Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Doctor Snuggles 2009-10-30 10:46

Citat:

Ursprungligen postat av Nitrometan (Inlägg 3958965)
Det finns billiga "leksaksdörrar". Då blir det inte så dyrt. Det ser roligare ut när de går sönder också.

:D



Ska bli roligt med Rampage v Rashad sen...

Har inte den blivit inställd? Har för mig att Rampage har lagt av helt och ska satsa på att bli nya mr T, eller mr R då.

Nitrometan 2009-10-30 10:49

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 3959128)
Har inte den blivit inställd? Har för mig att Rampage har lagt av helt och ska satsa på att bli nya mr T, eller mr R då.

Mycket möjligt.

Isåfall blir ju hela TUF-säsongen meningslös. :(

Nitrometan 2009-10-30 10:53

Hmm. Efter lite letande så verkar Rampage ha lagt ner fightkarriären (fast han var kontrakterad för UFC 107). Synd.

Doctor Snuggles 2009-10-30 11:35



Men TUF är inte helt meningslös. Jag vill se vad det blir av Kimbo, och Big Baby.

ossie 2009-10-30 20:30

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 3959202)


Men TUF är inte helt meningslös. Jag vill se vad det blir av Kimbo, och Big Baby.


Herr Dana verkar lite bitter :D
Hade dock varit kul att se fighten mellan dem.

spoon 2009-10-31 02:40

Äsch det hade helt klart varit kul att se den fighten. Man kan ju fråga sig varför Rampage tog på sig att coacha i TUF då han inte är intreserad av det och inte har lust att gå fighten efter. Pengar visst men ändå. Är det bara jag som tycker att Dana låter ganska mycket som Ari Gold? Skulle vara kul att höra vad han säger om Rampage när inte kameran är på :)

Kwon 2009-10-31 13:53

Spoon

Tror ej Rampage tackar nej till extra slantar samt lite airtime på TV, oavsett hur bra coach han anser sig själv vara.

Så länge Rampage är i limelight och tjänar bread är det la " all good " enligt honom, och varför skulle det inte vara så? :)

Det var väl filmrollen som gjorde att han inte hade lust att gå / störde fighten?

Om han inte hade blivit erbjuden att spela sin barndomsfavorit Mr.T så hade nog fighten blivit av.

Bakom scenerna har nog Dana White MKT att säga om de flesta fighters i UFC (som han inte vill folk skall höra)

psirus 2009-10-31 14:03

Rampage tog säkert TUF rollen för att försöka tillfredsställa sitt oändliga bekräftelsebehov. Killen har vart UFC LHW champ, asså han har vart den bästa fightern i sin vikt ändå måste han söka bekräftelse genom att mobba några halvdan fighters för att de är tjocka. Rampage har alltid vart en favorit men jag har ingen repsekt för honom alls längre.

Sen tror jag att han är skraj för Rashad, framför allt skulle han inte klara av att förlora efter allt han har sagt.

hahavaffan 2009-10-31 14:08

Det kommer bli en fight mellan Rampage och Rashad.

Kwon 2009-10-31 14:14

Det skulle kännas ENORMT svårt för Rampe Lappelill att förlora mot Rashad efter allt som sagts. :)

Heavy blow to the Ego!
Men trots allt (hans beteende under TUF), så hoppas jag Ramp vinner över Rashad via KO. :)

hahavaffan 2009-10-31 14:25

Klart, men det är ju UPPENBART att han fittar ur om han inte möter honom. Det är ju 100 gånger värre i min bok, än att faktiskt våga möta honom och förlora fair and square. Jag tror han kommer ta tillbaks pensionsskitsnacket.

Kwon 2009-10-31 14:26

Självklart kommer fansen att betrakta Rampe som "All talk" med antagande om att han inte vågar om ingen fight genomförs.

Vi får se hur mycket vikt Ramp lägger på det! :)

Det blir säkert vid ett senare datum, efter han spelat klart Mr. T!

Yes 2009-10-31 14:39

Vore nästan roligare om det blev fight i TUF(där Rashad vinner på KO).

Doctor Snuggles 2009-10-31 15:13

Citat:

Ursprungligen postat av Yes (Inlägg 3961348)
Vore nästan roligare om det blev fight i TUF(där Rashad vinner på KO).

Rio Hero's style!

Nitrometan 2009-10-31 15:41

Rampage gjorde bort sig med den där biljakten... Efter den hade jag inte nån respekt för honom längre.



Sen blev det inte bättre av att han snackar för mycket.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)