Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Hackenschmidt 2014-11-08 15:46

Citat:

Ursprungligen postat av Bailah (Inlägg 7185769)
Bah vilket fail. Trodde fighten var idag.

Skulle posta om min zma dröm..

Drömde om att bisping finishar luke med en bodyshot.
Om det stämmer vet jag ej, tror fortfarande att luke kommer vinna. Han borde vinna.
Men, en dröm är en dröm, blir en slant på ze count!


Visar bara att zma drömmar är bara fucked och roliga

Win ju, du satte ingen slant på the count

Grazzafukkinrazzi 2014-11-08 16:00

Citat:

Ursprungligen postat av Hackenschmidt (Inlägg 7185854)
Win ju, du satte ingen slant på the count

Kan inte minnas en enda gång som Bailah vunnit då han spelat :D

Bailah 2014-11-08 16:39

Citat:

Ursprungligen postat av Grazzafukkinrazzi (Inlägg 7185867)
Kan inte minnas en enda gång som Bailah vunnit då han spelat :D

Haha ligger plus fortfarande. Men sätter alltid lite småpengar på alla underdogs. Galorna blir roligare då, de vinner jag sällan på men väl värt det haha

Grazzafukkinrazzi 2014-11-08 16:49

Citat:

Ursprungligen postat av Bailah (Inlägg 7185901)
Haha ligger plus fortfarande. Men sätter alltid lite småpengar på alla underdogs. Galorna blir roligare då, de vinner jag sällan på men väl värt det haha

Visst är det så, spelade bara med hjärtat förut och vann nästan aldrig. Fick in Hendo - Kampmann - Bonnar på en gala och pungade in en hel del men annars var det rätt dött. Men blir otroligt mycket roligare att kolla i alla fall :)

eternallord 2014-11-08 17:32

Fasen vad bra Al's boxning såg ut i andra ronden. Synd att McCall-fighten rök :(

Bailah 2014-11-08 18:03

Men oddsen även på underdogs är inte tillräckligt låga för att man ska tjäna på det. Jag "tjänar" mina gambling pengar på fotboll. Lägger 10-20kr på 6-8 lag där det är typ 15-20+ gånger pengarna. Och där trillar det alltid in lite pengar. La in 500kr förra året och har nog tagit ut 2000 nu totalt. Och har väl en 3-400kr på kontot. Inget man blir rik av men mest för skoj skull.
VM gav mig dock ett par tusingar!

Osukaru 2014-11-08 19:34

Citat:

Ursprungligen postat av Bailah (Inlägg 7185769)
Bah vilket fail. Trodde fighten var idag.

Skulle posta om min zma dröm..

Drömde om att bisping finishar luke med en bodyshot.
Om det stämmer vet jag ej, tror fortfarande att luke kommer vinna. Han borde vinna.
Men, en dröm är en dröm, blir en slant på ze count!


Visar bara att zma drömmar är bara fucked och roliga

Maddafakka! Jag lade 500 på war the count med oddset 4.5 ggr pengarna. Första gången jag bettar öht. När jag oddsen så tyckte jag att de var helt åt h, Bisping med sin erfarenhet och cardio - 4.5 ggr pengarna?! I dont believe so.

F*n vad bittert det är nu när man sitter här och skakar på huvudet år sig själv dock! :D Jag spelade ju på oddsen dock, så jag är fortfarande säker på att jag gjorde rätt bet.

Doctor Snuggles 2014-11-08 20:37

Nja, Rockhold är bättre än Bisping typ överallt, så oddsen var nog hyffsat akkurata, d.v.s. plus minus noll. ;)

eternallord 2014-11-08 20:54

Rockhold vs Weidman kan bli riktigt bra.

Bailah 2014-11-08 21:51

Tror Jacare har större chans mot Weidman faktiskt. Problemet på sistone är de flesta som ställt sig mot champs eller hypade folk typ Connor är att de freezar och klantar sig.

Skulle ju självklart vilja se Silva ta titeln igen, men ändå inte. Vill se vilken Silva som möter Diaz först, förlorar han den vill jag se honom retire. Hade velat se 100 fighter till men han är trots allt 40 snart, its going downhill from now. Vet inte hur jag snöade in på Silva.. Brukar bli så!

eternallord 2014-11-08 21:56

Jag hade föredragit om silva gick i pension direkt, men jag ser honom iaf hellre i "roliga" matchens som Diaz än i titelmatcher.

Bailah 2014-11-08 22:01

Ja exakt, men vill bara inte han gå ut som Chuck tillexempel. Men ja, mycket hellre roliga fighter, men då ska han ju vara -Silva- också. Och jag fruktar faktiskt att det är kört. Benet, knocken och nu det med ryggen. Tror mycket spökar i den karlns huvud.

eternallord 2014-11-09 13:25

Smärtsam dåligt kort.

Grazzafukkinrazzi 2014-11-09 13:59

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 7186507)
Smärtsam dåligt kort.

Alan Jouban är numera en favorit i alla fall.

lol på shogun.

Hackenschmidt 2014-11-09 15:18

Jebus, har inte tid att titta på galan så ville bara se Shogun - OSP, spolade fram till strax efter presentationerna så var matchen över...plz retire :(

Dock roligt hur knäpptyst publiken var


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)