Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Medlemsbilder (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Lägg upp era träningsfilmer (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=82188)

He-man 2006-11-13 00:01

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Nja jag bara tänkte allmänt:)? Är du stor då ;)

Nä 175cm kort, 83kg. *whistle*

damir_T 2006-11-13 00:05

Citat:

Ursprungligen postat av He-man
Nä 175cm kort, 83kg. *whistle*

Okej. Skapligt. Men hur tränar du tex bänkpress för att bygga.. Jag får ju sonna frågor på mitt gym i eksjö ! För massa byggare där. Men jag är ju SL.are... ? Tänkte lära mig mer om att bygga, enabrt för att svara på deras frågor och bli mera kunnig!

OggeP 2006-11-13 08:00

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Nja jag bara tänkte allmänt:)? Är du stor då ;)

Spelar det någon roll?

damir_T 2006-11-13 09:18

Citat:

Ursprungligen postat av OggeP
Spelar det någon roll?

MEN NEJ! Fel och fråga? Tänkte om han har hållt på sens 15-16 år så skulle det vara kul och se någon bild, :) Hur mycket han har byggt upp sig. Något fel med att fråga det eller......

Jay-Z 2006-11-13 09:20

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
MEN NEJ! Fel och fråga?

Nej, men fel tråd att fråga i. Det är ju OT-snack sida upp och ned snart.

damir_T 2006-11-13 09:32

Citat:

Ursprungligen postat av Jay-Z
Nej, men fel tråd att fråga i. Det är ju OT-snack sida upp och ned snart.

Vad fan är ot snack?

HookersUnited 2006-11-13 10:35

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Vad fan är ot snack?

Off Topic

OggeP 2006-11-13 11:53

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Vad fan är ot snack?

Icke ämnesrelaterat.

He-man 2006-11-13 16:07

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
Okej. Skapligt. Men hur tränar du tex bänkpress för att bygga.. Jag får ju sonna frågor på mitt gym i eksjö ! För massa byggare där. Men jag är ju SL.are... ? Tänkte lära mig mer om att bygga, enabrt för att svara på deras frågor och bli mera kunnig!

Nä eftersom jag enbart tränar för att få en jämn och större muskelmassa kör jag vanlig bänk utan någon svank för att få så lång rörelselängd som möjligt. Men vi har olika mål med vår träning, du måste kunna hantera så mycket vikt som möjligt då du tävlar i SL, medan jag bara behöver koncentrera mig på att varje muskel ska vara i storleksmässig proportion till varandra och att de växer så mycket som möjligt, utan hänsyn till att jag måste klara en viss vikt på x antal lyft.

Men som sagt, nu börjar vi komma lite för mycket "off topic" då tråden syftar till att lägga upp träningsflimer. (Jag har för övrigt inga filmer att lägga upp)

stahlberg 2006-11-13 16:35

Nisse : Varför inte lägga upp "ammoniak-filmen" här? Det är ju verkligen en träningsfilm som är värd att se på...;) .

NisseEriksson 2006-11-13 17:02

hehe den är jag inte vidare stolt över . den finns inte kvar på jsks filmsida kollade precis det. men som sagt så filmar jag nästa gång i jsk om du vill se några delmoment tex bänkpress . har du några tips inför bänk sm eller behöver du mer info vad jag lyfter och så?

He-man 2006-11-13 17:16

vad händer i "ammoniak-filmen"? :)

damir_T 2006-11-13 17:28

NU SKA KÄRA DAMIR LÄGGA UPP AMONIAK FILMEN .. Oroa er inte.. :) Kommer snart. :)

polaren 2006-11-13 17:37

Citat:

Ursprungligen postat av damir_T
NU SKA KÄRA DAMIR LÄGGA UPP AMONIAK FILMEN .. Oroa er inte.. :) Kommer snart. :)

Den är kung :D

damir_T 2006-11-13 17:45

Citat:

Ursprungligen postat av NisseEriksson
hehe den är jag inte vidare stolt över . den finns inte kvar på jsks filmsida kollade precis det. men som sagt så filmar jag nästa gång i jsk om du vill se några delmoment tex bänkpress . har du några tips inför bänk sm eller behöver du mer info vad jag lyfter och så?

Den fanns vist kvar.. :smash: Men jag hade den på datan iaf;) laddar ju hem alla filmer, så jag har allt sparat.

Hur mycket tips kan hjälpa nu innan, förutom det som vi har sagt " att bara fokusera på den vikten man ska ta just nu"... Men Nisse... :P Du har redan ett guld :) vi andra som ska kämpa det e vi som ska vara lite oroliga:P HAHAHA


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)