![]() |
|
Ush så synd, Arlovski hade verkligen matchen. Lucky punch från Fedor, lite tråkigt ändå..
|
|
Citat:
Eller så säger jag så för att jag är kär i Fedor och han är den enda atlet jag någonsin idoliserat. :D |
Alla tar till lipen efter dom mött Fedor
|
Jag håller med Kwon på den punkten. Fedor är en av de bästa i världen. Jag tror knappast han kände sig speciellt obekväm i matchen alls. Han visste vad han gjorde och anpassade sig. Han har en förmåga att använda huvudet bättre än många. Fedor kan oftast känna sig för och göra några misstag utan att det går åt helvete, medan om du gör ett misstag som moståndare till Fedor ligger du jävligt illa till.
Eller så säger jag så för att jag är kär i Kwon och han är den enda atlet jag någonsin idoliserat. |
Håller också med Kwon för att jag är kär i honom och han är den enda forummedlem jag någonsin idoliserat.
|
Gött att Fedor vann, men det är med blandad förtjusning jag tänker tillbaks på fighten. Det hade varit roligare om det hade blivit lite mer slagväxlingar och action innan the killer knock kom.
|
Citat:
Jag tycker i alla fall att det såg turligt ut och att Fedor hade problem före det hände. |
Skit också att Fedor inte fick in vänstern direkt efter högern!
|
Han var ju helt ute efter första slaget, varför vill du att han skulle bli träffad igen :confused:
|
Nu har jag också sett galan... :)
Många som anser att Fedor hade lite tur, att han låg lite taskigt till där i början. Jag vette sjutton, är inte såpass insatt att jag har någon åsikt om detta. Vad anser ni? Fan vad jag störde mig på snubben som verkade tala med rap-metoden. Han var så jädra överdriven att det bara blev störande. Sen verkar det tydligen inte gå så bra för Affliction. Synd om det i slutänden bara blir UFC som står kvar. Gissar att det nog inte är det bästa för sporten... |
Jag är inte heller speciellt insatt i någonting, har nyss börjat intressera mig för sporten.
Vad är fedors "MMA recod"? såg inte vad det stod på streamen Skulle vara fränt att se Fedor i en oktagon åsse. |
Citat:
|
Citat:
Här är hans "förlust". Obesegrad mao. :) |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:41. |
|