Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Träningsjournaler & Bilder (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Nano-Sekund bygger & äter!, samt jobbar och sover! (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=156157)

Nano-Sekund 2012-09-23 18:24

Citat:

Ursprungligen postat av barbar1 (Inlägg 5999160)
Du verkar vara en otroligt trevlig, rolig och genuint snäll person som dessutom besitter en grym styrka och fysik. Finner mig själv småleende till din journal dagligen.

Fortsätt kriga och fortsätt köra dina utmaningar mot Chrille. Otroligt roligt för oss dödliga att följa!

Enormt trevligt att få höra sånna ord barbar1 !! ALLTID lika kul när folk skriver att dom uppskattar det man förmedlar & gillar ens stil. Att jag dessutom lyckas klämma in lite humor emellanåt verkar de flesta gilla :)

Kriga på själv barbar1 jag lovar att jag & chrille87 är bra mycket mänskligare än vad många tror, vi är def. inga superfenomen, bara hårt tränande killar (kankse gubbe på mig) haha !!

Nano-Sekund 2012-09-23 18:40

#KUGGA #UPP Kolozzeum-Trupp !!
 
1 bifogad(e) fil(er)
Sugen att haka på tåget ?

Har under de senaste 6-8 veckorna vart riktigt bra flöde & stämmning i denna journal, ni är många läsare som dagligen inspirerar mig & glädjer mig med sköna kommentarer peppande ord & levererar #kaxiga prestationer i er egen träning som tvingar mig att dagligen #kugga #upp !
Min vision är att en vacker dag kunna samla ihop de som vill & är intresserade till ett typ av kolo-läger med träning & andra påhitt i Piteå!

Hade via detta bildkolage tänkt få med så många som möjligt av er läsare på resan! Köp en #kugga #upp t-shirt/linne - LÄNK
Knäpp en bild på Instagram eller lägg upp på kolo eller maila mig på facebook !!
(hashtags - #kuggaupp #4klövern #4klovern)

Är DU en uppkuggare! Vad står kugga upp för ?

Att #KUGGA #UPP betyder att man inte nöjer sig med där man var igår, utan hela tiden sätter upp nya målsättningar & dagligen tar kampen mot sig själv & inte viker ner sig i – träning, kost, jobb, tro, målsättningar, diet, bulk, livsituation etc. etc. Man vill va en vinnare, ta livet till next level samt ständigt bevisa för sig själv att det går att spränga gränser !!

Så vad tror ni !!

Chrille87 - Mersault - str - Squamata - jönsson - Johan.S - Jach Ohlson - Stocken - Palten - A.Pahkamaa - Jessie - Niwah - Loui86 - Xfactor - Phantom duck - rallejohansson -toalettmysaren - Antonolsson - Jonithan - Adama - Zizou - Panthro - jsavefors - Mickee - Fastback - HampusP - rooz - Saunela - HookersUnited - benacii - tommie-92 - marcusbranden - Pinoy - Blanca - Bällund - PatJack - jokem - ThisIsTheOne - DammA - muddler - Grotesk - Scitec - Gurkovski - gQLLe - Alexei- joasimo - polarvargen - barbar1 & många, många fler !!


Hakar ni på tåget ? - Skriv gärna & dela med er av synpunkter på detta & gör er röst hörd (bra som dåligt) !!

OBS! - Vid intresse - adda mig på facebook (Ola Enberg) ifall ni vill tugga lite träning eller annat roligt swammel !!

chrille87 2012-09-23 18:50

Eftersom mitt användarnamn stod först av alla kan jag stolt meddela att jag idag har beställt en #kuggaupp tröja, svart xxl!! "train insane or remain the same"

Olsson80 2012-09-23 18:51

Självklart kommer man köpa en tröja.. Men snälla, gör en kugga upp hoodie jag kan ha till gymmet...

XFactor 2012-09-23 18:56

Presidenten! Det börjar va legendstatus på dig O:et;)

Roligt initiativ!

Zizou 2012-09-23 19:02

Done! :) Behövde inte tveka en sekund! Riktigt kul initiativ mr. Ola :)
Så fort den kommer så kommer även en bild.

Fastback 2012-09-23 19:15

Citat:

Ursprungligen postat av Olsson80 (Inlägg 5999301)
Självklart kommer man köpa en tröja.. Men snälla, gör en kugga upp hoodie jag kan ha till gymmet...

+1 *flex*


Gillar hur du tänker Ola! :D

tompee 2012-09-23 19:23

Citat:

Ursprungligen postat av Olsson80 (Inlägg 5999301)
Självklart kommer man köpa en tröja.. Men snälla, gör en kugga upp hoodie jag kan ha till gymmet...

Fixat! Nu kan du beställa en Hoodie med #Kugga #UPP! 309:- blev priset.

http://4klovern.spreadshirt.se/kugga-upp-hoodie-A22113109/customize/color/2

Olsson80 2012-09-23 19:28

Gött!!!

rallejohansson 2012-09-23 19:32

Klickat hem en #kugga #upp t-shirt och en 4klövern hoodie! Nu #kuggar vi upp!!

stockinger 2012-09-23 19:42

När kommer Grov&Grym stocken edition ?? ;)
Beställer en kugga upp tröja direkt Ola, allt tjat lönar sig till sist :)

Blanca 2012-09-23 19:47

Hade jag inte haft räkningar upp över öronen hade jag redan beställt en tröja! se till att ha kvar tröjorna i sortimentet ett tag till så ska jag nog fan köpa en!

förresten, sinnessjuka stångroddar!!!! bara 40kg kvar =)

Phantom duck 2012-09-23 20:05

Otroligt roligt initiativ Ola! Jag är med, t-shirt beställd!

Mickee 2012-09-23 20:51

Och jag som behöver en ny Hoodie. Detta ska inhandlas inom en snar framtid!

Fredrik.J 2012-09-23 21:04

Jag köper upp hela erat lager om du slänger full tilt poker hoodien och din övermissbrukade snedkeps, dags att någon sätter ner foten i den här glädjespridande träningsjournalen.

OBS! Bokat in ett träningspass med Dusty H och Iforce Teamet nästa gång vi drar till staterna, du behöver enbart stå för resa, boende, kost och drycker ifall passet inte blir av, tror vi kommer ha trevligt!

// Koktid 5.5 min


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)