Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

eternallord 2011-03-06 02:04

Tycker det är konstigt hur lite reklam osv som gjorts för Henderson - Feijao. Jag ser fram emot eventet iaf.

Brabo 2011-03-06 02:04

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4906165)
Jo, kanske kan ha varit runt 7-8? Lite osäker.

Försökt söka, hittar inget. Kan nog ha något att göra med att jag är värdelös på att söka.

Google?

eiri 2011-03-06 02:11

http://www.youtube.com/watch?v=Bpr9lPqcMDM den där e så sjukt nice :D

panzerpig 2011-03-06 09:43

Nice knock av Henderson, han fortsätter äga trots att han är 40 bast! :)

Jense 2011-03-06 10:06

Citat:

Ursprungligen postat av panzerpig (Inlägg 4906680)
Nice knock av Henderson, han fortsätter äga trots att han är 40 bast! :)

henderson är en av de bättre fighters just nu tycker jag, eller har varit en längre tid. 40 och lyckas ta bältet i världens näst(?) största mmaorganisation.

nmanradnävna 2011-03-06 11:14

Hans högerhand är fortfarande lika brutal :o

eternallord 2011-03-06 12:11

Ännu ett kanon-event från Strikeforce! Jag måste säga att jag anser att produktionen som tidigare har varit ett mindre problem med slarvig kamera-hantering och dylikt har blivit mycket bättre, samt kommentatorerna är riktigt stabila. Joe Rogan är bäst i branschen men jag börjar bli mer och mer trött på att höra Goldberg - som egentligen kan mycket mer om sporten än han ger intryck av - kasta ur sig en massa fåniga småkommentarer som bara är ivägen.

Co-main-fighten var otroligt bra, tjejen är alltid i toppform och det var imponerande att se Coenen komma tillbaka sådär. Och vad ska man säga, the H-bomb delivers again!

Kwon 2011-03-06 12:15

Jag stödjer alltid Henderson

TEAM HENDO for LIFE

WAR H-BOMB

JusupWillkosz 2011-03-06 13:56

Citat:

Ursprungligen postat av Jense (Inlägg 4906700)
henderson är en av de bättre fighters just nu tycker jag, eller har varit en längre tid. 40 och lyckas ta bältet i världens näst(?) största mmaorganisation.

Nu ska vi lugna ner oss. Hendo mötte ingen toppfighter igår.

JusupWillkosz 2011-03-06 13:58

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 4906860)
Ännu ett kanon-event från Strikeforce! Jag måste säga att jag anser att produktionen som tidigare har varit ett mindre problem med slarvig kamera-hantering och dylikt har blivit mycket bättre, samt kommentatorerna är riktigt stabila. Joe Rogan är bäst i branschen men jag börjar bli mer och mer trött på att höra Goldberg - som egentligen kan mycket mer om sporten än han ger intryck av - kasta ur sig en massa fåniga småkommentarer som bara är ivägen.

Co-main-fighten var otroligt bra, tjejen är alltid i toppform och det var imponerande att se Coenen komma tillbaka sådär. Och vad ska man säga, the H-bomb delivers again!


Nu överdriver du tycker Jusup. Detta var en okej event, inte mycket mer än så.
Mauro är hemsk och går inte att jämföra med Goldie.

Doctor Snuggles 2011-03-06 14:27

Citat:

Ursprungligen postat av JusupWillkosz (Inlägg 4907047)
Nu ska vi lugna ner oss. Hendo mötte ingen toppfighter igår.

Äh, lägg av, Feijau har varit imponerande särskilt med vinsten mot Lawal som har bl a vunnit över Mousasi. I princip alla från/som tränar med Blackhouse är toppfighters. Lite Zuffatrolleri över ditt inlägg.
T.o.m. på sherdog är han listad top 10 vilket Hendo inte är (fast det förändras nog nu).

eternallord 2011-03-06 14:41

Vinnaren av Mousasi-Kyle som är next-in-line för LHW-bältet?

Doctor Snuggles 2011-03-06 14:48

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 4907125)
Vinnaren av Mousasi-Kyle som är next-in-line för LHW-bältet?

Antar det. Vem finns det annars kvar? Roger Gracie?

eternallord 2011-03-06 14:53

Chad Griggs borde kunna klara 205 lätt och han har ju haft ett stabilt år i tungvikten. Ett par vinster där så borde han kunna närma sig också tycker jag.

JusupWillkosz 2011-03-06 14:58

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4907090)
Äh, lägg av, Feijau har varit imponerande särskilt med vinsten mot Lawal som har bl a vunnit över Mousasi. I princip alla från/som tränar med Blackhouse är toppfighters. Lite Zuffatrolleri över ditt inlägg.
T.o.m. på sherdog är han listad top 10 vilket Hendo inte är (fast det förändras nog nu).

Varken King Mo eller Moussasi tillhör eliten i viktklassen. Dessa två är bara överhypade för att de har bra fight record utanför UFC.

Nej det är klar skillnad på botten och toppen, det gäller även ett camp som Blackhouse. Hade Fejao varit toppen så hade han varit i UFC vid det här laget. Det är en ytterst långsam och stationär fighter som inte räcker till mot bättre fighters.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)