Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Hackenschmidt 2013-04-14 04:12

Han verkar så jävla mysig, total bro-tier.

Iskall 2013-04-14 04:20

Någon som vet vad låten heter som Jorgensen går in till? :O

Silencer 2013-04-14 08:11

Jag hatar verkligen Bubba. Vilken jävla fjant.

Deceiver85 2013-04-14 11:17

Bubba - Smith: Urk, Bubba...

Gonzaga - Browne: Hellbows...även om hälften landade i bakhuvudet.

Tate - Zingano: Det är riktigt underhållande att se på damerna. Rejält ös! Största skrällen var dock att domaren, Kim Winslow, lyckades gå en hel match utan att peta på deltagarna...någon borde sätta en tvångströja på henne när hon ska döma.

Kelvin Gastelum - Uriah Hall: Bästa TUF-serien på länge fick bästa avslutningen också. Hade gärna sett en avgörande fjärde rond istället för split descision, men. Kelvin var grym och jag hejade nog mer på honom än Hall.

Faber - Jorgensen: The California Kid...uurhk...

strikt 2013-04-14 13:21

Fan vad den kvinnliga dommaren suger... för tidigt stopp, Miesha var fortfarande med och aktiv när stoppet skedde. FAIL

Bubba såg ju rätt bra ut för en gångs skull.

Bara jag som tyckte Travis Brown armbågar mot bakhuvudet var riktigt fula och borde nästan resultaterat i annat än vinst?

Uriah Hall, fick för mycket press från kelvin och kom aldrig igång med sin stil.
Tråkigt, men han kommer gå långt. Han kommer lära sig att inte bli pressad och sätta hårt mot hårt direkt nästa gång.

All in all, hela galan var godkänd, när Faber kom i slutet stängde jag av. Var inte ens intressant att se.

eternallord 2013-04-14 14:00

Glad att Kelvin tog hem det, han förtjänade det.


Tycker också att armbågarna från Browne var suspekta. Jag räknade med en NC när resultatet lästes.

cero 2013-04-14 14:01

Kvinnorna är verkligen villiga att finansiera WMMA:s framfart med deras liv. :D

cero 2013-04-14 14:48

Bara jag som tycker att det här med 25-åringar som "TUF-coaches" börjar bli lite löjligt och meningslöst? Ska ju vara rutinerade fighters som verkligen kan bidra. Nästa TUF är Rousey/Zingano..

Doctor Snuggles 2013-04-14 14:54

Citat:

Ursprungligen postat av strikt (Inlägg 6397310)
Fan vad den kvinnliga dommaren suger... för tidigt stopp, Miesha var fortfarande med och aktiv när stoppet skedde. FAIL

Bubba såg ju rätt bra ut för en gångs skull.

Bara jag som tyckte Travis Brown armbågar mot bakhuvudet var riktigt fula och borde nästan resultaterat i annat än vinst?

Uriah Hall, fick för mycket press från kelvin och kom aldrig igång med sin stil.
Tråkigt, men han kommer gå långt. Han kommer lära sig att inte bli pressad och sätta hårt mot hårt direkt nästa gång.

All in all, hela galan var godkänd, när Faber kom i slutet stängde jag av. Var inte ens intressant att se.

lol, nej, typ halva sherdog tycker samma sak, och ni har alla fel och förstår inte reglerna. :)

Doctor Snuggles 2013-04-14 14:56

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 6397436)
Bara jag som tycker att det här med 25-åringar som "TUF-coaches" börjar bli lite löjligt och meningslöst? Ska ju vara rutinerade fighters som verkligen kan bidra. Nästa TUF är Rousey/Zingano..

Det finns ju typ 11 coaches på varje lag alltid ändå. Rousey ska ju ha med sin huvudtränare t.ex, och erkänner själv att hon kommer typ fråga honom om det mesta, och det trots att hon har rätt mycket erfarenhet av att coacha judo.

cero 2013-04-14 15:05

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6397451)
lol, nej, typ halva sherdog tycker samma sak, och ni har alla fel och förstår inte reglerna. :)

Utveckla? Tror jag räknade 3 eller 4 armbågar på bakhuvudet. Ska titta på det igen.

Doctor Snuggles 2013-04-14 15:08

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 6397481)
Utveckla? Tror jag räknade 3 eller 4 armbågar på bakhuvudet. Ska titta på det igen.

Alla armbågar förutom kanske en när han flyttade på huvudet nuddade örat, iaf från den vinkeln de visade. Råkar man träffa bakhuvudet när någon flyttar på huvudet så räknas det inte som olagligt, om man ska tro domare som Herb. (Han var dessutom redan knockad vid det slaget som eventuellt träffade bakhuvudet. )
På samma sätt som om man träffar med ett knä när handen precis är på väg ner eller upp den fortfarande nuddar marken inte är olagligt.

cero 2013-04-14 15:21

Stay classy, Tate!

http://i.minus.com/ipBczNFJKzyF9.gif

Doctor Snuggles 2013-04-14 15:28

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 6397502)

Lite lustigt är det när folk gnäller över sådant här trots att sekunden innan så armbågade och och slog henne i ansiktet. ;)

cero 2013-04-14 15:40

Mike Tyson håller med dig. :D


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)