Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Doctor Snuggles 2013-07-10 14:44

Från bildtråden

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...89916754_n.jpg

Vilson 2013-07-10 16:09

UFC:s nya p4p ranking.

1 Jon Jones

2 Georges St-Pierre

3 Anderson Silva

4 Jose Aldo

Sådär ja! Äntligen är Bones nummer 1.

Petoria 2013-07-10 16:22

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6546257)
Sluta gloata Petoria. Det är osmakligt.

Gloata? Jag postade bara en bild som jag tyckte var rolig, alla blir photoshoppade när dom förlorar. Jag kan skratta åt vissa Fedor shoops också och han är min favoritfighter.

baggard 2013-07-10 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 6547101)
Gloata? Jag postade bara en bild som jag tyckte var rolig, alla blir photoshoppade när dom förlorar. Jag kan skratta åt vissa Fedor shoops också och han är min favoritfighter.

Han skojade

cero 2013-07-10 20:39

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6546257)
Sluta gloata Petoria. Det är osmakligt.

Håller med, även om du uppenbarligen drev. Som om att inte bli slagen medvetslös inför miljontals människor och vakna upp utan grepp på verkligheten är förnedrande nog. Får en riktigt sur smak i munnen av att se alla sherdoggare spamma rashadface t ex. Men vad ska man göra, detta är internet.

Doctor Snuggles 2013-07-10 20:50

Frågan jag ställer mig är: Är mma-fans värre eller bättre än fans av andra sporter? Eller är det ungefär på samma nivå?
Nu var jag nog lite mer emotionellt investerad i fighten än jag trodde, men alla idiotiska slutsatser och tjafs man läst efteråt fick mig helt seriöst att vilja go all Mengele up on peoples asses och göra lite genetisk utrensning.

Petoria 2013-07-10 20:57

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 6547481)
Håller med, även om du uppenbarligen drev. Som om att inte bli slagen medvetslös inför miljontals människor och vakna upp utan grepp på verkligheten är förnedrande nog. Får en riktigt sur smak i munnen av att se alla sherdoggare spamma rashadface t ex. Men vad ska man göra, detta är internet.

Varför är det så uppenbart att han drev om du håller med om det han skrev?

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6547513)
Frågan jag ställer mig är: Är mma-fans värre eller bättre än fans av andra sporter? Eller är det ungefär på samma nivå?

Bättre än t.ex fotboll men sämre än många andra sporter.

Vilson 2013-07-10 21:03

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6547513)
Nu var jag nog lite mer emotionellt investerad i fighten än jag trodde, men alla idiotiska slutsatser och tjafs man läst efteråt fick mig helt seriöst att vilja go all Mengele up on peoples asses och göra lite genetisk utrensning.

Vilka slutsatser om matchen är idiotiska?

Doctor Snuggles 2013-07-10 21:26

Citat:

Ursprungligen postat av Vilson (Inlägg 6547546)
Vilka slutsatser om matchen är idiotiska?

Är du vettig och/eller har läst på forum så borde du veta själv. Om inte så orkar jag ändå inte.
Större delen av mma-media har redan avhandlat dem dessutom.

Doctor Snuggles 2013-07-10 21:31

Apropå något annat; är det bara jag, eller har Cyborg blivit ännu mer lik Wandy i fejjan? :D

Vilson 2013-07-10 21:37

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6547585)
Är du vettig och/eller har läst på forum så borde du veta själv. Om inte så orkar jag ändå inte.
Större delen av mma-media har redan avhandlat dem dessutom.

Inte läst på forum. Ser bara inte hur dumma åsikter folk kan ha om matchen? Att de prisar Weidmans prestation då eller? Att Weidman hade vunnit även om Silva inte larvat sig?

Petoria 2013-07-10 21:38

Citat:

Ursprungligen postat av Vilson (Inlägg 6547607)
Inte läst på forum. Ser bara inte hur dumma åsikter folk kan ha om matchen? Att de prisar Weidmans prestation då eller? Att Weidman hade vunnit även om Silva inte larvat sig?

Ja usch vad dumt.

Tricklew 2013-07-10 21:42

Finns gott om folk så glömmer av Weidman också, på dom låter det som att Doktor Snuggles hade vunnit matchen, 100% Anderson Silva.

Doctor Snuggles 2013-07-10 21:56

Citat:

Ursprungligen postat av Tricklew (Inlägg 6547617)
Finns gott om folk så glömmer av Weidman också, på dom låter det som att Doktor Snuggles hade vunnit matchen, 100% Anderson Silva.

Gå hem, Tricklew, du är full.
Var det där ens svenska? ;)

Mackan58 2013-07-10 21:58

Citat:

Ursprungligen postat av Vilson (Inlägg 6547080)
UFC:s nya p4p ranking.

1 Jon Jones

2 Georges St-Pierre

3 Anderson Silva

4 Jose Aldo

Sådär ja! Äntligen är Bones nummer 1.

Missförstå mig rätt. Jag gillar GSP och håller alltid på honom, men han har inte spöat någon på evigheter, det han gjort är att undvika förluster. "As real as it gets" stämmer inte på hans fightingstil.

ies, i ar mad.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)