Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

rooz 2018-11-04 16:21

Citat:

Ursprungligen postat av Swedishviking (Inlägg 7986645)
UFC har blivit rent skit i mina ögon! så jävla boring är det!
DC fet som en gris! inte undra på att många har slutat se på UFC för det är så jävla boring....

Du borde skaffa en VHS och bara se tävlingar från 90 och bakåt, gärna på en tjock-tv.

svenbanan 2018-11-04 17:15

Citat:

Ursprungligen postat av Swedishviking (Inlägg 7986645)
UFC har blivit rent skit i mina ögon! så jävla boring är det!
DC fet som en gris! inte undra på att många har slutat se på UFC för det är så jävla boring....

Vem fan bryr sig om du tycker det är boring eller inte tror du?

xan 2018-11-04 17:30

Nästan så man blev lite misstänksam om Jacares kondition. Att han av alla skulle klara av att gå full beast-mode under lång tid med bruten näsa och allt var förvånande. Trodde han skulle tömma tanken i andra ronden och bli avslutad i tredje. Men nu ska jag inte vara pessimistisk, det var en otrolig match.

Bailah 2018-11-04 17:47

Citat:

Ursprungligen postat av Swedishviking (Inlägg 7986645)
UFC har blivit rent skit i mina ögon! så jävla boring är det!
DC fet som en gris! inte undra på att många har slutat se på UFC för det är så jävla boring....

Låt mig gissa.
Du tycker Conor är bäst av alla i hela universum va? :)

Crillos 2018-11-04 17:54

Jag vill se Jones få rejält med stryk. Kan Gustafsson fixa det tror ni?

Agitator 2018-11-04 18:50

Citat:

Ursprungligen postat av Crillos (Inlägg 7986686)
Jag vill se Jones få rejält med stryk. Kan Gustafsson fixa det tror ni?

Jag hoppas innerligt inne att Brock kanske dyker upp som sitt forna gorilla beast mode och ger både Jones och Alexander en GNP likt den mot Frank Mir när han hamburgerslaktade hans ansikte en snabbis. Fast helst lite mer i Jones fall.

Man måste ju få drömma :)

delta_mats 2018-11-04 23:13

Citat:

Ursprungligen postat av Agitator (Inlägg 7986702)
Jag hoppas innerligt inne att Brock kanske dyker upp som sitt forna gorilla beast mode och ger både Jones och Alexander en GNP likt den mot Frank Mir när han hamburgerslaktade hans ansikte en snabbis. Fast helst lite mer i Jones fall.

Man måste ju få drömma :)

Fast dom går ju i olika viktklasser dårå. Fet-DC kan ju få spöa Brock däremot om han vill.

Agitator 2018-11-04 23:53

Citat:

Ursprungligen postat av delta_mats (Inlägg 7986765)
Fast dom går ju i olika viktklasser dårå. Fet-DC kan ju få spöa Brock däremot om han vill.

Ifall Jones vill ha lite riktiga pengar så går han upp typ 5 kg och tror sig spöa en gorilla brock som gnp SMESHAR han till tusen melonbitar.

Cooks 2018-11-05 01:38

Citat:

Ursprungligen postat av Agitator (Inlägg 7986769)
Ifall Jones vill ha lite riktiga pengar så går han upp typ 5 kg och tror sig spöa en gorilla brock som gnp SMESHAR han till tusen melonbitar.

Hade blivit en match av Jones fula sparkar mot Brocks knän tills han får slut på soppa (ca 2-3 min)

Agitator 2018-11-05 03:57

Citat:

Ursprungligen postat av Cooks (Inlägg 7986773)
Hade blivit en match av Jones fula sparkar mot Brocks knän tills han får slut på soppa (ca 2-3 min)

Snick snack. Brock hade använt sin kroppsmassa till att ta ner Jones och BROCKSMESH him :)

Crillos 2018-11-05 05:37

Ska bli spännnade att se Jones igen. Om han verkligen är helt rent borde Gustafsson kunna spöa honom.

xan 2018-11-05 09:38

Citat:

Ursprungligen postat av Crillos (Inlägg 7986686)
Jag vill se Jones få rejält med stryk. Kan Gustafsson fixa det tror ni?

Han är helt klart den som har bäst chans. Men med eller utan doping så är Jones en av de mest tekniska kampsportare i historien, så "rejält med stryk" blir det knappast. Kanske i slutet av matchen om Jones kondition gått åt helvete under uppehållet.

delta_mats 2018-11-05 13:48

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7986816)
Han är helt klart den som har bäst chans. Men med eller utan doping så är Jones en av de mest tekniska kampsportare i historien, så "rejält med stryk" blir det knappast. Kanske i slutet av matchen om Jones kondition gått åt helvete under uppehållet.

Ja sist de möttes kom ju Jones från ett långt winning streak och var dessutom dopad. Jones då var extremt hypad. Sen dess har han varit avstängd några gånger och inte alls varit lika dominant i sina fighter.

Tror Gustafsson har en bra chans att ta det, många hävdar ju att han faktiskt vann deras senaste möte. Nu är det ingen titelfight heller där han måste slå en camp utan han är faktiskt högre rankad än Jones. Så en jämn match kan gå till Gustafssons fördel istället.

xan 2018-11-05 17:01

Mayweather ska tävla mot en 4-0 MMA-fighter i Rizin. Modigt av honom att våga utmana sig själv i en ny sport. Om vi känner honom rätt så är han inte villig att få stryk framför miljontals människor för pengar, så han tar det nog seriöst. Blir intressant att få veta hur mycket han får betalt.

https://www.mmafighting.com/2018/11/...d-for-rizin-14

xan 2018-11-05 17:05

It was not announced exactly what kind of fight Mayweather and Nasukawa would be participating in. Sakakibara could only say that the contest was going to be under “special rules,” but otherwise gave no indication whether it would skew more towards boxing, kickboxing, or MMA. The weight class that the fighters will be competing in was also not mentioned.

Hm...

Killen han möter är 27-0 i kickboxning, så jag vet inte vad de har hittat på nu. Boxning i MMA-handskar?


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:16.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)