![]() |
|
mjo näsan var nog den värsta man sett.
|
fan va gott förstaavsnitt!
|
Haha, han ser alltid så skönt ointresserad ut. Intressant att han alltså har lagt av med strongman helt för tillfället. |
Citat:
Jag bara skojja http://i41.tinypic.com/2v0bau1.jpghttp://i42.tinypic.com/vpug3q.jpg[/QUOTE] |
Sluta trolla om någon roidar eller inte, snaaaark.
Nu till mer intressant: |
Citat:
|
Finns det någon trevlig sida med massvis med mma klipp (vill se mest ufc och pride), typ om youtube - fast inte youtube.. så jävla rörigt på youtube och mycket skit och om jag omedvetet klickar in mig på ett enda ufc undisputed klipp till så går något sönder här. Försökte se om det skulle vara någon skillnad på video.google även om det är same shit, brukar ju vara lite skillnad trots allt men nja
Några tips?? jag vill se massvis med gnp hammerfists och gamla hederliga raining down punches / bombs :D |
Skön vinst med Tommy Blom
|
Strikeforce light heavyweight champion Gegard Mousasi has signed a four-fight minimum, two-year contract renewal, the promotion’s CEO Scott Coker confirmed on Friday.
The 24-year-old Armenian-Dutch fighter expressed his intention to re-sign with Strikeforce on Sirius satellite radio’s “The Fight Show” on Thursday. Mousasi, who left M-1 Global’s management last February, has declined to identify his new representation at this time. Mousasi defends his title against undefeated Muhammed “King Mo” Lawal at Strikeforce “Nashville” at the Bridgestone Arena in Nashville, Tenn. The bout, and two others, will air live on CBS starting at 9:00 p.m. EST. Mousasi won the Strikeforce light heavyweight title last August with a speedy one-minute technical knockout against Renato Sobral. Mousasi earned a second-round TKO over Cameroon judoka Rameau Thierry Sokoudjou in a non-title bout last November, which was also broadcasted live on CBS. He is undefeated in 15 fights. |
Citat:
|
mma-core är väldigt bra, där kan man se allt och du slipper massa skit.
BJ Penn vs Frank Edgard 2, när kan detta bli tror ni? :D |
Citat:
UFC 118, 28 Augusti (Wikipedia) Om det nu blir så återstår ju att se :P |
Citat:
|
Citat:
|
Alla Silva gnällare borde kolla på denna. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:01. |
|