Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

xan 2017-07-23 14:41

Citat:

Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel (Inlägg 7796925)
När denna tråden dyker upp undrar jag alltid över något som jag aldrig vågar fråga men idag gör jag slag i saken: Urartade verkligen den gamla tråden i misshandelsklipp, eller ville moderatorn plocka auktoritets- och moraliseringspoäng genom att hävda att den gjorde det?

Modig du är. :D

Daniiiel 2017-07-23 22:11

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7796923)
Weidman såg bra ut, men han var också 2 viktklasser kvalitétsmassa större och 13 cm längre.

Gastelum har potentialen att bli titelhållare om han skärper sig och slutar trycka i sig skit hela dagarna.

Han såg verkligen liten ut. Tänk honom mot romero haha ne han kan omöjligt komma top5 i middleweight.

xan 2017-07-23 22:17

Citat:

Ursprungligen postat av Rahf (Inlägg 7796926)
Fanns det en gammal mma-tråd?

Ja, det var innan Conor Mcgregor fanns.

Agitator 2017-07-24 00:40

http://i.imgur.com/mbLQEVd.jpg

delta_mats 2017-07-24 09:12

Har han låtit sy in den eller? Borde vara som en klänning på honom annars.

Daniiiel 2017-07-24 10:55

Citat:

Ursprungligen postat av delta_mats (Inlägg 7797177)
Har han låtit sy in den eller? Borde vara som en klänning på honom annars.

Vilken fråga:banned

svenbanan 2017-07-24 12:55

Han har ju rimligen ett linne från souvenirshoppen, inte spelarens faktiska matchtröja. I souvenirshoppen finns alla storlekar...

Tex... http://store.nba.com/Golden_State_Warriors_Baby
;)

spoon 2017-07-24 21:02

Jimmey Riviera överraskade på mig. Rörde sig bra, slog bra och såg riktigt pigg ut. Vill se mer av han. Almeida svarade också så det blev en bra fight. Weidman såg vass ut igen. Stark brottning och bra GnP. Bra gala även om jag som vanligt bara såg huvudkortet,

xan 2017-07-26 22:08

Shots fired!


Cooks 2017-07-27 04:02

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7798373)
Shots fired!


Snälla UFC ha dygnet runt bevakning på Jon Jones... Orkar inte en till sista minuten scratch

svenbanan 2017-07-27 05:12

Jon Jones verkar ju som om han är i balans och allt sådant nu, å andra sidan har jag för mig att han satt hos Joe Rogan strax innan han skulle möta DC förra gången och snackade vitt och brett om hur han "sett ljuset" och "ändrat livsstil" och allt vad det nu var. Och så visade det sig bara vara BS. Så det är ju inte direkt att man litar på honom nu heller.

Men har han minsta lilla hjärna och att det faktiskt ligger nåt i det han säger nu så kommer han vara livsfarlig på lördag. Då lär han ju ha tränat som en tok eftersom han hos många lär bli avfärdad som att hans tidigare segrar var dopingsegrar ifall han nu torskar då han är ren. Skulle han vara lika rostig nu som mot OSP så torskar han, och det vet han. Vad blir det av hans karriär då? Inget som svarar mot hans självbild i alla fall. Så jag tror han har tränat som en blådåre och är i riktigt bra form.

Så det hänger väl då på om det stämmer som DC sagt; att han är en dopingprodukt i mångt och mycket. Om det stämmer kan han ju torska på lördag trots en klockren uppladdning. Det troliga är väl dock att även om han varit dopad som fan tidigare så har inte detta varit den största faktorn i hans framgångar, och då ligger DC risigt till. Sen kan det ju mycket väl vara så att han inte varit dopad under alla de där tidigare matcherna, och då talar det ju ännu mer för Jones.

DC lär också ha haft en blåslampa i röven. Torskar han nu så är han ju verkligen cementerad som att han egentligen aldrig var mästare. Och torskar han nu mot Jones så lär inte returmötet bli lättare för honom att ta hem.

Så det finns en hel del som talar för att bägge två kommer vara i väldigt bra form på lördag tycker jag. Även om jag tror att Jones faktiskt är i bättre balans nu än förut, och är i kanonform så finns ju också chansen att Jones faktiskt ballar ur röker en riktig feting på fredagkvällen och kanske snortar en lina också bara för att ta udden av nån slags stress eller vad fan det nu är han har problem med. Då sitter vi väl här med skäggen i brevlådorna igen...

Men jag tror inte det kommer hända. Och jag tror att jag faktiskt håller på Jones, även fast jag gillar DC bättre. Men jag tycker nog helt enkelt Jones fightingstil är roligare att titta på. Så jag vill se honom mer. Men fan vet om han grejar DC.

Hursom så tror jag det blir en kanonmatch.

Dessutom är jag sjukt pepp på Damien Maia. Hur fan ska han överleva Woodleys bomber? Ska bli sjukt spännande att se hur den matchen kommer gestalta sig.

Och vem är inte sugen på att få se lite Cyborg? Hon lär ju käka upp Evinger hel har jag en känsla av.

Märks det att jag börjar bli sugen? :P

spoon 2017-07-27 07:38

Det märks :-) Jag börjar också bli peppad. Tror inte att dopingen har varit så avgörande för Jones. Han har varit innovativ och slagits smart. Min förhoppning är att DC brottar ner han och aldrig släpper upp honom.

Skickat från min D5803 via Tapatalk

Agitator 2017-07-28 08:16

Jones inger inget vidare stort förtroende inför fighten. Perspektivet mental warrior och hur han borde vara sugen att på slakta DC verkar inte finnas där riktigt.




Hoppas DC vinner.

Agitator 2017-07-28 08:53

DC ger ett bättre intryck helt klart.


An Iron Soul 2017-07-28 22:16

Jag hoppas från djupet av mitt hjärta att Daniel Cormier vinner.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)