Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

cero 2015-01-24 12:04

C.J Ross, den ökande domaren som rånade Pacquiao mot Bradley och rökte braj under Mayweather/Alvarez vill nu testa på MMA, rofl.

http://www.sherdog.com/news/news/Con...ring-MMA-80719

Lasse Kongo 2015-01-24 12:22

Citat:

Ursprungligen postat av Hackenschmidt (Inlägg 7254517)
usch fyfan

vaknade precis efter 2h orolig sömn och ska snart åka till tågstationen, ser fram emot att hålla mig vaken i typ 23h på det...önska det var 80-tal så hade vi mötts på toan för en lina

Haha!

Toni Radanov 2015-01-24 12:27

Följt MMA i helhet sen UFC9 och ja, detta är sannerligen ett av de mest spännande eventsen.... men den där jävla Anthony är farlig på riktigt. Om han kan väga in osv osv :p Gör Alex det han ska bör han vinna men det där kan "slå" fel loololol. It's gon' be nervuz.

toomas 2015-01-24 12:47

Citat:

Ursprungligen postat av mottat (Inlägg 7254241)
tv4play premium för 99/kr i månad (gratis månad först) visar alla UFC main cards. Kan välja engelsk kommentator om man vill.

Med engelska kommentatorer hoppas jag att dom menar amerikanska? Dvs Rogan och Goldberg?

Ajemän 2015-01-24 15:53

Citat:

Ursprungligen postat av toomas (Inlägg 7254567)
Med engelska kommentatorer hoppas jag att dom menar amerikanska? Dvs Rogan och Goldberg?

Nån som vet?


Ser att eventet är bannat från ufc.tv i Sverige.
Hur ser man lämpligast med Joe som kommentator?

Agitator 2015-01-24 16:23

Citat:

Ursprungligen postat av Toni Radanov (Inlägg 7254550)
Följt MMA i helhet sen UFC9 och ja, detta är sannerligen ett av de mest spännande eventsen.... men den där jävla Anthony är farlig på riktigt. Om han kan väga in osv osv :p Gör Alex det han ska bör han vinna men det där kan "slå" fel loololol. It's gon' be nervuz.

Ska bli kul att se Alex få spö. Hoppas det blir ordentligt också.

qozmox 2015-01-24 16:35

Citat:

Ursprungligen postat av Agitator (Inlägg 7254774)
Ska bli kul att se Alex få spö. Hoppas det blir ordentligt också.

fiskespö som pris för vunnen match?
ett ordentligt fiskespö är alltid kul att äga.

Agitator 2015-01-24 17:19

Nej, ett kok stryk på hemmaplan.

Har man betett sig så där svinigt samt fortfarande tycker det är tufft att hänga med kriminella som Reza osv så hejar jag lätt på motståndaren.

Självklart hoppas jag att han vinner för sin skull osv. Men jag personligen kommer njuta lite ifall han torskar.

shok 2015-01-24 17:31

Citat:

Ursprungligen postat av Agitator (Inlägg 7254840)
Nej, ett kok stryk på hemmaplan.

Har man betett sig så där svinigt samt fortfarande tycker det är tufft att hänga med kriminella som Reza osv så hejar jag lätt på motståndaren.

Självklart hoppas jag att han vinner för sin skull osv. Men jag personligen kommer njuta lite ifall han torskar.

Tycker han att de är tufft att hänga med kriminella? What. Va har du rökt? Om man blir vän med en snubbe så betyder de att man tycker de är tufft?

Tapatalk

Bailah 2015-01-24 17:53

Pajas is pajas.

qozmox 2015-01-24 18:00

Citat:

Ursprungligen postat av Agitator (Inlägg 7254840)
Nej, ett kok stryk på hemmaplan.

Har man betett sig så där svinigt samt fortfarande tycker det är tufft att hänga med kriminella som Reza osv så hejar jag lätt på motståndaren.

Självklart hoppas jag att han vinner för sin skull osv. Men jag personligen kommer njuta lite ifall han torskar.

upplys en ovetandes.
var exakt stoppade han fingret i rumpan på dig?

förlåt. men vad är det han har gjort?

Jens.Andersson 2015-01-24 19:50

Agitator skulle kanske läsa på lite om Rumble innan han väljer sida.

Går det streama gratis någonstans?

Lasse Kongo 2015-01-24 20:39

Vi har varit o käkat, snurat runt lite utanför arenan, sjukt najs, softa en liten stund på hotellet sen bär det av, leeeets get ready to rumbleeeee!

jmkdavid 2015-01-24 20:49

Citat:

Ursprungligen postat av Agitator (Inlägg 7254840)
Nej, ett kok stryk på hemmaplan.

Har man betett sig så där svinigt samt fortfarande tycker det är tufft att hänga med kriminella som Reza osv så hejar jag lätt på motståndaren.

Självklart hoppas jag att han vinner för sin skull osv. Men jag personligen kommer njuta lite ifall han torskar.

Så du hejar alltså på kvinnomisshandlaren istället?

mottat 2015-01-24 20:58

Citat:

Ursprungligen postat av toomas (Inlägg 7254567)
Med engelska kommentatorer hoppas jag att dom menar amerikanska? Dvs Rogan och Goldberg?

Ja mena det, kanske var lite otydlig. Det är som att köpa kortet från UFC själva i princip dock kan man inte spola och pausa osv. Men du kan registera dig och få en gratis månad o se kortet sen avbryta innan pengarna dras(dom dras efter 30 gratis dagar) så har du 30 dagar gratis.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)