![]() |
|
Citat:
Jag tippar på att om han satsar seriöst, och inte har glashaka, skulle kunna bli tungviktsmästare i vilken MMA-organisation som helst inom 1-2 år. Men det återstår att se. |
Ja, precis. Oavsett hur bra teknik någon har så spelar styrkan in en hel del. Hans nacke lär göra honom extremt svår att strypa ut och andra submissions lär kan kunna muskla sig ur även om hans teknik skulle suga. Är väl kanske lite som om avarage koloit skulle rulla med en tjej. Även om andra tungviktare inte direkt är små så lär han ju ändå vara larvigt mycket starkare än de flesta.
|
Arlovski!
|
Om Tito Ortiz skulle vunnit mot Forrest så skulle han möta Randy Couture på vägen upp till bältet. Ortiz Vs Couture 2 är en match jag skulle vilja se. Dock så tyckte jag att Brandon Vera vann över Randy...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Han vacklar till titt som tätt tycker jag. |
Citat:
|
Citat:
|
Jag ser fortfarande Nogueira som en av de absolut bästa fighterserna i HW-divisionen. Visst har han gjort bättre och sämre fighter men jag tycker att alldeles för många drar för stora växlar från Mir-fighten. (Kom ihåg att drogs med en del sjukdomar)
Tyckte han såg betydligt piggare ut i Couture-fighten. De han faller lite på (förutom att han kanske är i slutet av karriären då) är storleken, kommer han in för tung blir hans boxning långsammare, kommer han in lättare så finns det många i divisionen som är större/starkare. Han har 32-5 i record och hans senaste fighter ser ut såhär. Win Randy Couture Loss Frank Mir Win Tim Sylvia Win Heath Herring Win Josh Barnett Visst har han kanske inte allt för många fighter kvar i sig. Men att klassa honom som föredetting tycker jag är lite för tidigt. Ser han fortfarande som ett hot mot många i den divisionen. Om ni är övertygade motsatsen finns det en hel del pengar att göra i att betta, tror inte han kommer inte som stor underdog mot många. |
Citat:
Vem som helst kan bli knockad av vilket slag som helst ifall fightern inte ser själva slaget komma och det kommer i en olycklig vinkel eller tar illa. |
Citat:
|
|
asså pudzianowski har också gett sig in i leken? blir intressant att se honom fightas.
|
Minns ni den där historien Krazy Horse berättade om hur han knockade Wanderlei Backstage? :D
Här är verkligheten, han blev ju utchokad av en av hans tränare :) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:39. |
|