![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det där är i rangordning. Då är det förmodligen bara med dom bästa ligorna i världen. (Plus landslag) |
Citat:
Jag har höga krav på idrottare och alla kan inte vara ambassadörer som Roger Federer, Peter Forsberg, Ingemar Stenmark mfl. |
Citat:
Vad gjorde han i Vasaparken som var så farligt då? Tycker fortfarande det mest luktar Jante om det här resonemanget. Det verkar mest som om du inte tycker han förtjänar att vara såpass populär som han verkar vara. Du verkar tycka det är störande att Guidettis självbild inte riktigt matchar vad han presterar på planen, och att han därför borde vara tyst. Angående vinnarskalle, är det alltså hans agerande på planen jag pratar om. Bara för att lägga korten på bordet, så är jag ingen superfan av Guidetti. Han är definitivt inte den nye Zlatan. Snarare den nye Elmander, enligt vad jag kan se på planen. |
Citat:
Jag är objektiv och har högra kvar och där har han mycket att lära av Zlatan trots att han blivit grinigare mer åren. Man kan vara populär fast man är ett rövhål det är inget nytt fenomen men det är lite fanboy-resonemang och det är bra om man ser utanför bubblan. |
Wtf, han har mycket att lära av Zlatan som misshandlar folk på plan till höger och vänster?
|
Citat:
Ingen har sagt att han är perfekt men där har han mycket att lära. |
Citat:
Citat:
Angående nedanstående. Menar du att det var detta han gjorde i Vasaparken, eller menar du att det är så han beter sig generellt på planen? Citat:
|
Citat:
|
Någon som alla kan lära av LOL |
Citat:
Vad i helvete har det med jante att göra :laugh: |
Citat:
Jantelagen är att man inte "ska tro att man är nåt" och inte "sticka ut från mängden". Det var alltså så jag uppfattade ditt ogillande mot Guidetti. Särskilt från början då du i mest klagade på hans "rinkebysvenska" och att han "spelade allan i brallan". Sedan tyckte jag du nyanserade dig lite mer. Efter att jag försökt dra ur dig vad du egentligen menade... Men du klagar alltså fortfarande på hans "rinkebysvenska" och att han "beter sig som ett dagisbarn"? Jag är ledsen, men det låter fortfarande som om du bara är avudsjuk på att han kommit upp sig lite här i världen. Jag tyckte du var på väg mot lite vettigare kritik i ditt förra inlägg då du tyckte han gnällde på folk och betede sig som en diva på planen. Men rinkebysvenskan verkar vara det du stör dig mest på? Jag har personligen lite svårt att ta den kritiken på allvar. |
Jag har redan förklarat xx antal gånger varför jag inte gillar honom och du raljerar om jante och avundsjuka. Tänk om alla fanboys kunde tänka kritiskt och objektivt istället för att agera försvarsadvokater.
Hela intervjun är ett skämt men det krävs att man släpper snuttefilten och lyssnar. |
Bra choke av RB Leipzig mot Bayern ^^
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:58. |