Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Gratis lotteri med priser (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=32593)

Prankie 2004-11-01 22:20

Gratis lotteri med priser
 
Nu ska jag förklara hur det här fungerar. Reklam brukar ge en liten slant, klick på länken och skriv din ditt email address längst upp och prenumerera på deras nyhetsbrev på billiga flygbiljetter så samlas det några kronor i potten. (Jag vet inte ens om man få några nyhetsbrev överhuvudtaget) När pengarna skattas och det är tillräcklig stor för budget vassleprotein blir det en dragning mellan alla som har samlat i potten. Skriv en rad här att du har gjort en samling till potten så adda jag dig till databasen.

Click Me

Listan på de anmälda

Hades 2004-11-01 22:26

Kan man säga upp sin prenumeration på nyhetsbrevet efter att man anmält sig?

Edit: Kul initiativ! :thumbup:

Prankie 2004-11-01 22:30

Citat:

Ursprungligen postat av Hades
Kan man säga upp sin prenumeration på nyhetsbrevet efter att man anmält sig?

Edit: Kul initiativ! :thumbup:

Jag har ens fått några nyhetsbrev alls, jag som vill ha billiga flygbiljetter. :D Det finns en unsubscribe men då kanske det inte gills längre? Skulle hellre rekommendera att du blocka email i din hotmail eller vad du nu använder.

Spiffy 2004-11-01 22:32

Im in :thumbup:

Frantic 2004-11-01 22:37

I'm game!

Hades 2004-11-01 22:37

Citat:

Ursprungligen postat av Prankie
Jag har ens fått några nyhetsbrev alls, jag som vill ha billiga flygbiljetter. :D Det finns en unsubscribe men då kanske det inte gills längre? Skulle hellre rekommendera att du blocka email i din hotmail eller vad du nu använder.

Alright. Nu har jag skrivit upp mig i alla fall!

Prankie 2004-11-01 22:42

3 st i listan nu. :)

Listan

Mindek 2004-11-01 23:01

Im in :thumbup:

Halldin 2004-11-01 23:07

Jag skrev upp en gammal sketen adress som jag aldrig använder.
Jag må vara trött och ska just gå och lägga mig, men jag fattar inte hur det fungerar eller varför du skulle få några pengar :confused:

Förklara som om du skrev till en fyraåring så klarar jag nog av att läsa det när jag har vaknat imorgon. :D

Prankie 2004-11-01 23:12

Företag betala massor för trafik till sin hemsidan och lead. Som att bli medlemmar och liknande. :)

Fast dealet var att trafiken ska vara länkad från min sida, nu när det kommer från kolozzeum kanske de registreraingar ovan inte gills. Det får jag nog reda på när jag vakna imon, isf så ändra jag addresen bara.

Hades 2004-11-01 23:13

Citat:

Ursprungligen postat av Halldin
Jag skrev upp en gammal sketen adress som jag aldrig använder.
Jag må vara trött och ska just gå och lägga mig, men jag fattar inte hur det fungerar eller varför du skulle få några pengar :confused:

Förklara som om du skrev till en fyraåring så klarar jag nog av att läsa det när jag har vaknat imorgon. :D

Företaget betalar för att få ut sin reklam, helt enkelt. Ett sätt att marknadsföra företaget alltså. Tradedoubler förmedlar reklamen till hemsidor vilka i sin tur förmedlar den till konsumenterna. Tradedoubler får en del av intänkten, och den som har hemsidan (I det där fallet Prankie) får en del.

raZmus 2004-11-01 23:53

I'm in! :D

Frazze 2004-11-01 23:57

In.

Einar 2004-11-02 00:10

Jag är med! :thumbup:

tejpis 2004-11-02 01:06

Count me in.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)