Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Vad gör dig förbannad just nu? (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=130804)

Granatgiraffen 2009-06-23 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av mikaelj (Inlägg 3739681)
Särskilt om man har en 120 cm-säng. Då skrynklar 150 cm-lakanen bara ihop sig. Sedan åker man till IKEA.

Och äter köttbullar!

skaparn 2009-06-23 20:03

Citat:

Ursprungligen postat av ceejay (Inlägg 3739668)
eller så köper man ett 240cm påslakan? det är galet nice med stora täcken.

Hmmm, du menar att det hade varit mer konstruktivt än att ta fram saxen?

mikaelj 2009-06-23 20:05

Citat:

Ursprungligen postat av skaparn (Inlägg 3739734)
Hmmm, du menar att det hade varit mer konstruktivt än att ta fram saxen?

Beror lite på vilken läggning man har.

Icefire 2009-06-23 20:15

Småont/irriterad i halsen hela tiden, inte förkylning. Vad är grejen liksom? Blir galen...

mikaelj 2009-06-23 20:21

Citat:

Ursprungligen postat av Icefire (Inlägg 3739765)
Småont/irriterad i halsen hela tiden, inte förkylning. Vad är grejen liksom? Blir galen...

Bleh. Låter som min kroniska nästanförkylning förra hösten.

Hur länge har det varit så nu?

snej 2009-06-23 20:23

Att jag nyss kom hem från jobbet, och redan mer eller mindre är redo för sängen.

Psychological 2009-06-23 20:28

Att tiden går så jäääääävla sakta. Jag vill att det ska bli torsdag NU så man får pengar. Känns rätt kasst och ha semester utan pengar.

ulfalf 2009-06-23 20:34

Att min nya soffa inte kommer förrän tidigast i slutet av juli då jag dessutom inte är hemma. Försäljaren kläckte även ur sig att "i värsta fall kan den komma efter semestrarna i slutet av augusti". Wtf, brukar man inte säga att semestrarna är slut i början av augusti?

Icefire 2009-06-23 20:49

Citat:

Ursprungligen postat av mikaelj (Inlägg 3739788)
Citat:

Ursprungligen postat av Icefire (Inlägg 3739765)
Småont/irriterad i halsen hela tiden, inte förkylning. Vad är grejen liksom? Blir galen...

Bleh. Låter som min kroniska nästanförkylning förra hösten.

Hur länge har det varit så nu?

Hade ont i halsen "på riktigt" i maj, har varit lite tjock i halsen sen dess. Sen är väl sköldkörteln svullen till och från vilken inte gör det mindre obehagligt.

Bättre med nästanförkylning än vanlig i alla fall, då kan man åtminstone träna och göra saker.

jakke 2009-06-23 20:55

Citat:

Ursprungligen postat av Psychological (Inlägg 3739808)
Att tiden går så jäääääävla sakta. Jag vill att det ska bli torsdag NU så man får pengar. Känns rätt kasst och ha semester utan pengar.

Den som spar han har...

Ostknäcket 2009-06-23 20:59

För övrigt, förbannad på aftonbladets LCHF fanatiker som när man argumenterar med dom säger att "Man lagrar inget fett pga vi inte har något insulin i blodet *rolleyes*, överskottet skiter man ut, det är alltså helt omöjligt att gå upp med LCHF". Försöker få dom att förstå att det finns verkliga fördelar med LCHF, men dom (eller han) vägrar fatta. Och ändå så återkommer jag hela tiden, jag är inte den skarpaste kniven jag iheller. (Och också att man kan gå ner MED kollisar och att LCHF inte är för alla, men då är jag såklart löjligt).

mikaelj 2009-06-23 21:21

Citat:

Ursprungligen postat av jakke (Inlägg 3739908)
Den som spar han har...

Är det något fel på att köpa sina vänner?

mikaelj 2009-06-23 21:24

Citat:

Ursprungligen postat av Ostknäcket (Inlägg 3739914)
För övrigt, förbannad på aftonbladets LCHF fanatiker som när man argumenterar med dom säger att "Man lagrar inget fett pga vi inte har något insulin i blodet *rolleyes*, överskottet skiter man ut, det är alltså helt omöjligt att gå upp med LCHF".

Håller med om att det är korkat, men det väger väl kanske upp allt annat fånigt som sagts om att du blir hum i duvet utan att äta kålhydrater osv?

Citat:

Ursprungligen postat av Ostknäcket (Inlägg 3739914)
Försöker få dom att förstå att det finns verkliga fördelar med LCHF, men dom (eller han) vägrar fatta. Och ändå så återkommer jag hela tiden, jag är inte den skarpaste kniven jag iheller. (Och också att man kan gå ner MED kollisar och att LCHF inte är för alla, men då är jag såklart löjligt).

Det är som att titta på en bilolycka i slow-motion. :-)

Men den stora frågan är varför du alls läser Aftonblaskan?

Ostknäcket 2009-06-23 21:32

Citat:

Ursprungligen postat av mikaelj (Inlägg 3739997)
1. Håller med om att det är korkat, men det väger väl kanske upp allt annat fånigt som sagts om att du blir hum i duvet utan att äta kålhydrater osv?


Det är som att titta på en bilolycka i slow-motion. :-)

2. Men den stora frågan är varför du alls läser Aftonblaskan?

1.Säger såklart emot dom med, men dom är inte lika envisa. (i alla fall inte på aftonbladet, annars brukar dom väl vara på samma nivå).

2. Folket måste lära sig!! *gah!* ;)

Jockefoten 2009-06-23 21:42

Lite sur blir jag allt att idag på min 20års dag så går telefonen sönder.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)