Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

jesse 2009-06-03 16:38

Citat:

Ursprungligen postat av Jense (Inlägg 3705035)
är beredd att hålla med. tror inte crocop har samma gnista som han hade i pride. ser mest ledsen och undergiven ut nu. men man vet aldrig.

Vad tror ni om wanderlei silva vs Rich franklin?

Jag tror och hoppas på Rich, men det kan bli en tuff fight.

Kabuto 2009-06-03 16:42

Citat:

Ursprungligen postat av Jense (Inlägg 3705035)
är beredd att hålla med. tror inte crocop har samma gnista som han hade i pride. ser mest ledsen och undergiven ut nu. men man vet aldrig.

Vad tror ni om wanderlei silva vs Rich franklin?

Vafan, Jense är på forumet igen? :)

Jag tror och hoppas på Wanderlei, tycker inte att Rich är särskilt kul..

Sebbe_H 2009-06-03 17:16

Citat:

Ursprungligen postat av Jense (Inlägg 3705035)
är beredd att hålla med. tror inte crocop har samma gnista som han hade i pride. ser mest ledsen och undergiven ut nu. men man vet aldrig.

Vad tror ni om wanderlei silva vs Rich franklin?

Också två gubbar som sett sina bästa dagar. Börjar bli lite mycket sånt överlag i UFC tycker jag, att hålla kvar dom gamla "championsen".

Hoppas på Wanderlei men tror att Richie tar hem det.

grakka 2009-06-03 17:38

Hoppas på Wanderlei.

Jense 2009-06-03 17:59

wanderlei ser inte lika brutal ut längre, ingen terrierblick precis. man får inse att han blivit jänkare och torka tårarna över att att wanderlei silva numer är en glad fjant som lallar omkring. tusen spänn på om wanderlei går in i ringen och ser jävligt arg ut så vinner han , smilar han och ger high fives till publiken åker han på högerkrok.


Synd på min, en gång i tiden, absoluta favoritfighter.



Jag hoppas Brock Lesnar inte rusar på frank mir, utan systematiskt bryter ner honom som en brottare ska göra. För att sen slå hånflinet av ansiktet på frank mir. fast det är inte förens i juli, någon som ska ner till Tyskland och titta?

ahl- 2009-06-03 18:18

Citat:

Ursprungligen postat av Jense (Inlägg 3705198)
wanderlei ser inte lika brutal ut längre, ingen terrierblick precis. man får inse att han blivit jänkare och torka tårarna över att att wanderlei silva numer är en glad fjant som lallar omkring. tusen spänn på om wanderlei går in i ringen och ser jävligt arg ut så vinner han , smilar han och ger high fives till publiken åker han på högerkrok.


Synd på min, en gång i tiden, absoluta favoritfighter.



Jag hoppas Brock Lesnar inte rusar på frank mir, utan systematiskt bryter ner honom som en brottare ska göra. För att sen slå hånflinet av ansiktet på frank mir. fast det är inte förens i juli, någon som ska ner till Tyskland och titta?

Jag hämtar upp dig Jens. Så tar vi Nulle och Robin på vägen, sen drar vi?

dared 2009-06-03 18:28

Kan tänka mig att oddsens sätts rätt högt på Barnett mot Fedor, med all rätta.


Tror och hoppas på Wanderlei också, tyvärr är det ju inte alls samma fighter som i Pride. Skulle vara kul att se honom med en lite mer teknisk och varierande stand-up och med riktig aggressivitet. Rich har ju ingen karisma alls imo.

kaer 2009-06-03 19:17

Citat:

Ursprungligen postat av Jense (Inlägg 3705198)
Jag hoppas Brock Lesnar inte rusar på frank mir, utan systematiskt bryter ner honom som en brottare ska göra. För att sen slå hånflinet av ansiktet på frank mir. fast det är inte förens i juli, någon som ska ner till Tyskland och titta?

Ufc 99 är i tyskland, 13:e Juni, Brock är med i Ufc 100.

hangatyr 2009-06-03 19:28

Jag har efter ett par års uppehålle börjat kolla mkt på japansk shooto och annan japansk mma (deep etc) igen. det är såååå mycket roligare än trötta GnP-UFC.

rekommenderas varmt.

Kwon 2009-06-03 19:48

Jag kollade på Shooto / Deep och även Pancrase långt innan UFC blev så poppis som det blivit nu hos gemene man! :)

Allt har sin plats.

Hoppas på Wanderlei men han är inte lika kul att titta på som förr.

Hoppas på CC men han har blivit lite gammal, sleten och med för mkt skador. Många ben-operationer etc och hans legs är inte lika big som förr.

Jense 2009-06-03 20:53

Citat:

Ursprungligen postat av kaer (Inlägg 3705324)
Ufc 99 är i tyskland, 13:e Juni, Brock är med i Ufc 100.

jag vet

Kwon 2009-06-03 20:59

Kul att Jense är tebaks förresten, vi har saknat dig!

-C- 2009-06-03 21:44

Fan va stekig Dana är, glider runt i en svart Ferrari. Han går ju knappast back i sin karriär :D

Hörde jag Brock i UFC 100? Kan undra om han någonsin kommer bli knockad av någon.. Love the beast!

Jense 2009-06-03 21:46

Citat:

Ursprungligen postat av -C- (Inlägg 3705720)
Fan va stekig Dana är, glider runt i en svart Ferrari. Han går ju knappast back i sin karriär :D

Hörde jag Brock i UFC 100? Kan undra om han någonsin kommer bli knockad av någon.. Love the beast!

möter han fedor så blir han :D men det kommer inte hända på ett tag, och ju längre det går desto svårare blir han att ta.

Kruxet med honom är inte hans bob sapp-hydda utan att han faktiskt kan brottas

-C- 2009-06-03 21:56

Ja precis, det är ju det som är så sjukt. Stor som ett hus men rör sig relativt smidigt och snabbt! Outstanding :D


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)