Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Tediiieee 2012-03-05 18:04

Eyh ifall Alexander vinner över lil nog, vem blir nästa tror ni? Bader?

Tricklew 2012-03-05 23:29

Citat:

Ursprungligen postat av Åsberg (Inlägg 5637609)
Gillat. Skulle inte kunna förlåta mig själv om han skulle dö av något som har direkt samband till hans kraftiga övervikt och jag visste att jag kunde gjort något åt det.

Han skriver ju hela jävla tiden, min facebook svämmar över, tränar han aldrig?

Åsberg 2012-03-06 11:08

Citat:

Ursprungligen postat av Tricklew (Inlägg 5639222)
Han skriver ju hela jävla tiden, min facebook svämmar över, tränar han aldrig?

Verkar inte som det. :D
Fick bli att sluta gilla den sidan helt enkelt.

eternallord 2012-03-06 12:21

Ni vet väl att man bara kan stänga av att ta emot meddelande från en viss kontakt? Det har jag gjort med 90% av folket på fb, vem fan orkar lyssna på nyblivna mammor snacka om sina ungar och sånt?

Tricklew 2012-03-06 12:43

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 5639792)
Ni vet väl att man bara kan stänga av att ta emot meddelande från en viss kontakt? Det har jag gjort med 90% av folket på fb, vem fan orkar lyssna på nyblivna mammor snacka om sina ungar och sånt?

Ja, när jag skrev mitt inlägg så hoppades jag på instruktioner om hur, så jag slipper ta reda på det själv.


Gesendet unter Verwendung meines iPhone.

cero 2012-03-06 14:20

Om det inte är en grupp, klickar du på knappen "subscribe" i det högra hörnet.

cero 2012-03-06 14:33

Är det ett riktigt problem att marknadsföra de lättare viktklasserna? Läser man runt lite verkar det vara många som ogillar dessa divisioner pga storleken på atleterna, för lite avslut osv.

spoon 2012-03-06 14:37

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 5640167)
Är det ett riktigt problem att marknadsföra de lättare viktklasserna? Läser man runt lite verkar det vara många som ogillar dessa divisioner pga storleken på atleterna, för lite avslut osv.

Jag tycker det är märkligt i såna fall. Farten gör dom lätta viktklasserna till dom mest intressanta i mina ögon. Med dom tunna handskarna så blir det ju avslut och många verkar vara smidiga på marken på grund av storleken.

Frankie Edgar är kanske inte så festlig även om det också har sin charm.

Doctor Snuggles 2012-03-06 14:48

Många o många. Diverse högljudda amerikanska fans på mma forum inte "många" gör. I europa och asien tror jag nog majoriteten uppskattar en bra teknisk fight oavsett, ofta t.o.m föredras mindre gubbar då de just oftare bjuder på detta.
Klumpiga, flåsiga, HWs är iaf det som jag minst gärna ser på personligen.

cero 2012-03-06 15:11

Lätt att man får uppfattningen att många som tittar på MMA är "Just bleed"-fans som inte har någon större förståelse för sporten. Shogun/Henderson var tydligen den bästa matchen någonsin, buande när matcher går till marken, barslagsmål får oändligt hyllande, Brock Lesnar tjänade mer än GSP/Anderson, buande när någon använder mycket forarbete istället för att rusha osv.

Inte så säker på att den medelmåttliga PPV-köparen föredrar en teknisk match framför rejäla haymakers, knockouts och allmänt köttande.

spoon 2012-03-06 15:39

Det var annorlunda på Japan galan. Där jublade dom när fighten gick till marken. Aussies och jänkare däremot sänker nog den generella iq-standarden på denna jordglob.

cero 2012-03-06 15:53

Absolut. Riktigt härligt att höra applåder från hela publiken när någon passerade guard. :D

Doctor Snuggles 2012-03-06 18:37

Hmm, såg precis en intervju med Cormier, och han sade att han skulle kunna tänka sig gå ner till LHW om rätt tillfälle gavs. Jon Jones? Det vore en mycket, mycket intressant match.

Kwon 2012-03-06 19:15

Damn

My ol favorite Don Frye lookin' OLD :D
(han tränar lika ofta som jag these days!)

Doctor Snuggles 2012-03-06 19:19

Roy är på 86 tusen likes. En ökning med 50 tusen från igår. Inte illa.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)