Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (http://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (http://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

killenigrillen 2009-12-01 17:55

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4020292)
Jaså? Jag hittar bara fejkfiler.

pm:a din mejladress så får du en invite till en finfin sida

davve 2009-12-01 18:18

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4020292)
Jaså? Jag hittar bara fejkfiler.

http://www.mmabloggen.se/ till exempel.

Kan PM´a länk till torrent.

Kabuto 2009-12-01 18:36

Big Baby är ju helt klart favoriten i TUF den här säsongen :)

Kwon 2009-12-01 18:40

LOL at Junie Brownings telefonsvarare (och ja, Big Baby är rolig favorit i TUF)

salmiak 2009-12-01 18:52

Citat:

Ursprungligen postat av Kabuto (Inlägg 4020439)
Big Baby är ju helt klart favoriten i TUF den här säsongen :)

haha jaa och man måste ju älska rashads beskrivning : "..with an awesome force of gorilla manness, grizzly bearness, of a hundred men, big baby enGulf Schoonover"

Doctor Snuggles 2009-12-01 19:03

Så hur tippar ni semin och finalen?

Marcus vs Brendan - Marcus vinner, om han inte gör misstaget att stå och utväxla slag.

Roy vs James - Roy. Även om Roy inte visat särskilt mycket än så känns han mycket solidare än James som verkar lite osäker.

Jag har egentligen bara blivit imponerad av big baby, och tror också han kommer vinna finalen mot Roy.

davve 2009-12-01 19:09

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4020524)

Marcus vs Brendan - Marcus vinner, om han inte gör misstaget att stå och utväxla slag.

Roy vs James - Roy. Även om Roy inte visat särskilt mycket än så känns han mycket solidare än James som verkar lite osäker.

Jag har egentligen bara blivit imponerad av big baby, och tror också han kommer vinna finalen mot Roy.

Tror också att det blir Roy vs Marcus i finalen, men svårt att säga hur den matchen skulle(/kommer) sluta.

Kan nog blir ganska bra matcher, speciellt Marcus vs Brendan då.

Doctor Snuggles 2009-12-01 19:17

Citat:

Ursprungligen postat av davve (Inlägg 4020537)
Tror också att det blir Roy vs Marcus i finalen, men svårt att säga hur den matchen skulle(/kommer) sluta.

Kan nog blir ganska bra matcher, speciellt Marcus vs Brendan då.

Roy känns relativt defensivt taktisk, och Marcus agressivt taktisk. När allt annat är lika så vinner den med mer initiativ oftast, plus att Babyn är jävligt stark och atletisk. Visst har Roy en massa erfarenhet, men frågan är om den räcker mot ett hungrigt monster med bra JuJu.

davve 2009-12-01 19:33

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4020556)
Roy känns relativt defensivt taktisk, och Marcus agressivt taktisk. När allt annat är lika så vinner den med mer initiativ oftast, plus att Babyn är jävligt stark och atletisk. Visst har Roy en massa erfarenhet, men frågan är om den räcker mot ett hungrigt monster med bra JuJu.

Jo, det är sant. Känns dock som Marcus inte riktigt satts på prov än, så det känns svårt att uppskatta hur bra han är.

Otto P 2009-12-01 19:45

Så jäkla gött att Kimbo inte kunde fightas, iof blev det ju ingen ledig plats men det var kul att Dana (som de iaf klippt det) bara frågade Kimbo om platsen och att han fick ett nej.

Kimbo har väl dock match bokad på TUFfinalen.. Så Dana får nog in lite cash på honom trots allt :)

Doctor Snuggles 2009-12-01 19:47

Citat:

Ursprungligen postat av davve (Inlägg 4020618)
Jo, det är sant. Känns dock som Marcus inte riktigt satts på prov än, så det känns svårt att uppskatta hur bra han är.

Nja, problemet med den logiken är att om han verkligen är riktigt bra, så kan han vinna utan särskilt mycket motstånd. Han känns fortfarande lite grön dock, det kan jag hålla med om. Jag får intrycket av att pga sin styrka och storlek så kan han göra allt han i princip gör på träning utan att behöva anpassa sig särskilt mycket till motståndaren. Jämfört med i princip alla andra där som ser ut som råamatörer jämfört med hur de ser ut på träningen.

F.ö: Finns 2 matcher med honom på tuben, varav han förlorar en på knock - vilket han gör för att han försöker hålla det stående. Han har som sagt fortfarande en hel del att förbättra på sin stand-up, men jag tror han skulle kunna bli rätt bra där med.

dreeww 2009-12-01 20:02

Jag kollade igår, men det var usel kvalite och det var med arabisk reklam.
Det funkar förstås om man inte orkar vänta tills på torsdag ;)

dreeww 2009-12-01 20:06

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4020524)

Ja, Big baby måste akta sig för att hålla det stående, som tidigare nämnt är har han inte jätte imponerande standup vilket gör att han måste få ner honom på marken och där utföra sin sjuka gnp. Big baby är favorit i min bok.

Sebbe_H 2009-12-01 20:13

Älskar big baby, fan vilken skön lirare asså!

Ajin 2009-12-01 20:29

Citat:

Ursprungligen postat av Christyle (Inlägg 4018169)
Michael Bisping mot Wanderlei Silva en match man ser fram emot

Wanderlei Silva borde sluta fightas, om inte för sin skull så för sina fans. Han är min favoritfighter genom tiderna, men att se honom utnött i UFC, bli använd som trasdocka eller steppingstone för andra fighters är inte så jag vill se honom, blir lika arg varje gång han förlorar.

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:08.