Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

CalleP 2016-05-14 17:15

Citat:

Ursprungligen postat av Tricklew (Inlägg 7577724)
Att folk ens fortsätter falla för sådant uppenbart trollande, jösses.

PS: Jag har en bro att sälja er, hör av er, extrapris just nu, endast 500kr.

https://upload.wikimedia.org/wikiped...ridge_0002.jpg

Är det verkligen helt otänkbart att Floyd "money" Mayweather skulle genomföra detta tror du?

Matchen kommer ju bli ensidig men presskonferensen hade ju varit sjukt underhållande!

Yes 2016-05-14 17:26

Klart Floyd skulle göra det, om han gavs möjligheten till en boxningsmatch. Dana skulle dock aldrig låta Conor göra det, ens om han ville (vilket jag tror Conor är för smart för att vilja). Att se Floyd på rygg eller på alla fyra i en MMA-match kommer inte heller hända, av just samma anledningar.

Det är två olika discipliner där båda är jävligt bra inom sina egna. Ingen av dem kan vinna på den andres villkor. Klart som fan det är en massa tomt snack.

Derbel McDillet 2016-05-14 17:30

Citat:

Ursprungligen postat av Yes (Inlägg 7577788)
Klart Floyd skulle göra det, om han gavs möjligheten till en boxningsmatch. Dana skulle dock aldrig låta Conor göra det, ens om han ville (vilket jag tror Conor är för smart för att vilja). Att se Floyd på rygg eller på alla fyra i en MMA-match kommer inte heller hända, av just samma anledningar.

Det är två olika discipliner där båda är jävligt bra inom sina egna. Ingen av dem kan vinna på den andres villkor. Klart som fan det är en massa tomt snack.

För smart? Ingen aning hur pengarna hade sett ut iofs men Conor gillar pengar och för en mma-fighter som får möjlighet till stora boxningspengar vore det väl knappast smart att låta bli.

CalleP 2016-05-14 17:35

Citat:

Ursprungligen postat av Derbel McDillet (Inlägg 7577792)
För smart? Ingen aning hur pengarna hade sett ut iofs men Conor gillar pengar och för en mma-fighter som får möjlighet till stora boxningspengar vore det väl knappast smart att låta bli.

+1 Vem tackar nej till att tjäna så mycket pengar. Det är ju trots allt deras yrke, att tjäna pengar på att slåss. Prize fighters

Yes 2016-05-14 17:36

Citat:

Ursprungligen postat av Derbel McDillet (Inlägg 7577792)
För smart? Ingen aning hur pengarna hade sett ut iofs men Conor gillar pengar och för en mma-fighter som får möjlighet till stora boxningspengar vore det väl knappast smart att låta bli.

Visst har du en poäng där, men då får du även räkna med att det kan skada hans framtida värde efter Floyd skolat honom i boxning. Lägg även till risken för skador och att han kommer tillbaka som en sämre fighter (klenare haka t.ex.).

cero 2016-05-14 17:38

Citat:

Ursprungligen postat av Yes (Inlägg 7577796)
Visst har du en poäng där, men då får du även räkna med att det kan skada hans framtida värde efter Floyd skolat honom i boxning. Lägg även till risken för skador och att han kommer tillbaka som en sämre fighter (klenare haka t.ex.).

Get in, get rich, get out. ;)

Derbel McDillet 2016-05-15 01:14

Aaargh jävla jordklot o jävla tidszoner ><

Vill se 198 nu... Pallar ej vänta till 4.

Iaf, tror på:
Werdum
Souza
Cyborg
Corey Anderson

UppviglarUno 2016-05-15 05:25

WTF WERDUM. Rushande zombie attack...

Bailah 2016-05-15 05:27

what. the. fuck.

Bailah 2016-05-15 05:33

Gick upp med dottern precis och tänkte att jag kanske hinner se något. Hann se replayen bara. Såg verkligen bedrövligt ut.

cero 2016-05-15 12:45

Wow..

Sheogorath 2016-05-15 12:49

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 7577782)
Hade varit kul att se en kickboxningsmatch. Conor vinner givetvis, men det hade varit underhållning i alla fall.

Det är inte alls "givetvis". Conors chans hade väl varit om han skulle lyckas hålla sig undan och få in många solida lowkicks för att få undan Mayweathers bas att slå från, men jag tror aldrig att det skulle gå så långt. Den bättre boxaren av de två vinner.

Grazzafukkinrazzi 2016-05-15 13:06

Citat:

Ursprungligen postat av Sheogorath (Inlägg 7578209)
Det är inte alls "givetvis". Conors chans hade väl varit om han skulle lyckas hålla sig undan och få in många solida lowkicks för att få undan Mayweathers bas att slå från, men jag tror aldrig att det skulle gå så långt. Den bättre boxaren av de två vinner.

Många solida lowkicks? Hade förmodligen räckt med en då Mayweather som 40-åring aldrig checkat en kick i hela sitt liv och måste lägga om hela sin boxningsstil endast för att kunna checka en spark.

-

LOL på Werdum, så jävla skönt. Trött på alla brasilianare samt hans jävla uttjatade fjantmin. Vackert.

Sheogorath 2016-05-15 13:19

Blir ju lite av en sandlådediskussion men jag tror inte att tiden hade räckt för Conor att handikappa Mayweather så pass mycket att han skulle kunna vinna fighten. Jag tror mao på en snabb vinst för den bättre boxaren. På knock, förstås. Vem vet, vi kanske får se.

Derbel McDillet 2016-05-15 14:50

Citat:

Ursprungligen postat av Sheogorath (Inlägg 7578221)
Blir ju lite av en sandlådediskussion men jag tror inte att tiden hade räckt för Conor att handikappa Mayweather så pass mycket att han skulle kunna vinna fighten. Jag tror mao på en snabb vinst för den bättre boxaren. På knock, förstås. Vem vet, vi kanske får se.

Du har lite dålig koll. Boxarens försvar och stans förgörs om man blandar in sparkar i leken.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)