Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

xan 2017-05-27 17:38

Haha dessa 2 alltså..


Smurfic 2017-05-27 18:18

Citat:

Ursprungligen postat av Toni Radanov (Inlägg 7770509)
galan lär vara imorgon då invägning alltid är MINST 24h före fightprogrammet börjar.

Bara invägning idag.

Galan är idag Sverige har speicial regler när det gäller invägning därför är det på samma dag

Edit inser också att det är i morgon skit också

Korvryttaren 2017-05-27 18:21

Citat:

Ursprungligen postat av Smurfic (Inlägg 7770644)
Galan är idag Sverige har speicial regler när det gäller invägning därför är det på samma dag

Lördag 27 maj
13:00: Invägning i Ericsson Globe. Ingång via entré 2.

Söndag 28 Maj
14:00: Samtliga entréer öppnar
15:30: Första fighten börjar
19:00: Huvudkortet - Alexander "The Mauler" Gustafsson vs Glover Teixeira
22:00 ca-tid: Evenemanget slutar

Cooks 2017-05-27 18:32

Citat:

Ursprungligen postat av Korvryttaren (Inlägg 7770646)
Lördag 27 maj
13:00: Invägning i Ericsson Globe. Ingång via entré 2.

Söndag 28 Maj
14:00: Samtliga entréer öppnar
15:30: Första fighten börjar
19:00: Huvudkortet - Alexander "The Mauler" Gustafsson vs Glover Teixeira
22:00 ca-tid: Evenemanget slutar

Åhfan, de har ändrat så att skiten inte börjar vid 02.00 längre?

Korvryttaren 2017-05-27 18:37

Citat:

Ursprungligen postat av Cooks (Inlägg 7770654)
Åhfan, de har ändrat så att skiten inte börjar vid 02.00 längre?

Galan sänds i Sverige och då blir det andra tider kl 19 blir runt 13 i Washington.

Tricklew 2017-05-27 19:44

Citat:

Ursprungligen postat av Korvryttaren (Inlägg 7770656)
Galan sänds i Sverige och då blir det andra tider kl 19 blir runt 13 i Washington.

Tror han syftade på att det senaste Sverigekortet gick väldigt sent, mitt i natten sent. Men nu är ju detta på en söndag och det påverkar säkert en del också, svårt o tänka mig att de skulle få tillstånd till något som håller på till 04 måndag morgon.

An Iron Soul 2017-05-27 20:04



Nu när Rumble är ute ur divisionen har den här matchen så stor betydelse för vem som kommer att bli nästa titelutmanare.

Alexander kommer inte kunna "säkra" den här matchen som mot Jan Blachowicz.
Utan det gäller att han kommer ner väl förberedd och i bra form precis som om han lika gärna skulle ha fightats mot DC.
Vid det tillfället måste han ha varit i sin bästa fysiska form någonsin.

Jag vet inte hur mycket hans ryggskada har påverkat honom och att han blivit pappa med allt vad det innebär.

Det är en match som Alexander bara ska vinna i mina ögon. Men jag utesluter ingenting. Jag tippar tidigt avslut Alexander eller så blir det en vinst på domslut.

Jag tror verkligen att Alexander har en chans att vinna sin UFC-titel mot Jon Jones. Men inte mot Daniel Cormier.

Off topic:
Daniel Cormier vs Jon Jones.
Jag vill verkligen att Cormier ska vinna. Han förtjänar det. En riktig champion.

Är det någon gång Daniel Cormier ska besegra Jon Jones så är det nu.
Efter lång frånvaro och t.o.m MMA-fansen börjar lessna på Jon Jones p.g.a allt skit han ställer till med.
Sedan att han är en genial fighter det spelar ingen roll en sån nolla ska inte få vara mästare. Så jävla enkelt är det. :d

An Iron Soul 2017-05-27 20:29

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7770626)
Haha dessa 2 alltså..


Fick mig att gilla Gegard Mousasi mer än vad jag redan gör.
UFC borde göra sig själva en tjänst och öppna upp plånboken. Middleweight är den bästa viktklassen just nu.

Korvryttaren 2017-05-27 23:15

Citat:

Ursprungligen postat av Tricklew (Inlägg 7770689)
Tror han syftade på att det senaste Sverigekortet gick väldigt sent, mitt i natten sent. Men nu är ju detta på en söndag och det påverkar säkert en del också, svårt o tänka mig att de skulle få tillstånd till något som håller på till 04 måndag morgon.

Skönt att vi det denna gång nu har dom faktiskt valt en tid som passar både Europa och USA.

xan 2017-05-28 13:24

Verkar som att Angela Mangana blir sparkad från Alliance MMA pga det som hände med Cyborg:

Citat:

Ursprungligen postat av Brandon Vera
I was gonna leave this alone….,but this trifling Cunt is still at it. She kinda embodies what’s wrong with the world today… super entitled, whines n Cries about everything, IG ass famous, and no other skills whatsoever, pretty worthless.

Bitch you got your card pulled….. for “cyber bullying” someone you thought you’d never run into. Super drama Quen. Do me a favor and keep your ass away from my Alliance MMA. I super feel like a bully for posting this, but, she’s a prime example of the world gone to shit, crybaby ass, the only positive thing about it is she isn’t a guy….. (fuck) there’s plenty of them as well.

P.S. There’s a reason why No One is standing up for u, not your homegirls, training partners, even fighters at the summit. You deserved it. Also, your hospital pics are shit for a case since you went to a #snoopdogg concert that very same evening. If this burns any of y’all and wanna talk about it… I’m in Guam now and back to PH next week. Come on out.

http://i36.photobucket.com/albums/e4...pswjlnuipe.png

An Iron Soul 2017-05-28 15:12

Då är vi igång! :)

An Iron Soul 2017-05-28 16:29

Nu är det dags för Reza Madadi.
Jag har aldrig riktigt gillat honom om jag ska vara helt ärlig.
Det sägs vara hans sista match. Jag tror att han förlorar på DC. Men vi kommer få se show.

Många tittare vill säkert att han få avsluta sin karriär med en snygg vinst i globen.
Men jag tror att han kommer få det tufft. Hans chans att vinna är att få in en sub tidigt. Desto längre matchen går blir det svårare för honom. Det är iallafall min gissning.

Korvryttaren 2017-05-28 17:01

Gud vilka hemska kommentatorer, synd för kåkfararen Madadi som förlorade på split.

Sparven från Minsk 2017-05-28 17:09

Håll gärna tråden uppdaterad för oss som inte kan se,

xan 2017-05-28 17:12

Citat:

Ursprungligen postat av Sparven från Minsk (Inlägg 7771129)
Håll gärna tråden uppdaterad för oss som inte kan se,

Alexander förlorade på KO i första


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)