Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Agitator 2017-11-05 05:43

05:42:37 YEEEESSSSS
05:42:39 KOOOOM IGEN
05:42:43 GSP RUSH PPPPPEEEEE
05:42:47 GOOO GOOOO OGOOOOOo
05:42:48 GOOOOPO=PP=?P
05:42:53 MUTTTHEHRHRHEREHRER FUCKKKCKERKEKRERKERER
05:42:56 GOOOOOOOOOOP
05:42:57 ^LYESSS
05:43:00 ^FUCKING BAAACKKKK
05:43:03 YEYEYEESSSWSWwsSsS


I en annan värld av kommunikcation, min live chatt!

Agitator 2017-11-05 05:44

Hade jag kunnat skrika hemma samtidigt hade jag gjort det. Men sambon hade blivit sur och ruffat upp mig värre än vad Bisping gjorde mot GSP.

svenbanan 2017-11-05 05:45

Vad fan hände?!?!? :D

Agitator 2017-11-05 05:49

Most consecutive UFC title defenses.

Han gav ju bort sin titel. Är han med i matchen igen ifall han fortsätter vinna?

svenbanan 2017-11-05 05:55

Citat:

Ursprungligen postat av Agitator (Inlägg 7846154)
Most consecutive UFC title defenses.

Han gav ju bort sin titel. Är han med i matchen igen ifall han fortsätter vinna?

Fan vet. Dessutom i en annan viktklass...

svenbanan 2017-11-05 06:00

Men ifall han ska vinna nån mer match måste han ordna till flåset. Jag tror det är smartare att gå tillbaka ner en viktklass.

An Iron Soul 2017-11-05 08:36

T.J. Dillashaw räddades av klockan, han var riktigt illa ute. Så lite kan det skilja mellan förlust och vinst.
Jag minns inte exakt vad som sas i TJ hörna inför rond 2 men det måste ha varit av stor betydelse.
På förhand hade jag Cody Garbrandt som vinnare på TKO/KO.

Skönt ändå att T.J lyckades vinna som jag själv ville men aldrig vågade hoppas på.

Nu är jag galet pepp på T.J Dillashaw vs Demetrious Johnson. (om den nu blir av) :D

delta_mats 2017-11-05 11:56

Gsp såg rätt stackad ut med den massan. Iof har han ofta sett ut så. Men kul att han såg såpass bra ut efter så lång frånvaro. Jag tror mycket av den flåsighet vi såg berodde på adrenalin och press.

Är tanken nu att droppa vikt och försöka ta ett till bälte kanske?

Cooks 2017-11-05 12:29

Skön gala med flera upsets! Skitglad över att storkäften Cody blev KO'd, tråkigt att JJ också blev det.

Bara jag som tycker att 185 är ännu mer av ett skämt nu? Bisping kan vara den sämsta champen någonsin och hans efterföljare blev en kille som inte haft en fight på 4 år men får titelfight och vinner tack vare en "tursmäll", ungefär som Bispings på Rockhold.

Bailah 2017-11-05 13:13

Sparade de tre titelfighterna tills morgonen.
Herregud vilken gala. Satt själv I badkaret och kollade på mobilen då tjejerna i huset hade åkt iväg.

Skrek högt. I tre fighter. Vilken jävla gala. Blev så jävla glad vid varje avslut. Enda som stör mig lite är att jag involverade ryssen i min parlay. Annars hade jag vart 30k rikare på 50kr.
Men ja, nästa galan jag sett på länge.

Hade halvis när jj knockades. Gotta love thug rose!

xan 2017-11-05 14:35

Citat:

Ursprungligen postat av wesaft (Inlägg 7845358)
jag tror att bisping vinner ganska lätt.

:d

xan 2017-11-05 14:43

"For a big guy Corey Anderson moves so well, and it's bothering OSP. So much footwork. Never plodding forward, always switching, always moving his feet, changing angle-.. OHHHHH"

https://webmshare.com/Jn9zm

delta_mats 2017-11-05 16:09

Citat:

Ursprungligen postat av Cooks (Inlägg 7846217)
Skön gala med flera upsets! Skitglad över att storkäften Cody blev KO'd, tråkigt att JJ också blev det.

Bara jag som tycker att 185 är ännu mer av ett skämt nu? Bisping kan vara den sämsta champen någonsin och hans efterföljare blev en kille som inte haft en fight på 4 år men får titelfight och vinner tack vare en "tursmäll", ungefär som Bispings på Rockhold.

GSP är ju ingen noob dock det får man ju komma ihåg. Bisping borde ha fått igång sin boxning bättre för det är det enda han har, men det fick han inte. Skönt att storkäften fick stryk i alla fall för han är riktigt störig.

xan 2017-11-05 16:15

Citat:

Ursprungligen postat av Cooks (Inlägg 7846217)
Skön gala med flera upsets! Skitglad över att storkäften Cody blev KO'd, tråkigt att JJ också blev det.

Bara jag som tycker att 185 är ännu mer av ett skämt nu? Bisping kan vara den sämsta champen någonsin och hans efterföljare blev en kille som inte haft en fight på 4 år men får titelfight och vinner tack vare en "tursmäll", ungefär som Bispings på Rockhold.

Vänta va, tursmäll? Vilken match pratar du om? Du kan omöjligen mena GSP som golvade Bisping 2 gånger och sedan avslutade med submission.

EDIT: 1 golvning och 1 supermanslag som vobblade honom rejält.

Agitator 2017-11-05 17:40

Bisping är ju inte direkt "dålig".

Han har varit med länge och haft många krig.

GSP är 178 cm Bisping är 185 cm.

Helt ärligt talat så trodde jag att Bisping skulle ha det cardiomässigt när det väl går hela vägen. GSP la nog lite för mycket krut i första ronden på en del slag. Flåsade ju på redan i halva första ronden med stora andetag osv. Han behöver nog droppa ytterligare 5-7 kg och jobba hårt på flåset för att komma tillbaka till energizer bunny mode.

Bisping senaste fights.
https://i.imgur.com/onzC9hC.png


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)