Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

hahavaffan 2009-07-09 22:53

Fan nu pajade ni min uppladdning när ni fick mig att tänka på dom två idioterna. VARFÖR struntar dom inte i att ha svenska kommentatorer och låter Rogan och Goldberg vara kvar? :(

Sebbe_H 2009-07-09 22:55

Citat:

Ursprungligen postat av hahavaffan (Inlägg 3765341)
Fan nu pajade ni min uppladdning när ni fick mig att tänka på dom två idioterna. VARFÖR struntar dom inte i att ha svenska kommentatorer och låter Rogan och Goldberg vara kvar? :(

Det är för alla MMA-noobs och dom som inte kan engelska. Vad är det för jävla land vi lever i ? :(

tntballe 2009-07-09 22:56

http://www.tommyjensen.se/pappablogg...nt/roberto.bmp
:thumbup:

ahl- 2009-07-09 22:58

Sånt har jag svårt att inte tänka på.

Skitsamma, det finns lösningar till det också. Tänkte posta lite tub-klipp som är relaterat till ämnet som sista post för ikväll.

Dana White UFC 100 Video Blog - Part 1 (sämsta blog-delen någonsin)


Dana White UFC 100 Video Blog - July 7 & 8


UFC 100: We're Just Getting Started



God natt folks!

tntballe 2009-07-09 23:08

UFC 100: We're Just Getting Started
Får en att minnas tillbaka.
Jäklar så hårt det var i början. Sån enorm skillnad på dom som möttes. Minns att min ufc ?(någon av dom tidiga) på VHS gick runt till alla man kände för att sen försvinna.

Flexipop 2009-07-10 00:01

Satte en slant på Alves mot GSP. Torskar säkert som vanligt men ett odds på 3,60 var oemotståndligt.

Hank 2009-07-10 00:12

Jag ser verkligen inget sätt Alves kan vinna. Gsp kommer ground and pounda hans arsle till kina. Tyvärr grabbar, det är pengar i sjön :)

I övrigt tror jag att alla favoriter står pall, även om jag hoppas på lite skrällar.

Kaboffastar 2009-07-10 00:27

paolo är väl iväg å spelar in nåt jävla robinson eller nåt ändå? Har ju inte vart med de senaste eventen.

för övrigt

Mir

Alves

Bisping

Bonnar

grakka 2009-07-10 01:39

Jag hoppas på Mir, GSP, Bisping, Bonnar.

Xath 2009-07-10 02:13

Hoppas? Då hoppas jag på Mir, GSP, Henderson, Coleman.

Vad jag tror har jag inte hunnit utvärdera ännu. Det är (i mitt tycke) lite knepiga matcher.

Sebbe_H 2009-07-10 02:21

Mir, GSP, Hendo och Bonnar.

Bettar dock raka motsatsen, förutom Bonnar då.

Azt3k3n 2009-07-10 02:56

Är inte så jätte insatt men ska försöka kolla på UFC 100.
Men hoppas på Mir, GSP och Bisping.

NKC 2009-07-10 06:23

Tror och hoppas på GSP!

Ska bli jäkligt kul att se Lesnar-Mir också. Hoppas på Mir och ser honom som favorit men är inte alls så säker på att han tar det.

Sen vill jag att Hendo tar det. Tror han gör det också även om den är svår.

Resten vågar jag mig inte på att tippa... det viktigaste är att GSP vinner, torskar han blir jag ledsen :(

dared 2009-07-10 08:53

Kommer bli kul event! Jag hoppades på Mir i första, då jag håller kampsport/teknik före styrka/storlek/monster om man får generalisera. Till denna match kommer jag dock heja på Lesnar tror jag, Mir verkar vara sån douche bag.


Kommer nog betta en slant på Alves för 3,6 också om jag hinner verifiera mitt konto. GSP är klart favorit till vinst, men 3,6 är högt då Alves är solklar contender och att han faktiskt är bland de större/farligaste GSP mött. Hoppas på några stående krig och att Alves kan neutralierara GSPs GNP så gått det går.

Detta är dock mest för bettet, annars håller jag på GSP. Vore iofs kul med lite omkastning i viktklassen.

Kanske också slänger in ett litet sidebet på Danzig mot Miller. Får se.

Tonto 2009-07-10 11:16

Blir förvånad när så många tror på Henderson bara för han har stampat några noobs i ansiktet och vunnit pride bälten. Bisping har en förlust mot rashad ewans split decision. Folk förstår inte av vilken kaliber han är.

Mir vs Lesnar och GSP vs Alves kan go either way.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:51.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)