Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Bailah 2018-12-28 16:25

Jeff jobbade för usada men jobbar nu för ufc

Crillos 2018-12-28 16:26

Citat:

Ursprungligen postat av David_wigren (Inlägg 8003708)
Många bortförklarar det positiva testet genom att säga att det bara handlar om X antal pg/g. Men vet vi vilka nivåer som det förväntas ligga på hos en person som dopar sig? Det kanske rent av är de nivåerna som det handlar om? Eller ligger man mycket över de nivåer som hittades? Någon som vet? Sen att nivån låg nära detektionsgränsen säger inte så mycket. Det är många typer av analyser där detektionsgränsen kan vara lika hög ett positivt resultat pga alla möjliga anledningar.

Kan det vara något naturligt då m.t.a på att han är afro-amerikan? Att det kommer i pulser långt efteråt? Dum fråga kanske, om det nu faktiskt är metaboliter de har hittat. Men men, hela grejen är skum. Och en person som tar cola har nog inga problem att dopa sig heller. Lustigt att det just är turinabol han torskat för också, noll vätskeretention, kort halveringstid, styrkeökningar mm mm...

Simel 2018-12-28 16:34

Citat:

Ursprungligen postat av Bailah (Inlägg 8003713)
Jeff jobbade för usada men jobbar nu för ufc

Nej det har han inte gjort

TotteShaped4Life 2018-12-28 16:35

Citat:

Ursprungligen postat av svenbanan (Inlägg 8003706)
Reddit-länk? Du menar en länk till en sida på reddit där det fanns en länk till strömmen eller hur?

I nedanstående tråd på reddit brukar det finnas länkar till strömmar för olika MMA events.

r/MMAStreams/

Japp, uttrycket mig suddigt...självklart en länk till strömmen =) Hittat nu iaf och tack!

Crillos 2018-12-28 16:47

Ska bli intressant om han ser annorlunda ut på invägningen. Om han hållit sig borta från tabletterna en längre tid borde han se annorlunda ut. Typ mindre hård.

svenbanan 2018-12-28 16:55

Angående Jeff

Citat:

Jeff Novitzky (born December 15, 1967) is the current Vice President of Athlete Health and Performance for the UFC. He previously served as an agent for the Food and Drug Administration, investigating the use of steroids in professional sports. Before April 2008 he was a special agent for the Internal Revenue Service who investigated the use of steroids for over five years.[2]
https://en.wikipedia.org/wiki/Jeff_Novitzky

Agitator 2018-12-28 18:28

För er som vill veta mer ingående angående nivåerna. Jeff går igenom det rätt bra med Joe i en ny pod som länkades tidigare i tråden.

Lyssnade på hela och svängt i frågan. Jeff har aldrig jobbat för USADA för övrigt. Han var federal agent i 22 år. Så det är mycket missuppfattningar.


xcv 2018-12-28 19:33

Citat:

Ursprungligen postat av TotteShaped4Life (Inlägg 8003718)
Japp, uttrycket mig suddigt...självklart en länk till strömmen =) Hittat nu iaf och tack!

Ett förtydligande bara, matchen är alltså inte inatt, utan natten till söndag!

Hade lyckats finta bort mig själv och trodde den var inatt. Du kanske har stenkoll men tänkte bara nämna det.

Streams på redditen som nämndes tidigare kommer säkerligen postas när det närmar sig, men läggs sällan upp såhär långt i förväg!

TotteShaped4Life 2018-12-28 19:46

Citat:

Ursprungligen postat av xcv (Inlägg 8003782)
Ett förtydligande bara, matchen är alltså inte inatt, utan natten till söndag!

Hade lyckats finta bort mig själv och trodde den var inatt. Du kanske har stenkoll men tänkte bara nämna det.

Streams på redditen som nämndes tidigare kommer säkerligen postas när det närmar sig, men läggs sällan upp såhär långt i förväg!

Japp, har full koll när matchen går och har hittat några länkar redan...sedan är det bra att ha ett flertal för rätt vad det är så strular det.

svenbanan 2018-12-28 19:51

Citat:

Ursprungligen postat av TotteShaped4Life (Inlägg 8003785)
Japp, har full koll när matchen går och har hittat några länkar redan...sedan är det bra att ha ett flertal för rätt vad det är så strular det.

Gå in på det redditforumet jag länkade till när det börjar närma sig. Då kommer du kunna hitta massor med aktuella länkar till diverse strömmar där. Du behöver inte sitta och hamstra länkar ett dygn i förväg. Stor risk att dessa kommer vara inaktuella imorgon ändå.

-squat- 2018-12-28 20:35

Kan man inte se galan i UFC's app?

svenbanan 2018-12-28 22:35

Chael Sonnen och Ariel mfl diskuterar Jones och hans steroider...


Agitator 2018-12-29 01:52


xcv 2018-12-29 14:08

https://www.reddit.com/r/MMA/comment...son_2_weighin/

Enligt denna tråd börjar main eventet 10:00 PM Eastern time = 04:00 Svensk tid.

Main eventet innehåller 5 fighter, och jag antar att Gus vs. Jones är sist ut. Det är alltså fyra matcher innan, varav en är en titelfight. (titelfighterna är väl 5 ronder á 5 min, medan de andra fighterna är 5 ronder á 3 min, eller?).

Hur lång intermission är det oftast mellan matcherna? Känns ju som att Gus borde slåss tidigast 06:00, eller vad tror ni? Är ju en gammal man nu och orkar inte sitta vaken, så vill försöka timea det så bra som möjligt :D

rooz 2018-12-29 14:11

Citat:

Ursprungligen postat av xcv (Inlägg 8003987)
https://www.reddit.com/r/MMA/comment...son_2_weighin/

Enligt denna tråd börjar main eventet 10:00 PM Eastern time = 04:00 Svensk tid.

Main eventet innehåller 5 fighter, och jag antar att Gus vs. Jones är sist ut. Det är alltså fyra matcher innan, varav en är en titelfight. (titelfighterna är väl 5 ronder á 5 min, medan de andra fighterna är 5 ronder á 3 min, eller?).

Hur lång intermission är det oftast mellan matcherna? Känns ju som att Gus borde slåss tidigast 06:00, eller vad tror ni? Är ju en gammal man nu och orkar inte sitta vaken, så vill försöka timea det så bra som möjligt :D

Connor VS khabib började runt 07:20-30 har jag för mig. Jag Bänkar mig vid 04:00 för JVM & huvudkorten.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:03.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)