att jag gillar Kimbo. Fick jag välja nått så ser jag helst Ken som vinnare då han faktiskt, hur man än vrider och vänder på det, har varit med och byggt sporten!


...å, tja förresten! :cool:

Mago 2008-08-26 18:37

Tycker det är lite tråkigt.
Jag förstår att de vill bygga upp sitt namn, men det är inget vidare main event.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:47.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)