![]() |
|
lol, ser ut som mobbning a'la högstadie :D
|
|
Citat:
|
Nej, tyvärr. Men jag har ett klipp på en kille som kommer loosa sin första fight i UFC.
Han verkar också lite wierd. Seg, trött och slö i skallen kanske? Inget bra recept inför en MMA fight.. |
Citat:
Dom är i Göteborg har jag för mig :) |
Citat:
Duktig boxare och visst har han en chans men jag hoppas han åker på en kvick kneebar så han håller tyst. |
Citat:
En gång i tiden tyckte jag Rampage var en skön snubbe, nu tycker jag han är en fjant, exakt var består snyftandet i det om jag får fråga? |
Citat:
|
Citat:
Det är det väl inte? |
Citat:
|
Såg nåt nice program på någon viasatkanal. De jämförde fedors kraft i en rear naked choke på en docka med en pytonorms. Fedor hade över 200kg tryck runt nacken på dockan och ormen 18kg :D Men det handlade något om att ormens grej var att den kunde hänga så jävligt länge, men ändå
|
Citat:
Fedor å andra sidan kanske var jävligt hungrig. |
Citat:
Vetefan, dom hade någon ormsnubbe som triggade ormen att attackera dockan så när ormen bet tag i nyllet på dockan så drog ormsnubben själva ormen runt halsen och så låg den där och tryckte i 15 sek eller något.. missade mycket av programmet så vet inte exakt Fedor är alltid hungrig! |
Citat:
|
Har kollat igenom dom två första avsnitten av TUF 11 nu. Mycket bättre än förra men sämre kunde det ju heller inte bli. Det ser ut att finnas talang i huset, Tito verkar som en bra coach. Tycker inte riktigt om att ha en ren striker som Chuck som coach. Hade han inte med någon grappling-coach? Alla verkar iallafall ha Cardio och ha gått fighter innan. Hoppas det blir en bra sässong med bra fighting, Bra coaching och minimalt med scener från huset.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:26. |
|