Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Kwon 2011-08-24 00:00

Älskar Bröderna Diaz, speciellt Nick Diaz stil att bemöta intervjuer/frågor.

Diaz-bröderna är som bäst när de är två mot en alt har Gilbert Melendez och Jake Shields med sig också.

Ser fram emot GSP VS Nick D

Kwon 2011-08-24 00:02


Doctor Snuggles 2011-08-24 00:06

Citat:

Ursprungligen postat av Degpekka (Inlägg 5242673)
Han är definitivt en av dem bästa. Men han uppträder inte snyggt. Tycker du på allvar att han knäckte Sonnen?
Jag tycker man ska uppträda sportsligt. Gillar du bröderna diaz också? :D

Sade jag att han knäckte Sonnen eller?
Han är inte särskilt osportslig. Bisping är osportslig som foular med flit och spottar på folk.
Jo, Nick är en bra fighter, även om hans stil inte är den vackraste alltid. Tror inte att han vinner mot GSP, men jag hoppas att han iaf kommer göra matchen underhållande så jag inte somnar när GSP börjar deklarera.
Jag bryr mig inte det minsta hur de är som människor i övrigt, har ingen avsikt att försöka bli polare med dem eller något.

Degpekka 2011-08-24 00:24

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 5242679)
Sade jag att han knäckte Sonnen eller?
Han är inte särskilt osportslig. Bisping är osportslig som foular med flit och spottar på folk.
Jo, Nick är en bra fighter, även om hans stil inte är den vackraste alltid. Tror inte att han vinner mot GSP, men jag hoppas att han iaf kommer göra matchen underhållande så jag inte somnar när GSP börjar deklarera.
Jag bryr mig inte det minsta hur de är som människor i övrigt, har ingen avsikt att försöka bli polare med dem eller något.

Du sa att han kunde knäcka alla med bravur, därför jag tolkade det så.
Gillar givetvis inte Bispings heller. :)
Jag sitter gärna och kollar på en match som kosheck vs gsp, den hade kunnat få vara längre! Sitter ju och blir impad över hans tekniska skicklighet.
Jag bryr mig inte heller så mkt om hur dem är som människor, men i ringen och delvis utanför tycker jag att man skall uppträda sportsligt och visa respekt mot sina motståndare.
Hade gärna sett en rematch mellan silva och belfort så att belfort kunde få visa lite mma-boxning.

Doctor Snuggles 2011-08-24 00:56

I princip alla. Han har ju förlorat ett par gånger så per definition kan det inte vara alla. Knäcka Sonnen eller ej, han vann iaf spektakulärt och det med skadade revben dessutom. Jag har haft sträckta "revbensmuskler" och jag har nog aldrig i mitt liv varit så immobiliserad. Minsta felrörelse och det högg till som en mammanuppare. Så, imponerande.
Just mot Kos så tyckte jag faktiskt det inte var så tråkigt, men det är väl för att det faktiskt hände grejer, även om grejer i det här fallet i princip bara var jabbar.
Belfort försökte ju visa lite skills den korta stunden som det pågick, men Silva matrixade bort hans slag som en boss. Ju mer Silva hade fått in hans timing, ju mindre chans skulle Bellefjör ha, så det skulle nog inte slutat annorlunda.

Kwon 2011-08-24 01:02

http://i263.photobucket.com/albums/i...YushinSoon.png

Degpekka 2011-08-24 01:04

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 5242695)
I princip alla. Han har ju förlorat ett par gånger så per definition kan det inte vara alla. Knäcka Sonnen eller ej, han vann iaf spektakulärt och det med skadade revben dessutom. Jag har haft sträckta "revbensmuskler" och jag har nog aldrig i mitt liv varit så immobiliserad. Minsta felrörelse och det högg till som en mammanuppare. Så, imponerande.
Just mot Kos så tyckte jag faktiskt det inte var så tråkigt, men det är väl för att det faktiskt hände grejer, även om grejer i det här fallet i princip bara var jabbar.
Belfort försökte ju visa lite skills den korta stunden som det pågick, men Silva matrixade bort hans slag som en boss. Ju mer Silva hade fått in hans timing, ju mindre chans skulle Bellefjör ha, så det skulle nog inte slutat annorlunda.

Skitsamma, vi tycker olika iaf! ;D Och han ska få pryl när han apar sig på lördag! PUNKT! :D

Svårt att förutspå hur matchen hade sett ut om inte sparken landat rätt i plytet... men jag tror silva hade haft svårt att hänga med vitors boxning.

Kwon 2011-08-24 01:07

Killar VS Tjej (9:15)

Degpekka 2011-08-24 01:09

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 5242699)

Kan säkert bli sant om japanen fixar nån bättre metod att plocka ner silva...

Spiffy 2011-08-24 06:24

Citat:

Ursprungligen postat av Degpekka (Inlägg 5242689)
Du sa att han kunde knäcka alla med bravur, därför jag tolkade det så.
Gillar givetvis inte Bispings heller. :)
Jag sitter gärna och kollar på en match som kosheck vs gsp, den hade kunnat få vara längre! Sitter ju och blir impad över hans tekniska skicklighet.
Jag bryr mig inte heller så mkt om hur dem är som människor, men i ringen och delvis utanför tycker jag att man skall uppträda sportsligt och visa respekt mot sina motståndare.
Hade gärna sett en rematch mellan silva och belfort så att belfort kunde få visa lite mma-boxning.

Nu skriver du ju inte det direkt, men antar att du tycker Belfort är trevlig och sportslig och du vill att han ska sätta Silva på plats?
Tycker du Belfort är sportslig?
Vad tycker du om vaselin grejen med GSP?

Doctor Snuggles 2011-08-24 12:51

Ja, detta säger ju ingenting om hur matchen hade gått utan frontsparken:
http://1.bp.blogspot.com/_9lFnD6GVl4...elfort%202.gif

Bailah 2011-08-24 14:31

Silva.. Awh va jag har sett fram emot detta. Sen förhoppningsvis så blir det Sonnen mot en FRISK silva. Som inte lovar att han ska avsluta med sub! Hoppas han verkligen förstör sonnen, careerending.

"Men Bailah, ser du inte förbi Okami nu?"
"Jo, tror Silva kommer våldta honom."

Kwon 2011-08-24 14:34

Men Bailah, ser du inte förbi Okami nu?

Bailah 2011-08-24 14:43

Jo, tror Silva kommer våldta honom.

Färssen 2011-08-24 14:47

Tror Yoshi tar hem det här faktiskt. Han kommer få Andersson så obekväm i buren att Andersson kommer ta den enkla vägen ut och diska sig själv med några läskiga 12-6-armbådar eller nåt. Min polare Kjell sa det, och det är en hyvens kille. EDIT: Detta kommer ske i fjärde ronden, så klart.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)