Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Hank 2009-12-07 23:04

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4032832)
Började bli bättre mot slutet, han har nog en del att ta in även om han tränat boxning. Men för en såpass stor snubbe så...

Word up. Det enda han ska fokusera på är en tjurrusning ala Diego S och lägg sig över sin motståndare och behandla denne som ett köttstycke i någon halvminut sådär.

Tonto 2009-12-08 00:49

Citat:

Ursprungligen postat av Hank (Inlägg 4032931)
Word up. Det enda han ska fokusera på är en tjurrusning ala Diego S och lägg sig över sin motståndare och behandla denne som ett köttstycke i någon halvminut sådär.

lesnar-style

way 2009-12-08 16:08

Citat:

Ursprungligen postat av davve (Inlägg 4032218)

Ser ju inte precis ut som att han har kvikheten, om jag får säga mitt.

Citat:

Ursprungligen postat av Tonto (Inlägg 4032776)
Jon Jones såg så bekväm ut, måste vara läskigt att möta någon som är 100% avslappnad men fortfarande inte showboatar. bekvämlighet brukar leda till annorlunda kombination fråga bara nate marquardt :D Och det bjöd verkligen Jones på. Ska bli kul att se honom i octagonen igen

Håller med, gillar också fighters som har en lite annorlunda stil.

Citat:

Jag tror det var tre armbågar och jo det gjorde nog ganska stor skillnad.
Någon nämnde att han var borta innan de armbågarna men det tror jag inte att han var. The Hammer har grym chin.
Så som jag kom ihåg det var det bara två armbågar, och han hade ju redan tagit otroligt mycket stryk, så enligt mig var det bara en tidsfråga innan dommaren skulle avbryta matchen. Och jag kan inte riktigt förstå hur en 12-6 armbåge skulle göra märkbart mer skada eller vara farligare än en armbåge från sidan, något som kan förklara?

Verbatim 2009-12-08 16:12

Det var väll 4 12-6 armbågar?

Suck, så har jag slängt videon redan, nåja, kanske var 2.

o.z.z 2009-12-08 18:43

The Ultimate Fighter finalen, plus alla gamla avsnitt. *popcorn*

http://www.casttv.com/shows/the-ultimate-fighter

Kwon 2009-12-08 18:46

Marius och hans motståndare
http://www.forbodybuilders.net/wp-co...vs-pudzian.jpg

Apos78 2009-12-08 19:04

Det är en bit det där. Blir en intressant match, oavsett klassen på denna.

Kwon 2009-12-08 19:11

Jag hade blivit rädd om jag skulle möta "killen" till vänster! :D

ahl- 2009-12-08 20:28

Hade du varit rädd Kwon? Gör en Couture: kvick lowkick och sen ge honom en sån j'vel över hakan så är det "klatt"!
Är det en ny organisation som använder sig utav hockey-handskar förresten? loel

Kwon 2009-12-08 20:36

Citat:

Ursprungligen postat av ahl- (Inlägg 4034815)
Hade du varit rädd Kwon? Gör en Couture: kvick lowkick och sen ge honom en sån j'vel över hakan så är det "klatt"!
Är det en ny organisation som använder sig utav hockey-handskar förresten? loel

Om jag hade blivit erbjuden en mängd pengar hade jag mött vem fasiken som helst, Fedor, Mir, Kongo, Krampus, Pirre, Kimbo, Scratch, Greg etc, det hade det varit värt. Jag tar gärna en knock för en viss summa.

Finns dock de man helst inte skulle vilja möta, en prime Igor Vovchanchyn är en av dom. Jag känner hjärnskadorna svälla upp redan när jag tänker på det. :)

Självklart skulle jag försöka göra mitt bästa även om jag kände mig intimidated. Vem vet, a puncher's chance på hakan.

Doctor Snuggles 2009-12-08 21:22

Citat:

Ursprungligen postat av ahl- (Inlägg 4034815)
Hade du varit rädd Kwon? Gör en Couture: kvick lowkick och sen ge honom en sån j'vel över hakan så är det "klatt"!
Är det en ny organisation som använder sig utav hockey-handskar förresten? loel

Jag trodde en "Couture" var att stå o kramas vid gallret i en halvtimme.

ahl- 2009-12-08 21:28

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4035006)
Jag trodde en "Couture" var att stå o kramas vid gallret i en halvtimme.

:)
Tro är att icke veta.

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4034850)
Om jag hade blivit erbjuden en mängd pengar hade jag mött vem fasiken som helst, Fedor, Mir, Kongo, Krampus, Pirre, Kimbo, Scratch, Greg etc, det hade det varit värt. Jag tar gärna en knock för en viss summa.

Finns dock de man helst inte skulle vilja möta, en prime Igor Vovchanchyn är en av dom. Jag känner hjärnskadorna svälla upp redan när jag tänker på det. :)

Självklart skulle jag försöka göra mitt bästa även om jag kände mig intimidated. Vem vet, a puncher's chance på hakan.

+1

Kwon 2009-12-08 21:44

DET SOM ALLA VÄNTAT PÅ MED SPÄNNING! (även Grannarna)

FEDOR I REKLAMFILM!


Kryss 2009-12-08 22:11

Underbart!

drakfelt 2009-12-08 22:44

hughes comeback???


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)