Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Salus 2010-01-13 16:02

Vore kul att se Fedor göra entre i LHW, UFC. Tror han hade kunnat göra sanslöst mycket skada där :p

eternallord 2010-01-13 16:07

Citat:

Ursprungligen postat av Salus (Inlägg 4102448)
Vore kul att se Fedor göra entre i LHW, UFC. Tror han hade kunnat göra sanslöst mycket skada där :p

Fedor kommer aldrig gå ner i Light HW.

way 2010-01-13 22:13

Om han skulle hoppa ner dit skulle nog MMA fått sina första dödsfall.

killenigrillen 2010-01-13 22:59

Tom Lawlors senaste walkin på fight night
http://www.dailymotion.com/video/xbu...nin-wild_sport
nån som kan bädda in dailymotion får gärna göra det.

eternallord 2010-01-14 00:24

Citat:

Ursprungligen postat av way (Inlägg 4103416)
Om han skulle hoppa ner dit skulle nog MMA fått sina första dödsfall.

Det är inte så enkelt. Det är inte bara fördelar med att gå ner i vikt. Dels så är det en vikt som Fedor definitivt inte är bekväm i (han hade fått cutta 30 pounds enkelt) vilket säkert hade inverkat på cardio och dylikt. Samt så får man tänka på att det faktiskt kan finnas fördelar ibland med att vara något mindre. Fedor har den unika egenskapen att han kan kasta omkring personer som lätt är 20 pounds tyngre än vad han själv är, och samtidigt då dra nytta av att han är en av de snabbaste genuina heavyweightsen som finns.

Verbatim 2010-01-14 00:33

Eternallord, jag anar att du har svårt att känna av när någon är oseriös, och när någon är skämtsam. Är detta något du vanligen har problem med, eller endast något du inte klarar av online?

Salus 2010-01-14 00:42

Citat:

Ursprungligen postat av Verbatim (Inlägg 4103720)
Eternallord, jag anar att du har svårt att känna av när någon är oseriös, och när någon är skämtsam. Är detta något du vanligen har problem med, eller endast något du inte klarar av online?

lol

Pudzianovski 2010-01-14 00:44

Citat:

Ursprungligen postat av Verbatim (Inlägg 4103720)
Eternallord, jag anar att du har svårt att känna av när någon är oseriös, och när någon är skämtsam. Är detta något du vanligen har problem med, eller endast något du inte klarar av online?

:D

Jag skulle vilja se Fedor deffad :hbang:

eternallord 2010-01-14 13:04

Citat:

Ursprungligen postat av Verbatim (Inlägg 4103720)
Eternallord, jag anar att du har svårt att känna av när någon är oseriös, och när någon är skämtsam. Är detta något du vanligen har problem med, eller endast något du inte klarar av online?

Det är det som är en del av spänningen :smash:

Kwon 2010-01-14 13:21

Jag vill se Fedor cykla snabbare än Lance Armstrong, vinna Mr.Polypia tre gånger, lyfta mer än Kazmaier, pricka målet bättre än Zlatan, vara representant för Radiotjänst, göra vacuum-pose samt lyran på scen och smasha bättre än en prime-Björn Borg!

Doctor Snuggles 2010-01-14 16:34

Jag skulle vilja se honom gå som kungen.

Konvex 2010-01-14 17:19

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4104406)
Jag vill se Fedor cykla snabbare än Lance Armstrong, vinna Mr.Polypia tre gånger, lyfta mer än Kazmaier, pricka målet bättre än Zlatan, vara representant för Radiotjänst, göra vacuum-pose samt lyran på scen och smasha bättre än en prime-Björn Borg!

Har du inte sett hans matcher, tycker han redan smashar folk ganska bra. ;)
Och ja fedor for president.

"Quote:
EA has been wrapping up the photo shoots for their upcoming MMA video game. During the sessions, fighters are asked to make various facial expressions such as a look of surprise or pain.

During Fedor's shoot, the photographer noticed his face stayed the same, devoid of expression. The photographer then asked for Fedor to really try harder at which Fedor replied, "I don't make faces", and exited the room while retorting, "we are done here." "
:D

Nitrometan 2010-01-14 17:23

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4104406)
Jag vill se Fedor vara representant för Radiotjänst!

Yeah!
Och sen prata "Ranelidska" när han knackar på hos folk. ;)

Nitrometan 2010-01-14 17:25

Citat:

Ursprungligen postat av Konvex (Inlägg 4104879)
"Quote:
EA has been wrapping up the photo shoots for their upcoming MMA video game. During the sessions, fighters are asked to make various facial expressions such as a look of surprise or pain.

During Fedor's shoot, the photographer noticed his face stayed the same, devoid of expression. The photographer then asked for Fedor to really try harder at which Fedor replied, "I don't make faces", and exited the room while retorting, "we are done here." "
:D

Det stämmer. Har sett en bild på Fedor och Alexander som små pojkar och Fedor hade samma ansiktsuttryck då.

Hemi 2010-01-14 17:29

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4104406)
Jag vill se Fedor cykla snabbare än Lance Armstrong, vinna Mr.Polypia tre gånger, lyfta mer än Kazmaier, pricka målet bättre än Zlatan, vara representant för Radiotjänst, göra vacuum-pose samt lyran på scen och smasha bättre än en prime-Björn Borg!

Om jag inte fattade saken fel då så gick Ingmar Johansson en tennismatch mot Björn Borg och Ingo slog sönder racketen i någon smasch.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)