![]() |
|
Det här är internet, så jag har säkert kryddat berättelsen en aning. ;)
|
Citat:
|
Bara att han vann efter det låter ju helt otroligt efterblivet.
|
Citat:
Tycker det var dåligt att speakern aldrig sa domarsiffrorna mer exakt än t.ex. 3-0. |
Poängen var nog att matchen skulle gått till motståndaren utan att gå till beslut eftersom han blev submittad.
Jag är dock osäker på exakt vad regelboken säger. |
Bold = de jag tror/hoppas vinner...
* Lightweight Championship bout: United States B.J. Penn (c) vs. United States Diego Sanchez * Heavyweight bout: United States Frank Mir vs. France Cheick Kongo * Lightweight bout: United States Kenny Florian vs. United States Clay Guida * Heavyweight bout: United States Paul Buentello vs. Netherlands Stefan Struve * Welterweight bout: United States Jon Fitch vs. United States Mike Pierce |
Citat:
|
Citat:
|
Tror detsamma, förutom att Keeeeeeni spöar Guida.
|
guida ställer sig upp varje gång han får hårda smällar på ansiktet snubben är en hård nöt att knäcka så därför tror jag på guida inatt
|
Tror och hoppas på Diego.
|
Citat:
|
C'mon. Hur ska Diego vinna? :)
|
BJ all the way!
|
Hoppas på
* Lightweight Championship bout: United States B.J. Penn (c) vs. United States Diego Sanchez * Heavyweight bout: United States Frank Mir vs. France Cheick Kongo * Lightweight bout: United States Kenny Florian vs. United States Clay Guida * Heavyweight bout: United States Paul Buentello vs. Netherlands Stefan Struve * Welterweight bout: United States Jon Fitch vs. United States Mike Pierce |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:23. |
|