![]() |
|
Kan man se dessa matcher på nätet idag?
|
Citat:
|
Citat:
|
Hur många sparkar sparkade BJ. Typ två stycken?
Lite skillnad i utdelning om man tittar på Diegos 300 luftsparkar :D |
Citat:
Citat:
Lite skillnad var det allt. |
Citat:
|
Bara jag som tokdiggade Guida´s ingång på ufc107? Studsade runt och såg rent utsagt lycklig ut och sjöng med till The taste of ink med den passande texten. Kändes som man önskat en liten skvätt av hans energi där bara så hade vad som helst gått sen :)
|
Citat:
Jag vill egentligen älska Guida, men jag tror hans energi är lite av hans akilleshäl också. Han vill göra så mycket på samma gång så det slutar med att han gör ingenting istället. Teknikmässigt ligger han dessutom långt under snittet, hans boxning suger och när han vinner på submission är det nästan alltid en rear naked choke. Det är synd för hans brottning är bra men han har svårt att göra något effektivt när han väl lyckas med nertagningen. Man kan inte annat än att beundra hans hjärta dock. Matchen mot Diego Sanchez var något av det vansinnigaste jag sett, maken till fighting spirit har jag aldrig sett. |
Citat:
Mma-anpassade boxningsskills är en grym fördel, och iom att så många blir bättre på takedown defence numer så börjar man se hur viktig standupen är. Vi kommer nog att få se att boxning kommer få en större och större roll i mma. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Såg att Arild Haugen (Norges svar på Pudziaowski) gick sin första boxningsmatch häromdagen i Spanien. Arild tävlade ganska framgångsrikt i strongman men har nu gått över till boxning, om det är permanent eller inte kommer jag inte ihåg. Här kan ni iaf se matchen som inte blev så lång.
http://www.muscle-tube.com/play.php?id=1771 Sidan verkar dock hårt belastad men kolla youtube annars. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:29. |
|