Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

j2b 2009-04-19 11:35

man kan köpa den för 2 dollar på ufcs hemsida

-squat- 2009-04-19 12:50

Citat:

Ursprungligen postat av hahavaffan (Inlägg 3612964)
Nån som vet var man kan se Bielkhedens match? PMa en länk tack, vill inte spoila och glo i tråden :)

+ på den.

Pdaddy 2009-04-19 13:33

Spoiler Warning ..

Varför skall Bjelkis gå och loosa för, så typiskt.. Rear naked i första ronden.

Hepp hepp

simpan 2009-04-19 19:10

Tråkig gala, tycker dock det va skoj att Shogun spöade chuck. Men hoppas Silva får möta GSP och för riktigt med stryk! :)

Doctor Snuggles 2009-04-19 21:25

Glöm, GSP skulle bli knäckt som alla andra. GSP är bra men aldeles för förutsägbar.
Galan var sisådär, men jag blev grymt irriterad på den sugiga kanadensiska horpubliken som buade. Satt det bara en massa fyllbultar o bönder i publiken eller? Att sedan också bua under domslutet är bara enormt otacksamt och äckligt. Idioter.

Hank 2009-04-19 22:45

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 3614548)
Glöm, GSP skulle bli knäckt som alla andra. GSP är bra men aldeles för förutsägbar.
Galan var sisådär, men jag blev grymt irriterad på den sugiga kanadensiska horpubliken som buade. Satt det bara en massa fyllbultar o bönder i publiken eller? Att sedan också bua under domslutet är bara enormt otacksamt och äckligt. Idioter.

Nu sitter du alltså och kallar Gsp, en kille med 18 - 2 i matchstatistik som fullständigt dominerar en viktklass som är betydligt mer konkurrenskraftig än Silvas för förutsägbar? Gsp har minst lika stort register som Silva med skillnaden att han inte dansar runt som nån jävla hulahula muhammed ali wannabe.

Sen att bua ut den förmodligen tråkigaste titelmatchen i UFC;s historia tycker jag är berättigat. Jag hade fanimej buat jag med.

Erik__ 2009-04-19 22:52

Bielkhedens match

http://www.zshare.net/video/58882729b94ccde0/

palme 2009-04-19 23:14

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 3612949)
Det tråkigaste är alla som får chansen att möta/besegra Anderson Silva och verkligen göra en minnesvärd match som istället bara survivalistiskt tänker på att hålla matchen ut.

Hade jag fått chansen hade jag tagit många risker och chanser, vara så oberäknelig och galen som möjligt.

Blir man knockad så minns folk en iaf (åsså får man vara med på Anderson Silvas highlight! lol)

Leites insats ökade inte hans kurs precis.

Roligare blir det vid Silva VS GSP! GSP! GSP!

Ja det är ju liksom en titelmatch de går, vem vet om chansen nånsin kommer tillbaka (speciellt med en sån klen insats), in å mata för helvete! Ge han en skalle i clinchen å kör lite dirty boxing ;)

Och ingen är gladare än jag att shogun visade att han är tillbaka!!! :hbang: Tillbaka med facestomps och soccerkicks så är allt som det ska vara igen :D

olwe 2009-04-20 00:00

Spoiler

Vad faan sysslade bielkheden med! Han har ju sett ut att vara i så sjukt bra jävla form och så kommer han in och lyfter inte ens ett finger i offensiven. Råttapan också. Vad tror ni, är han ute för gott nu eller?

palme 2009-04-20 00:01

Citat:

Ursprungligen postat av olwe (Inlägg 3614859)
Spoiler

Vad faan sysslade bielkheden med! Han har ju sett ut att vara i så sjukt bra jävla form och så kommer han in och lyfter inte ens ett finger i offensiven. Råttapan också. Vad tror ni, är han ute för gott nu eller?

1-2 record, ja jag tror han ryker. Känns som han är i fel viktklass iaf.

Tigerkotten 2009-04-20 01:58

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 3612949)
Det tråkigaste är alla som får chansen att möta/besegra Anderson Silva och verkligen göra en minnesvärd match som istället bara survivalistiskt tänker på att hålla matchen ut.

Hade jag fått chansen hade jag tagit många risker och chanser, vara så oberäknelig och galen som möjligt.

Blir man knockad så minns folk en iaf (åsså får man vara med på Anderson Silvas highlight! lol)

Leites insats ökade inte hans kurs precis.

Roligare blir det vid Silva VS GSP! GSP! GSP!

Precis, om man är på väg att förlora på decision etc. Varför inte försöka mera, och verkligen gå för avslut.

Pdaddy 2009-04-20 07:31

Såg någon interviuv som var upplagd på Davids hemsida, låter lite korkat när man säger att man inte bryr sig om motståndaren i huvud taget och att man inte studerar personen ifråga någonting !!..
I min mening är det jävlit dumdristigt, man vill väll ha så mkt som möjligt på sin motståndare.

Undrar om man kommer få se han något mer i UFC..

Pd

Fultjack 2009-04-20 07:45

Tråkig gala.

Tråkigt att Iceman och David förlorade också. En hel månad till nästa event också. Bara hoppas The Dragon tar bältet av Rashad :thumbup:

hahavaffan 2009-04-20 07:50

Citat:

Ursprungligen postat av Hank (Inlägg 3614724)
Nu sitter du alltså och kallar Gsp, en kille med 18 - 2 i matchstatistik som fullständigt dominerar en viktklass som är betydligt mer konkurrenskraftig än Silvas för förutsägbar? Gsp har minst lika stort register som Silva med skillnaden att han inte dansar runt som nån jävla hulahula muhammed ali wannabe.

Sen att bua ut den förmodligen tråkigaste titelmatchen i UFC;s historia tycker jag är berättigat. Jag hade fanimej buat jag med.

+1!

Jag reagerade snarare över att publiken buade rätt lite. Hade galan hållts i USA hade det buats tio gånger mer, troligen. Matchen var ju helt sinnesjukt seg och tråkig. I första ronden rörde dom inte varandra på typ 2½ minut.

bear.flowertwig 2009-04-20 12:02

Silva är en smart och effektiv fighter. Om Leites lägger sig ner på rygg så fort det hettar till kan inte gärna Silva lastas för det. Transatlantisk publik beter sig som vanligt som ett gäng red necks.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)