Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Travian (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=141438)

ispåse 2010-01-06 12:29

Travian
 
Någon på forumet som lirar Travian?

Har inte spelat på ett tag men hakade på igen då S1 startade om imorse. :)

Kolozzeum-allians? :D

balder 2010-01-06 12:34

Lirade för länge sen, men det blev för jobbigt att hålla reda på alla byar efter ett tag tyckte jag. :D

ispåse 2010-01-06 12:36

Citat:

Ursprungligen postat av balder (Inlägg 4086714)
Lirade för länge sen, men det blev för jobbigt att hålla reda på alla byar efter ett tag tyckte jag. :D

Haha, jag tyckte allt blev jobbigt efter ett tag vill jag minnas. Men nu sitter man visst här och klickar igen... :D

mangemani 2010-01-06 12:40

lirade detta för nått år sen med dom på jobbet samt med några vänner.
rätt så roligt,men en del tog spelet på lite för stort allvar.
vart ett jäkla tjaffs när man beslöt sej för att gå med i en liten mer aktiv och framgångsrik allians(och några till),slutade med att dom som stannade kvar blev krossade och vi andra kunde spela vidare.

tror ej jag kommer starta upp igen,minns hur det var,efter ett tags spelande så började man nästan kall svettas när man tänkt på att nån kanske anföll en medans man gjorde något annat.
detta spel är ett spel man nästan måste sitta konstant med.

Mestalla 2010-01-06 12:41

Lirar på s5.com blev precis bannad för jag råkade skicka 500 vete förmycket till någon så blev jag av med 1000 hästar och 10% av alla byggnader och råvarufält, skiiiit!

Pejij 2010-01-06 14:04

Lirade på Speed förut, men la ner då jag blev helt besatt av det.

ispåse 2010-01-06 20:45

Citat:

Ursprungligen postat av mangemani (Inlägg 4086721)
lirade detta för nått år sen med dom på jobbet samt med några vänner.
rätt så roligt,men en del tog spelet på lite för stort allvar.
vart ett jäkla tjaffs när man beslöt sej för att gå med i en liten mer aktiv och framgångsrik allians(och några till),slutade med att dom som stannade kvar blev krossade och vi andra kunde spela vidare.

tror ej jag kommer starta upp igen,minns hur det var,efter ett tags spelande så började man nästan kall svettas när man tänkt på att nån kanske anföll en medans man gjorde något annat.
detta spel är ett spel man nästan måste sitta konstant med.

En mycket härlig känsla det där när man vandrar runt på jobbet/gymet/mataffären och ens tankar snurrar runt vem som anfaller mm... :D

Att jag startar om är mest att jag tänkt använda mig mestadels av mobilen vilket kommer betyda att jag är i spel dygnets alla vakna timmar, så väl på arbete som på bröllop/begravning. :whipped:

forslund 2010-01-06 20:48

Spelade för ett par år sedan och var top 50 på speed. Men det krävde alldeles för mycket tid och koordination med sitters osv för att få det gå ihop på den nivån. La av på topp :)

Freeddee 2010-01-06 20:49

Citat:

Ursprungligen postat av pejij (Inlägg 4086879)
lirade på speed förut, men la ner då jag blev helt besatt av det.

1+

ispåse 2010-01-06 20:57

Citat:

Ursprungligen postat av Pejij (Inlägg 4086879)
Lirade på Speed förut, men la ner då jag blev helt besatt av det.

Speed blir man ju helt bäng av, allt ska hinnas med på en tredjedel av tiden, man hinner ju knappt tänka på annat eller ta sig till affären innan det händer något, vanlig server ska det vara! :D För välbefinnandets skull vill säga.

Spinkis 2010-02-20 12:00

japp lirar på s3 tänkte sluta efter förra s1 men det är ju för kul! :P ligger alltid mellan rank 1-30 så om ni ska leta så behöver ni inte leta så länge! :)

Kwon 2010-02-20 12:04

Lirade en del förr

Var med i den största alliansen (hatobjektet på servern)

Flera andra allianser gick ihop för att slåss mot oss (vi krossade flera allianser så de lämnade och gick ihop till en jättestor)

Fick mkt hatemails :)

Vi hoppade sedan till liret Ikariam och fortsatte


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:44.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)