Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

cero 2010-04-08 18:00

Tar dom drog-tester i Strikeforce?

Grottmannen 2010-04-08 23:45

Tito vart ju tyst efter Chucks snack om tapping to strikes.. Skönt!

Satan, det pissar ju blod från honom, något av det värre blodbaden jag har sett.. Kul dock!

Sebbe_H 2010-04-08 23:56

Citat:

Ursprungligen postat av Grottmannen (Inlägg 4288665)
Tito vart ju tyst efter Chucks snack om tapping to strikes.. Skönt!

Satan, det pissar ju blod från honom, något av det värre blodbaden jag har sett.. Kul dock!

Eh okej? Det där var ju två veckor sen, men ja.

Tigerkotten 2010-04-09 00:15

Citat:

Ursprungligen postat av Grottmannen (Inlägg 4288665)
Tito vart ju tyst efter Chucks snack om tapping to strikes.. Skönt!

Satan, det pissar ju blod från honom, något av det värre blodbaden jag har sett.. Kul dock!

och när tappade Tito mot Chuck? Först matchen blev han typ knockad till backen, men var ej "ute"(bra stoppage dock). Andra fighten stoppades för tidigt, han skyddade sig där t.om. Minns gott och väl Randy som kommentator tyckte samma sak.

Sebbe_H 2010-04-09 00:22

Citat:

Ursprungligen postat av Tigerkotten (Inlägg 4288686)
och när tappade Tito mot Chuck? Först matchen blev han typ knockad till backen, men var ej "ute"(bra stoppage dock). Andra fighten stoppades för tidigt, han skyddade sig där t.om. Minns gott och väl Randy som kommentator tyckte samma sak.

Chuck snackar om en annan fight. Där tito tapade för strikes.

Tigerkotten 2010-04-09 00:25

Citat:

Ursprungligen postat av Sebbe_H (Inlägg 4288694)
Chuck snackar om en annan fight. Där tito tapade för strikes.

Ja och vilken skulle det vara..? Iofs Frank Shamrock matchen möjligen som var för 11år sedan. Men minns ej riktigt att han tappade där, var mera att han hade ingen ork kvar längre och bara slutade röra sig när Frank ställde sig upp vad jag minns.

Ska se den igen. här e en del av den http://www.mma-core.com/videos/_Tito...000559&tid=100

Tigerkotten 2010-04-09 00:41

oki han tappade där på slutet.

Erik__ 2010-04-09 08:17

Citat:

Ursprungligen postat av spoon (Inlägg 4287759)
Har kollat igenom dom två första avsnitten av TUF 11 nu. Mycket bättre än förra men sämre kunde det ju heller inte bli. Det ser ut att finnas talang i huset, Tito verkar som en bra coach. Tycker inte riktigt om att ha en ren striker som Chuck som coach. Hade han inte med någon grappling-coach? Alla verkar iallafall ha Cardio och ha gått fighter innan. Hoppas det blir en bra sässong med bra fighting, Bra coaching och minimalt med scener från huset.

Du såg inte att han hade jake shields med sig? men han fick ingen presentation

spoon 2010-04-09 08:38

Citat:

Ursprungligen postat av Erik__ (Inlägg 4288848)
Du såg inte att han hade jake shields med sig? men han fick ingen presentation

Aha missade det. Misstänkte väl att dom hade en. Idiotiskt annars. Tito verkar mer aktiv som coach men jag hoppas Chuck är duktig och att det kommer fram duktiga fighters. Hatar BB-delen av programmet och vill egentligen bara se hur dom tränar äter och fightas.

Verbatim 2010-04-09 12:54

Citat:

Ursprungligen postat av Sebbe_H (Inlägg 4288675)
Eh okej? Det där var ju två veckor sen, men ja.

2 veckor sedan? Programmet började väll förra veckan?




Finns det något vettigt ställe man kan få tag i de äldre ufc? Började titta runt 80 och det kunde ju vara kul att se vissa av legenderna när de fortfarande kunde slåss. Verkar vara rätt klent utbud hos den lokala isojägarn.

ahl- 2010-04-09 12:54






Ashenshugar777 2010-04-09 13:54

Anderson silva vs Demian maia.. bara ta ett lån från banken och satsa allt på anderson, och sen njuta av sina idiotsäkra pengar......

krellik 2010-04-09 14:02

Citat:

Ursprungligen postat av Tigerkotten (Inlägg 4288695)
Ja och vilken skulle det vara..? Iofs Frank Shamrock matchen möjligen som var för 11år sedan. Men minns ej riktigt att han tappade där, var mera att han hade ingen ork kvar längre och bara slutade röra sig när Frank ställde sig upp vad jag minns.

Ska se den igen. här e en del av den http://www.mma-core.com/videos/_Tito...000559&tid=100

Det här macho fjantet som alla håller på med angående att det är så fjolligt att klappa från slag är första klassens töntighet enligt mig. Att rädda sina hjärnceller är inte mindre relevant än att rädda ett ben från att brytas eller en led för att översträckas... Enson Inoe mot Igor Vovchanchin är bra bevis på detta (han fick ligga på sjukhus under en längre tid med svällningar i hjärnan efter den fighten om jag inte minns fel).

kaer 2010-04-09 15:25

Citat:

Ursprungligen postat av Verbatim (Inlägg 4289455)
2 veckor sedan? Programmet började väll förra veckan?




Finns det något vettigt ställe man kan få tag i de äldre ufc? Började titta runt 80 och det kunde ju vara kul att se vissa av legenderna när de fortfarande kunde slåss. Verkar vara rätt klent utbud hos den lokala isojägarn.

Jag tog hem 1-65 ifrån tpb för ngt å sedan.
Annars kanske man kan köpa via ufc.com?

Erik__ 2010-04-09 15:58

Citat:

Ursprungligen postat av spoon (Inlägg 4288882)
Aha missade det. Misstänkte väl att dom hade en. Idiotiskt annars. Tito verkar mer aktiv som coach men jag hoppas Chuck är duktig och att det kommer fram duktiga fighters. Hatar BB-delen av programmet och vill egentligen bara se hur dom tränar äter och fightas.

Tror alla missade det, finns ju inte en chans att strikeforcemästaren får någon form av exponering i tuf :D konspirationsteorier på hög nivå.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)