Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Krampus 2012-10-16 21:19

Citat:

Ursprungligen postat av doctor snuggles (Inlägg 6042645)
detta känns mer relevant:

never, ever relax!

panzerpig 2012-10-16 22:34

sonnen-jones i tuf är en riktigt korkad ide. inte nog med att det är meningslöst, nu är ju jones uppbunden till slutet av april.. ingen titelmatch i lhw innan dess, eller? oavsett så har ju chael "vunnit"...

Vilson 2012-10-16 22:37

Helt jävla hjärndött

cero 2012-10-16 22:46

"He's a long way away. He's not coming off the (Anderson) Silva fight and just talking his way into a 205-pound world title shot. [Sonnen] is going to have to beat a couple of the best in the world (lol). If he beats Forrest Griffin, we'll shoot him right into the top five and let him fight some of those guys there, and we'll see what happens."

Gissa vem. :D

Tigerkotten 2012-10-16 23:24

https://www.facebook.com/StopChaelSo...ALhwTitlefight

sprid! Skandal fan

strikt 2012-10-16 23:33

Skandal och skandal, UFC bygger inte på någon stege som behöver klättras på för att få en värdig vinnare. Ok, de har lite av en stege, men de gör fortfarande lite som de vill och folket älskar det ändå.

Chael är alltid intressant, speciellt efter all hans PR success senaste tiden.

Vilson 2012-10-17 00:33

Citat:

Ursprungligen postat av strikt (Inlägg 6042993)
Skandal och skandal, UFC bygger inte på någon stege som behöver klättras på för att få en värdig vinnare. Ok, de har lite av en stege, men de gör fortfarande lite som de vill och folket älskar det ändå.

Chael är alltid intressant, speciellt efter all hans PR success senaste tiden.

Chael är intressant ja, han är en entertainer och personlighet men det finns väl ingen som tycker han är en värdig motståndare för lhw bältet?

jahaa 2012-10-17 00:49

Skiter i fall Chael får titelchans, tråkigaste med detta är ju att det kommer ta ett halvår innan fighten blir av. Ska inte klaga för mycket på just Jones dock för han har endå varit ganska aktiv när han inte varit skadad med att gå matcher. Men tycker det är extremt tråkigt med fighters som MAX går 1-2 fighter per år även fast dom inte är skadade.

Tigerkotten 2012-10-17 01:11

Citat:

Ursprungligen postat av strikt (Inlägg 6042993)
Skandal och skandal, UFC bygger inte på någon stege som behöver klättras på för att få en värdig vinnare. Ok, de har lite av en stege, men de gör fortfarande lite som de vill och folket älskar det ändå.

Chael är alltid intressant, speciellt efter all hans PR success senaste tiden.


Skulle vilja se en röstning ang det där, visst att han gör bra PR. Men inte fan vill jag och jag tror inte heller de inbitna MMA fansen heller vill se den fighten.

delta_mats 2012-10-17 01:16

Det är Jones vs Silva folket vill se nu, ingenting annat.

Mackan58 2012-10-17 09:24

Jones skadade sin arm mot Vitor, därav den långa väntan på en ny match.

Jag tycker det ska bli jävligt kul att se TUF med Sonnen som coach men tycker det känns orättvist mot Målaren att inte få titelmatch före! (Om han nu vinner mot Shogun).

olwe 2012-10-17 09:34

Helt jävla episkt. Det bästa som kunde hända. Sen dunkar vi GSP vs Silva på detta också. Mer underhållande än så kan vi omöjligt hoppas på.

Mago 2012-10-17 10:10

Jag vill se Dana White vs Joe Rogan.

Deceiver85 2012-10-17 10:31

Citat:

Ursprungligen postat av mago (Inlägg 6043420)
jag vill se dana white vs joe rogan.

+1 :d Dana White alla dagar! WHITE POWER!

cero 2012-10-17 10:44

Citat:

Ursprungligen postat av Mackan58 (Inlägg 6043330)
Jones skadade sin arm mot Vitor, därav den långa väntan på en ny match.

Jag tycker det ska bli jävligt kul att se TUF med Sonnen som coach men tycker det känns orättvist mot Målaren att inte få titelmatch före! (Om han nu vinner mot Shogun).

Finns knappt några contenders i 205 öht, så Alexander kommer få sin titelmatch såsmåningom. Lite mer tid och erfarenhet skadar nog inte.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:39.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)