Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Petoria 2013-06-15 18:02

Hade varit kul att se Josh "the Wrestler Killer" Burkman i UFC, verkar som han förbättrats väldigt mycket på senaste tiden. 5 fight win streak med vinster över bland annat Jon Fitch, Aaron Simpson och Gerald Harris är inte att leka med.

cero 2013-06-15 20:59

Gilbert får nog ta och sluta ducka HW nu..

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...29157887_n.jpg

Grazzafukkinrazzi 2013-06-15 21:25

Vem ska The Punk få nästa match då?

Doctor Snuggles 2013-06-15 21:29

En gay apa.

Vilka är era picks för ikväll?

Spiffy 2013-06-15 22:02

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6513822)
Visst, men likväl är det oroande att Mazegatti var så sen med att se att Fitch var ute.

Citat:

Ursprungligen postat av High1ander (Inlägg 6513884)
Nja, eftersom Burkman släppte Fitch så snabbt så och Fitch vägra tappa så fanns det inte mycket att göra, han fatta väl också att det inte skulle komma några slag när den andra bara ställer sig upp.

Jag tycker det ser ut som att han ligger utslagen i en sekund innan Burkman släpper honom, vilket är helt acceptabelt när man inte tappar. Sen är det ju enligt giffen iaf en "gradvis" slapphet som händer på musklerna, är ju inte att han står helspänd och sen bara släpper.

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6513915)
Det kanske inte var för tidigt nu när jag kollat en andra gång, då Burkman vänder på sig precis efter Fitch verkar gå. Grejen var nog att när Burkman släpper så verkar Mazegati helt överraskad att Fitch sov.

Tycker det är rätt illa att han går i slowmotion och sen ställer sig sidan om och tittar lite casual på situationen. Ner och kolla närmare så att du ser vad som händer för fan. Hur hade han tänkt att se och avbryta något därifrån :smash:

Doctor Snuggles 2013-06-16 00:12

Wow, börjar bra.

eiri 2013-06-16 01:03

kom precis hem, har jag missat något? prelims?

Doctor Snuggles 2013-06-16 01:29

fb prelims. ufc.tv prelimsen har precis börjat, första matchen över

Bailah 2013-06-16 02:13

Nasty cut!

Bailah 2013-06-16 02:16

Åh fyfan. Det var värre än jag trodde!

Jockefarmer 2013-06-16 05:46

Nyhet angående frida:

"Robert Stridsberg
Fick veta att ett yttre blodkärl mellan hjärnhinnan och hjärnan hade brustit därav dränerade de bort blodet och sövde ner henne... De håller på att ta bort all sömnmedel så hon kan vakna.. Alla värden ser stabila ut... Skall in snart till henne:)"

Deceiver85 2013-06-16 12:43

UFC 161: 9 av 11 matcher till dombeslut...gäsp så segt. Jag är glad att jag såg det nu på morgonen istället för inatt.

Bailah 2013-06-16 14:51

Var så arg. Enda ufc jag orkat stanna uppe och se hela. Och så är det en jävla snoozefest!!

Men snart så.. Silva!

Finns nog ingen större Silva nuthugger än mig. Jag tror till 99.9% att Silva mördar weidman som den punk han är.
Men.. Men 0,01% gör mig alltid orolig. Kvittar vem Silva möter. Ser Silva släppa händerna och göra det han gör och råkar bli träffad eller något. Även om hans haka är något av Nelson stucket så..

panzerpig 2013-06-16 14:55

jordan-barry var kul
Nelson såg bedrövlig ut. Undrar om han får ett nytt kontrakt. Lät som han inte ville förlänga utan ville gå denna match först. ska han förhandla ett nytt nu lär han få mindre betalt..
Miocic såg betydligt bättre ut än mot Struve. då såg han nervös och osäker ut.
vem får han möta härnäst tro?

rashad-henderson var ok, men båda två känns som dom tappat gnistan.

Doctor Snuggles 2013-06-16 15:12

Nelson såg ut som han ser ut. När har han någonsin sett särskilt bra ut efter första ronden? Han har som sagt bara ett vapen ståendes (nåja, han har lagt till en uppercut, men ändå), och om folk inte är dumma nog att vandra in i det, och åtminstone har hyffsad brottning, så får han en tuff natt.
Men apropå hjärnskador så kan det inte vara bra för hans hälsa att absorbera så mycket stryk. Han slog tydligen rekordet för att ta flest slag under en match i HW utan att bli avslutad.

Miocic slogs på fel sätt mot Struve. Slogs på utsidan och resettade hela tiden (samt blev tydligen poked innan han blev avslutad) även efter han träffade Struve bra, d.v.s. gjorde Struves jobb åt honom.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)