![]() |
|
Citat:
kung! |
Citat:
|
Citat:
Antog att du bara menade att det var lite småfjolligt att jag började ömka mig över hans stackars söta lilla knä:P Sen är Road house -alltid- kung! |
Citat:
Filmen måste ha världens fjantigaste/grymmaste slutscen rolled up in one. ;) |
Road House är grym !! Tvåan är inte lika bra dock :D
|
Citat:
Ärrad gammal dörrvakts veteran = kung Världens ballaste barfights scen = kung Pain dont hurt = kung Osv, lätt världens coolaste rulle, ser man shaft och roadhouse samma kväll så är man ballaste snubben i byn i en vecka sen. |
How to Divert Homoerotic Frustrations into Violence Against Inanimate Objects 1. Listen to your ruggedly handsom same-sex mentor tell you he loves you while also indicating he does not want to become physically intimate with you 2. Kick and punch the bajeezus out of a punching bag, then hug and possibly kiss it |
Citat:
Om 70 talet hade shaft, 80 talet hade roadhouse, 90 talet hade blade, vad har då 00 talet haft för mostsvarande badass rulle? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Expendables har väll int gått upp än? |
Citat:
*cupid* |
Visst är det en MMA tråd va?
Vem vinner matchen mellan Sylvia vs Pudzianowski, och hur? |
Citat:
Pd |
Det blir onekligen intressant. Jag hoppas Pudde inför bensparkarna igen, för jag misstänker att det går att hacka ner Salivjas ben rätt bra - han gungar ju omrking som på styltor. Han har sagt att han inte ska bumrusha och gasa ut sig direkt, så vi kommer nog få se hans haka testad lite mer.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:37. |
|