Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Träningsjournaler & Bilder (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Nano-Sekund bygger & äter!, samt jobbar och sover! (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=156157)

Nano-Sekund 2012-11-12 16:42

Citat:

Ursprungligen postat av PatJack (Inlägg 6090507)
Du ger alltid inspiration!! =)

TACK Patte !! Enormt skoj att höra !!

Citat:

Ursprungligen postat av Mersault (Inlägg 6090533)
Lider med dig vännen! Kul att se dig uppe på benen igen iaf :)

Lider med dig också !! Det går stadigt framåt, även om det är långt borta...

Citat:

Ursprungligen postat av toalettmysaren (Inlägg 6090639)
Jo, hägge har väl hunnit med en del bravader på fyllan. har fått bevittna en del i mina dagar. Han tar det dock väldigt lugnt sen några år tillbaka(sen operationen och det), blir väl max faktiskt några öl då han tar till flaskan nu för tiden och med den hydda som han besitter så är det väl som att ta en 3,5'a eller två till maten för oss vanliga dödliga typ.

häggastöket kommer nog tillbaka på en sisådär 13 år, han har ju en liten junior nu, kan ju inte bli annat med den lurvigaste som pappa ;)

Jadu vad ska man säga om den mannen. Det skulle kunna skrivas en bok på 1000 tals sidor om bravader han gjort. Helt otroligt !!!

Jonithan 2012-11-12 16:47

Förmodligen är jag en jävligt dålig människa nu men skit samma, jag ska vara ärlig och inte ljuga! Jag skrattade HÖGT åt videon där du stapplar fram med kryckorna! Då jag sett Den där Mary dagen innan höll jag på att spotta ut ALL julmust jag hade i munnen! Fyfan vad skön du är Ola! :)

Angående bilderna har jag inget mer att säga att du ser fucking livsfarlig ut!

Du är en sann inspiratör och glädjespridare som bidrar med otroliga motivationsbooster till personer som mig exempelvis! :) Trots att du nu inte tränar så får du ändå mig till att få ett litet härligt skratt vilket betyder mycket på halvtråkiga dagar! :)

jsavefors 2012-11-12 16:54

Helt ärligt så drömde jag att du gjorde en uppdatering här på kollo i natt. Du pressade en jävla massa pb i bicepscurl, detta trots att du knappt kunde stå på din fot.
Fråga mig inte varför jag drömde detta, troligen så är jag så insnörad på kollo, skador, träning och ja, allt vad det innefattar..

När jag sen ser än bild på instagram där du snörar på dig skorna och ger dig ut i gymmet så tappar jag nästan hakan. VILKEN JÄVLA KRIGARE DU ÄR!
Ursäkta att jag spårar ur, men jävlar vilket happyface blandat med krigarinstinkt jag fick då. #idol

Nano-Sekund 2012-11-12 17:02

Vägen tillbaka - Videoblogg nr.2
 
12/11 - Måndag - Bröst, Axlar, Mage

Efter att jag blivit #BRUTALT less på att sitta inne i läggan #IMPROVISERADE jag idag & lyckades få till ett skapligt presspass. Lämnade ett par eller någon reps på varje övning för att ta det lite #EASY - TACK tompee för hjälp & tack Bauer för stabila uppbyggda skridskor :)

Lyssna på videobloggen för att höra mina tankar !!

Bänkpress fötterna i luften (stopp på sista rep)
80x8
100x8
120x8 - FILM
130x5+1

Lutande bänkpress (stopp på sista rep)
60x10
80x10
100x10

Sittande hantelpress (stopp på sista rep)
20x12
25x12
31x12
38x12 - FILM

Sittande hantellyft åt sidan
11 x 12-15 reps 4 set

Cable cross underifrån
12 reps 3 set

Drag mot panna
15 reps 3 set





VIDEOBLOGG - Vägen tillbaka Nr.2


Det är en lång väg tillbaka, men jag tar STEG för STEG varje dag !!

zarnyhax 2012-11-12 17:23

Så jävla imponerande att du ger dig iväg till gymmet så tidigt, du är en stor inspiratör :D

Bällund 2012-11-12 17:48

Sjukt bra jobbat! Ett plus för påhittigheten med skrillorna där :).
#inspirerande kan jag bara säga!

Nano-Sekund 2012-11-12 20:13

Haha !! Tack grabbar !! Ska quote:ā till er alla sen, (ingen dator nu)

rallejohansson 2012-11-12 20:33

Haha vilken jävla krigare du är alltså!! Riktigt kul att du är tillbaka redan! :)

Phantom duck 2012-11-12 20:34

Fan va kul att se, sånt som detta som inspirerar! Stort kred till dig.
Sånt här som får en att tänka på citat som:
"Nobody is impressed with how good your excuses are"

Curls 2012-11-12 20:38

dude.... jag hade helt missat inlägget om skadan


det lät riktigt brutalt och roligt som fan att du är på benen igen, kör hårt och krya på dig fuego

Zizou 2012-11-12 20:40

Grymt att ta dig till gymmet och kötta på! Inga dåliga vikter du leker med i din FU-bänk :)

Som den lagspelare jag är, och med mottot "En för alla, alla för en", så drog jag själv på mig en blå och svullen fotled igår. Här på kolo lämnar vi ingen i sticket :thumbup:

Pitepalt 2012-11-12 20:53

Vilken jävla krigare du är Nano!! Att du slänger på dig ett par modifierade skridskor visar vilken karaktär och vilja du besitter! Ruggigt bra jobbat måste jag säga!! :)

stockinger 2012-11-12 21:40

Fy fan va grym du är funnyfatguy som aldrig ger upp trotts motgångar i dessa extrema förhållanden. Utan du löser det med en jävla idé som att glida in i gymmet med hockeyrören på fötterna och krossa alla vikter som många av oss här inne bara drömmer om att någon gång i livet kunna rubba och då hela i kroppen, vilken jävla hjälte du är BIG O !!

Du är min största idol och förebild.
Du är så jävla #grovochgrym kompis, det ska gudarna veta !!

Byarno 2012-11-12 22:13

Va ska man säga Ola!!?!! Du är grym... :)

En polare krossade tummen på träningen i torsdags, i lördags å idag har han vart me på våra träningar... två inspirerande "gubbar"... :)

sammesandlund 2012-11-12 22:51

Kul att se att du är igång igen och tack för ikväll


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)