Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (http://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (http://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

j2b 2009-09-24 19:13

Citat:

Ursprungligen postat av Tonto (Inlägg 3891070)
Kan Rampage sluta coacha så jävla dåligt. Börjar gå mig på nerverna ordentligt.

Big country nelson mot Kimbo nästa vecka kommer braka ordentligt, cant wait!

Ni som följer Danas videobloggar kanske kommer ihåg hur Rampage tjafsade utanför TUF gymmet med en stor bald white guy om catchweight för dom skulle mötas. Jag antar efter promon för next weeks episode att det va mcsweeney han tjafsa med. lite småroligt sådär.

det va med mike van arsdale tror jag, det handlade om att rampages kollega som jag tappat namnet på nu(han med skägg och förkärlek till pungslag) skulle möta van arsdale..

kaer 2009-09-25 09:12

SÅg TuF 10 igår, fan vad dålig kondition de har, de orkade ju inte ens 1 rond. Det är patetiskt att komma dig och vara i så dålig form. Man VET ju att man ska gå match relativt snart.
Är det här det bästa usa kan skaka fram?

Så jävla dålig coaching av Rampage med, känns ju som han sabbar för folk med flit nästan :-(

Nitrometan 2009-09-25 09:16

Citat:

Ursprungligen postat av kaer (Inlägg 3892686)
SÅg TuF 10 igår, fan vad dålig kondition de har, de orkade ju inte ens 1 rond. Det är patetiskt att komma dig och vara i så dålig form. Man VET ju att man ska gå match relativt snart.

Tror inte det är det bästa USA har.

Många tungviktare har offrat kondisen för att lägga på sig vikt. Det märks.

Verbatim 2009-09-25 10:16

Citat:

Ursprungligen postat av kaer (Inlägg 3892686)

Så jävla dålig coaching av Rampage med, känns ju som han sabbar för folk med flit nästan :-(

Jo, första 90 sekunderna så såg matchen ut att ha potentiall, men sedan stog dom ju fasen bara på varsin sida och flåsade.

Rampage är förövrigt verkligen så dum som han alltid har framstått, alla tvivel är nu undanröjda, riktigt dum jävel.

eternallord 2009-09-25 14:47

Att den store killens (wes?) hade kass kondis var väl ingen direkt överraskningen, men den lille har ju redan 7 professionella MMA-matcher under bältet och hade väl även fightats massor som thai-boxare tidigare. Hur kan man ha så jävla dålig kondition då?

Konvex 2009-09-25 14:57

Det är väl det som är risken med att göra en säsong med bara hws, att det blir en massa tråkiga trötta flås matcher.

ahl- 2009-09-25 22:53

adis 2009-09-27 12:15

Citat:

Ursprungligen postat av hahavaffan (Inlägg 3886825)
Det kommer aldrig hända. Citera mig gärna efter matchen :D

Om du är så säker så är det väll bara att samla ihop / låna så mycket pengar du kan och satsa på Machida, så blir du förmodligen ett par 10 tusen rikare.

dared 2009-09-27 13:07

Jag betta faktiskt lite på Shogun för 4,6 ggr pengarna. Nu är det lite jobbigt att vänta en månad.

ahl- 2009-09-27 13:47

mr ruhl 2009-09-27 15:26

Citat:

Ursprungligen postat av ahl- (Inlägg 3896392)

ja herregud vilket program, det visar ju bara ännu mer vilken idiot kimbo är som ställer upp på sån skit..

Pdaddy 2009-09-27 17:47

stackars jävlar !! Kimbo kommer å gör en lårkaka :D

Pd

Verbatim 2009-09-27 17:49

Googla vidare på vad det är för något, så upptäcker ni rätt snabbt att det är intott för porr, han är med på porrsidor.

Kabuto 2009-09-27 23:20

Citat:

Ursprungligen postat av mr ruhl (Inlägg 3896521)
ja herregud vilket program, det visar ju bara ännu mer vilken idiot kimbo är som ställer upp på sån skit..

Varför tycker du så?

Har ni aldrig tittat på inthevip? Tror att han var anställd livvakt åt de gänget förr i tiden..

krellik 2009-09-28 17:36

Japp Kimbo har redan från början kopplingar till porr, filmerna som Kimbo blev känd på när han fightades på bakgårdar är så vitt jag vet filmade av de som gör porren på en massa internet sidor, producenten till denna porr är med och snurrar i filmerna och jag misstänker att han hade ett finger med i att de där fighterna arrangerades. Tydligen finns det en marknad i USA av underground beting där man tar några mer eller mindre duktiga fighters får fighta i mma liknande historier och där folk får betala för nöjet att över nätet live spela på dessa matcher. Det är inget långt tankehopp att tänka sig att folk som producerar internet porr även smidigt har resurserna att arrangerar sådant och det är inte heller något gigantiskt tankehopp att tänka sig att Kimbo kan ha deltagit i en del såna fighter. Man kan även se Kimbo agera livvakt i en hel del porrfilmer från detta företag.

Frågan är om denna porrfilmsproducent fortfarande agerar manager till Kimbo?

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:40.