![]() |
|
Citat:
|
Citat:
|
Tror ni på allvar att Sonnen kommer slå Silva?
Bara undrar för jag tror det kommer bli en massaker. Sen är resten av kortet jävligt bra, ser fram emot det :> |
Citat:
|
Tror jag är en av dom få som älskar Silva även efter han sista performance. Hoppas att han kommer ur sin dansfas dock och bara totaldominerar som den gud han är.
|
jag ser framemot roy nelson match! den kommer bli kul. och även silvas då:D
|
Citat:
Hoppas dock på riktigt bra fighter på Lördag, vem som vinner är fan sekundärt nu, War alla!! |
JDS ser grym ut, Roy nelson ser också bra ut. Hoppas det blir FotN silva skön som vanligt |
Chael Sonnen vs. Anderson Silva
Jon Fitch vs. Thiago Alves Rafael Dos Anjos vs. Clay Guida Ricardo Almeida vs. Matt Hughes Roy Nelson vs. Junior Dos Santos |
Jag gillar Roy Nelson mycket. Tyvärr tror jag att han får däng.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vi vill se en Toneyplata! Citat:
|
Chael Sonnen vs. Anderson Silva
Jon Fitch vs. Thiago Alves <--- tveksam Rafael Dos Anjos vs. Clay Guida <--- tveksam (även fast the carpenter är sämst) Ricardo Almeida vs. Matt Hughes Roy Nelson vs. Junior Dos Santos |
Den korrekta lösningen är:
Chael Sonnen vs. Anderson Silva Jon Fitch vs. Thiago Alves Rafael Dos Anjos vs. Clay Guida Ricardo Almeida vs. Matt Hughes Roy Nelson vs. Junior Dos Santos Chael Sonnen hoppas jag får enormt med däng. Gärna mer förlöjligad än Forrest blev. Fast jag tror Roy "Gravid" Nelson förmodligen kommer ha sönder min tippning. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:58. |
|