Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

svenbanan 2018-12-28 11:19

Jones borde ha stallorder om att inte öppna truten på presskonferenser. Han säger så korkade grejer att man bara vill stänga av.

d1anny2 2018-12-28 11:47

Citat:

Ursprungligen postat av svenbanan (Inlägg 8003635)
Jones borde ha stallorder om att inte öppna truten på presskonferenser. Han säger så korkade grejer att man bara vill stänga av.

Vad sades nu?

svenbanan 2018-12-28 11:59

Citat:

Ursprungligen postat av d1anny2 (Inlägg 8003639)
Vad sades nu?

Massa dynga bara om picogram och pictogram. Inget särskilt. Det är bara så uppenbart att han inte vet vad han pratar om.

svenbanan 2018-12-28 13:01


Bailah 2018-12-28 13:47

Gillar inte schaub speciellt mycket. Tycker han är rätt dryg. Men när jag hörde honom på podcasten så tycker jag han har många bra poänger i detta fallet.

d1anny2 2018-12-28 13:58

Citat:

Ursprungligen postat av svenbanan (Inlägg 8003644)
Massa dynga bara om picogram och pictogram. Inget särskilt. Det är bara så uppenbart att han inte vet vad han pratar om.

Haha. God gubbe. Håller med youtube-kommentator till klippet ovan:
Gustafsson. Nita Jones!

TotteShaped4Life 2018-12-28 14:17

Någon som kan länka till en fungerande stream för matchen? Om jag fattat det rätt, måste man ha ViaPlay-konto? Inget jag tänker skaffa för en match iaf, så hoppas man kan hitta en fungerande stream

xcv 2018-12-28 14:34

Citat:

Ursprungligen postat av TotteShaped4Life (Inlägg 8003673)
Någon som kan länka till en fungerande stream för matchen? Om jag fattat det rätt, måste man ha ViaPlay-konto? Inget jag tänker skaffa för en match iaf, så hoppas man kan hitta en fungerande stream

Vet inte vad forumet har för regler för att diskutera sånt, men min rekommendation är att på reddit söka på "mma ". Detta är ett rent teoretiskt scenario såklart, men jag kan tänka mig att det näst översta sökresultatet eller dylikt kanske kan vara till hjälp. Det mesta brukar finnas på reddit!

Crillos 2018-12-28 14:39

Varför gör Jeff Novitsky och Dana White intervjuer tillsammans?

Jag fattar att UFC betalar USADA. Men någon slags oberoende borde det väl finnas. USADA testar och skickar resultat till UFC, punkt.

Men som nu tycker jag det verkar som den där Jeff blivit Danas bitch. Vilket skämt.

Jones borde för övrigt stängas av igen.

TotteShaped4Life 2018-12-28 14:44

Citat:

Ursprungligen postat av xcv (Inlägg 8003675)
Vet inte vad forumet har för regler för att diskutera sånt, men min rekommendation är att på reddit söka på "mma ". Detta är ett rent teoretiskt scenario såklart, men jag kan tänka mig att det näst översta sökresultatet eller dylikt kanske kan vara till hjälp. Det mesta brukar finnas på reddit!

Tack! Det fanns en länk till Conormatchen här som var en reddit-länk och det var tydligen ok enligt reglerna.

Kabuto 2018-12-28 14:45

Citat:

Ursprungligen postat av Crillos (Inlägg 8003677)
Varför gör Jeff Novitsky och Dana White intervjuer tillsammans?

Jag fattar att UFC betalar USADA. Men någon slags oberoende borde det väl finnas. USADA testar och skickar resultat till UFC, punkt.

Men som nu tycker jag det verkar som den där Jeff blivit Danas bitch. Vilket skämt.

Jones borde för övrigt stängas av igen.

Vad pratar du om? Jeff Novitsky är ju anställd av UFC.

Crillos 2018-12-28 15:12

Citat:

Ursprungligen postat av Kabuto (Inlägg 8003682)
Vad pratar du om? Jeff Novitsky är ju anställd av UFC.

Jaså? Jag trodde han jobbade för USADA.

svenbanan 2018-12-28 15:56

Citat:

Ursprungligen postat av Crillos (Inlägg 8003690)
Jaså? Jag trodde han jobbade för USADA.

Jag tror han har jobbat för USADA (eller kanske WADA) tidigare.

Han kanske fortfarande gör det, och sitter på flera stolar....

svenbanan 2018-12-28 15:59

Citat:

Ursprungligen postat av TotteShaped4Life (Inlägg 8003680)
Tack! Det fanns en länk till Conormatchen här som var en reddit-länk och det var tydligen ok enligt reglerna.

Reddit-länk? Du menar en länk till en sida på reddit där det fanns en länk till strömmen eller hur?

I nedanstående tråd på reddit brukar det finnas länkar till strömmar för olika MMA events.

r/MMAStreams/

David_wigren 2018-12-28 16:09

Många bortförklarar det positiva testet genom att säga att det bara handlar om X antal pg/g. Men vet vi vilka nivåer som det förväntas ligga på hos en person som dopar sig? Det kanske rent av är de nivåerna som det handlar om? Eller ligger man mycket över de nivåer som hittades? Någon som vet? Sen att nivån låg nära detektionsgränsen säger inte så mycket. Det är många typer av analyser där detektionsgränsen kan vara lika hög ett positivt resultat pga alla möjliga anledningar.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)