Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Agitator 2018-11-02 22:54

Haha, humor när Jones själv erkänner att han inte vågar möta DC i HW för det skulle vara ytterligare en fördel för DC. Hans fake persona lyser även igenom för mycket.


Crillos 2018-11-03 05:08

Jones ser annorlunda ut. Kan inte sätta fingret på exakt vad det är. Uppenbarligen äldre. Men som han slutat dopat sig, alternativt bytt till något annat upplägg.

xan 2018-11-03 11:03

Det är väldigt märkligt att Jones är så rädd för tungvikt. Han har ju alla förmågor för att ta över och dominera viktklassen. DC väger lite mer nu, men Jones har en mycket större ram och kan enkelt lägga till vikt.

An Iron Soul 2018-11-03 20:06

Chris Weidman VS Jacare Souza känns som en 50/50 match.
Jag har weidman som förhandsfavorit men hoppas på jacare.

Efter kontroversen vid Gegard Mousasi vs. Chris Weidman så har jag tappat respekten för Weidman.

Han får gärna byta plats med jacare på rankingen. Det finns minst 4 i mellanvikten som jag tycker är bättre en han.


Däremot gillar jag att han tar tuffa jobbiga matcher mot dom bästa. Och inte "börjar om" för att få en finare vinstsvit

High1ander 2018-11-03 22:50

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7986250)
Det är väldigt märkligt att Jones är så rädd för tungvikt. Han har ju alla förmågor för att ta över och dominera viktklassen. DC väger lite mer nu, men Jones har en mycket större ram och kan enkelt lägga till vikt.

Han riskerar ju bara värre skador för bara lite mer pengar... Det är skillnad på att äta slag från de som väger 91kg och äta slag från de som väger upp mot 120kg.

Agitator 2018-11-03 23:27

Citat:

Ursprungligen postat av High1ander (Inlägg 7986483)
Han riskerar ju bara värre skador för bara lite mer pengar... Det är skillnad på att äta slag från de som väger 91kg och äta slag från de som väger upp mot 120kg.

Han är en chicken som vill ha sitt gigantiska övertag utöver alla fula metoder i buren.

För övrigt så är det ju enkelt för han att spöa DC så han borde ju gå för en HW titel och sedan ner och plocka lhw titeln. Men han är ju inte skarpaste kniven i lådan direkt.

Tricklew 2018-11-04 02:48

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7986250)
Det är väldigt märkligt att Jones är så rädd för tungvikt. Han har ju alla förmågor för att ta över och dominera viktklassen. DC väger lite mer nu, men Jones har en mycket större ram och kan enkelt lägga till vikt.

Det finns absolut ingen anledning för en kille som älskar att ha en fördel i räckvidd och längd att säga upp denna fördelen bara för att. Det är inte så att tungviktare automatiskt tjänar enorma summor, vad har han att vinna på det?

svenbanan 2018-11-04 03:17

Om något så är det snarare positivt med någon som verkar vilja stanna i sin viktklass. Alldeles för många som ska hålla på och hoppa mellan viktklasserna för "superfighter" och multipla bälten tycker jag.

Bailah 2018-11-04 03:30

Nya Silva? Fast med bättre tdd. Än sålänge riktigt jävla bra kort!

An Iron Soul 2018-11-04 04:59

Vad sysslar domaren med.
Jacare Souza visar klass.

Bailah 2018-11-04 05:05

Holy shit vilket kort. Jacare weidman, wow.

svenbanan 2018-11-04 05:34

DC är för bra!

kaspen 2018-11-04 05:54

Om den där matchen är det bästa UFC kan prestera så är UFC i en usel position.

Bailah 2018-11-04 13:27

Citat:

Ursprungligen postat av kaspen (Inlägg 7986516)
Om den där matchen är det bästa UFC kan prestera så är UFC i en usel position.

Såg du bara main event eller? Nästan ALLA fighter på detta kortet var awesome.

Swedishviking 2018-11-04 16:16

Citat:

Ursprungligen postat av kaspen (Inlägg 7986516)
Om den där matchen är det bästa UFC kan prestera så är UFC i en usel position.

UFC har blivit rent skit i mina ögon! så jävla boring är det!
DC fet som en gris! inte undra på att många har slutat se på UFC för det är så jävla boring....


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)