![]() |
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jahapp.
http://i39.tinypic.com/16aazye.jpg Anderson Silva sa tydligen elaka saker till Demian Maia under matchen. http://www.mixedmartialarts.com/mma....ail&blog=23210 |
Citat:
|
Jag förstår inte riktigt vad Silva tyckte maia sa som var så respektlöst.. Att han skulle ta en arm eller ett ben? Trodde Silva att han menade allvar och ville amputera Silva? Är det upprörande för en brasse för att många därnere är fattiga och har amputerade extremiteter? De kanske säljs på svarta marknaden? Silva kanske har en släkting utan armar?
|
Vilken skit.
Hoppas han åker på däng snart, vill inte se den långa mannen förstöra fler matcher. |
Det sorgliga är ju att Dana fattade för en stund och drog upp Silva i LHW och slängde in Griffin som han vet skulle fortsätta ånga på framåt. Men varför ge upp den strategin och slänga ner honom i middleweight igen mot en på förhand given förlorare som Maia? Bortom mitt förstånd. Skit i bältet, ge Anderson riktiga utmaningar. Vill han ha Frank Mir? Släng in honom mot Mir!
|
Citat:
Dana har också nu fått en hel del kritik för sitt agerande som jämfördes med en wrestlingpromotors. Jag kan faktiskt hålla med om att han agerade ej särskilt professionellt när han i princip spydde galla över sin egen gala. |
Citat:
Jag tycker han är tråkig och förstör matchen, hans senaste matcher har varit katastrofalt tråkiga. Han slåss ju knappt något. Jag tycker självklart att det ska vara tillåtet att reta sin motståndare och leva rövare i ringen men inte springa iväg, gömma sig bakom domaren och sedan efter fighten inte stå för vad man gjort utan att lova publiken en bättre fight nästa gång. Hur många gånger ska vi höra det? |
Citat:
|
Citat:
Dana är minst lika weird/dum som Silva. Silva är dessutom bara en fighter och förväntas inte vara särskilt intelligent. Jag tycker att han är grym ändå eftersom han är bra på det han gör när han vill till skillnad från ... ja. |
Citat:
Senaste matcher förresten - matchen mot Griffin var tråkig? |
Citat:
Snarare att; det står honom fritt att slåss hur han vill så länge han gör sitt bästa för att vinna. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:59. |
|