![]() |
|
Skönt att Sylvia vann, tycker ändå att det är ett enormt underbetyg till hela mma cirkusen att en snubbe som kört mma 7 månader står en rond mot en tvåfaldig mästare. Ungefär som att grannen skulle ta set på Rafael Nadal i franska öppna om han bara tränade några månader.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
...snälla nu för fan... |
Citat:
Citat:
|
Löjligt.
En random fråga här, hur kommer det sig att det dunkar så mycket när folk hoppar runt i ringen? Trodde golvet var relativt mjukt. Låter som dom springer runt på ett ihåligt betonggolv. |
Citat:
|
Citat:
Jag har fått intrycket av att golvytan är gjort av något i stil med flera paneler som ligger ovanpå varandra med någon sorts dämpning mellan för att ha lite "give" vid slams och nertagningar, och att dessa paneler låter när dom stöter ihop av trycket från kombatanterna. Men egentligen har jag ingen aning :D google vet säkert |
Citat:
|
Det var som jag misstänkte, Pudde tapade pga den lila färgen. Slagen var nog bara pricken över i:t. Tim är tydligen lite av en legend inom mma. :D |
Capoeira
|
Jon Fitch vs Thiago Alves 2 by NickTheFace
Vem tar det? Jag tror Thiago tar hem det, Fitch gameplan borde ju vara att ta ner fighten på mattan. Men klarar han göra det? |
man hejar på thiago iaf. Fitch är båååååååååååååring :D
|
Fitch är mer allround än Alves iallafall. Kan nog gå åt båda hållen.
|
Fitch lär väl satsa på en tolfte decision i sitt register, so trust alvez att göra matchen intressant. Tror och hoppas på alvez.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:03. |
|