Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Träningsjournaler & Bilder (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   -:Bulk goes Deff:-/spinkoo (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=4147)

Fredszky 2002-06-22 12:27

håller med sve..

spinkoo 2002-06-23 19:02

Hmm...vad svarar man på sånt, men iallafall får jag pizza VARJE dag på jobbet gratis så deffen blev ju akut inställd :D :D

Alltså ni fattar väl, man har ju motivation men inte ens ronnie coleman tackar nej till gratis pizza..jo kanske :confused: :p

Men alltså det kommer bilder snart, jag ska försöka se cool ut, då ska ni få se att det finns nåt där
MVH/spinkoo :eek:

spinkoo 2002-06-23 19:06

Har missat några pass till min förbannelse över att datorn har varit "ur funktion"...

Nu blir det bättring, börjar med en rapport om dagens bröst/underarm pass...

liggande hantelpress 6,6,6 24KG PB+ökning!
lutande bänkpress 4,2, 55 kg, jaja, det var lite ihopsäckning :D
dips 5,5 pinsamt, PS (personligt sämsta kanske?)

skivstångscurl (omvänd) 6,6,6 32 kg, PB ökning!

underarmscurl 40 kg bakom ryggen, 6,6,6 nja jag ökar inte än, fan då går mina 16 cm handleder av.. :eek:

MVH/spinkoo

Patte 2002-06-23 19:19

Goddagens! Riktigt roligt att läsa din träningsdagbok och se att det verkligen går bra för dig. Fortsätt så med samma intensitet och deffa inte för mycket (som dem andra också säger) utan kör lite bulk-liknande till i Februari - Mars nångång och börja deffa då istället. Det tog nästan 2 år från att jag börja styrketräna till min första deff och på ett sätt känns det ändå för tidigt för nu vill jag bara bli större och jag känner mig liten :D

Lycka till med träningen i fortsättning och fortsätt med ditt brölande ;)

Tjockisen 2002-06-23 20:41

Hur gick det med benhinnorna? Jag började med morgonpromenader för ett tag sen och fick stjärtont på framsidan av vaderna.. om du förstår vad jag menar. Men problemet försvann efter ett par dagar av promenader.. Vetefan vad det var.

spinkoo 2002-06-24 19:05

Citat:

Ursprungligen skickat av [ pAtTe ]:
<STRONG>Goddagens! Riktigt roligt att läsa din träningsdagbok och se att det verkligen går bra för dig. Fortsätt så med samma intensitet och deffa inte för mycket (som dem andra också säger) utan kör lite bulk-liknande till i Februari - Mars nångång och börja deffa då istället. Det tog nästan 2 år från att jag börja styrketräna till min första deff och på ett sätt känns det ändå för tidigt för nu vill jag bara bli större och jag känner mig liten :D

Lycka till med träningen i fortsättning och fortsätt med ditt brölande ;)</STRONG>
Tackar för det! Deffen blir alltså fortfarande ingen riktig fullskadlig, genomblodig monster-deff, men lite fettförbränning har väl ingen förbjudit.. :D

Nåväl, tackar ödmjukast igen, och lycka till själv med träningen! :D

MVH/spinkoo

spinkoo 2002-06-24 19:09

Citat:

Ursprungligen skickat av Tjockisen:
<STRONG>Hur gick det med benhinnorna? Jag började med morgonpromenader för ett tag sen och fick stjärtont på framsidan av vaderna.. om du förstår vad jag menar. Men problemet försvann efter ett par dagar av promenader.. Vetefan vad det var.</STRONG>
Jag vet precis vad du menar, som om det sitter en muskel eller nåt där, ont kan man ha i den iallafall :(

Men jag har inte tagit nån promenad på länge (utom på fyllan förståds men då märks ju inget :D ) så jag vet faktiskt inte. Har ett krävande jobb så jag måste gå upp vid 6 varje morgon. Lite tajt att prova men den förstående läkaren gav mig ett recept på en salva så nu ska jag sola järnet (för det fick man inte med den sen) och sen blir det morgonprromenader och salva! :D :D :o :o

Lycka till med träningen/spinkoo

spinkoo 2002-06-24 19:12

Dagens benpass!

De som följt min utveckling här på forumet vet hur jag jämrar mig över mina extremt klena ben. Men idag var första steget bort från detta...

Benböj
20 kg, x10
25 kg, x10
30 kg, x10
40 kg, x10
60 kg, x2
40 kg, x10
60 kg, x1
40 kg, x10

Jo nu vill jag ha extremt mycket kommentarer på detta träningsupplägg...

förljt av lite stela maklyft
3x8 40 kg

mage
cruch 6,25 6x3
cablecruch 30 6x3 gick monster bra, nytt PB och nytt bra utförande!!

HA det bra /spinkoo

spinkoo 2002-06-24 19:14

Citat:

Ursprungligen skickat av spinkoo:
<STRONG>

Jo nu vill jag ha extremt mycket kommentarer på detta träningsupplägg...

</STRONG>
och inte på vikterna, för nu vet jag hur man mördar ben!

:D :D :eek:

spinkoo 2002-06-25 18:34

Ojojoj, skulle vart flyttare idag. Men lastbilen kom inte och mitt inställda träningspas par förgöves. Nu blev detta nån vilodag istället, inte alls enligt planerna. Fruktat ont i nacken efter jobbet, som i övrigt bjussad på en utomordentlig pizza i vanlig ordning. Min magruta är iállafall numer större en era 6 tillsammans... :D

MVH/spinkoo

Sve 2002-06-26 14:09

tycker du för för mkt låga vikter på benböjen. för mkt låga vikter med för mkt reps.
gå från 20kg till 40 direkt istället, och sedan lägg dig på 50 istället för 60 om du inte orkar mer än 2st.
eller så kan du ju köra 20reps. prova 20 reps med 45-50kg och låt det vara sen.

spinkoo 2002-07-04 15:46

Man gör väl vad man orkar med. Jag ska ju köra många reps eftersom mitt sablans knä dör annars, står att läsa nånstans tror jag...


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)