Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Vad gör dig förbannad just nu? (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=130804)

hahavaffan 2009-05-13 22:22

Jag är förbannad på Pågens som släppte sina Chocolate chip-gifflar nu i defftid. Åt en påse innan :( Men dom är seriöst det godaste jag ätit på jävligt länge.

Dan S 2009-05-13 22:27

Trångsynta människor, korkade människor, människor som säger sig vara optimister, pessimister, eller något annat som är "Så-här-är-jag-inget-annat. Folk som vill svara på det här inlägget med något i stil med "Gud du måste vara förbannad varje dag! Har du inget bättre för dig?". Finns mycket som gör mig riktigt pissed off.

Att säga "Jag är optimist, jag!" så är man ser alltså allting på ett god väg. Det i sig är trångsynt. Denna värld är inte så jävla svart och vit som vissa verkar tro, och det gör mig ännu mer förbannad att folk inte är flexibel, eller förstår komplicerade saker, eller tror som sagt att allt är svart på vitt istället för en blandning av en eller flera saker. Motsäger jag mig nu? Jag vet inte, fick skriva av mig lite i a f.

Glömde en sak: Amerikansa poliser som till 99% av tiden använder övervåld mot även oskyldiga.

drakfelt 2009-05-13 22:28

att casalls grippers modell "hard" är så jävla lätta att man kör 100reppare på dom

n1tro 2009-05-13 23:04

Citat:

Ursprungligen postat av Dexterity (Inlägg 3664992)
Statistik.

haha statistik , grundläggande för ekonomer var ärligt talat inga problem jämfört med juridisk översiktskurs, den ger mig mardrömmar..

ceejay 2009-05-13 23:12

Citat:

Ursprungligen postat av Dan S (Inlägg 3665018)
Trångsynta människor, korkade människor, människor som säger sig vara optimister, pessimister, eller något annat som är "Så-här-är-jag-inget-annat. Folk som vill svara på det här inlägget med något i stil med "Gud du måste vara förbannad varje dag! Har du inget bättre för dig?". Finns mycket som gör mig riktigt pissed off.

Att säga "Jag är optimist, jag!" så är man ser alltså allting på ett god väg. Det i sig är trångsynt. Denna värld är inte så jävla svart och vit som vissa verkar tro, och det gör mig ännu mer förbannad att folk inte är flexibel, eller förstår komplicerade saker, eller tror som sagt att allt är svart på vitt istället för en blandning av en eller flera saker. Motsäger jag mig nu? Jag vet inte, fick skriva av mig lite i a f.

Glömde en sak: Amerikansa poliser som till 99% av tiden använder övervåld mot även oskyldiga.

Gud måste du vara så förbannad?


Förbannad på folk med valda sanningar och fördomar

Dreas 2009-05-13 23:32

Bestämde mig för att börja satsa på träningen igen efter ca 8 månaders lallande, sjukdomar och annat! Så orkar jag inte somna på natten efter passet och är nu förkyld!!!!!!!!!!!!

Hård träning + no sömn + kcalunderskott + mitt immunförsvar = fail!

shut teh face 2009-05-14 00:00

Citat:

Ursprungligen postat av hahavaffan (Inlägg 3665008)
Jag är förbannad på Pågens som släppte sina Chocolate chip-gifflar nu i defftid. Åt en påse innan :( Men dom är seriöst det godaste jag ätit på jävligt länge.

Måste testas :D:D

Sebbe_H 2009-05-14 00:20

Citat:

Ursprungligen postat av hahavaffan (Inlägg 3665008)
Jag är förbannad på Pågens som släppte sina Chocolate chip-gifflar nu i defftid. Åt en påse innan :( Men dom är seriöst det godaste jag ätit på jävligt länge.

Dom har planerat det, dom jävlarna! Men vadå, du menar sånna kanelgiflar, men med choklad i? Gnhhhh!!

Snobbe 2009-05-14 00:49

Är förbannad på mig själv pga att jag gör så många dumma beslut.

Bahir 2009-05-14 01:28

I en redovisningsuppgift så klistrade jag in mina ratioberäkningar från Excel till en wordfil som bilder i stället för ändringsbara tabeller. Förutom att beräkningarna ska vara korrekta så blir man bedömd på presentation. Det visar sig efter att jag har skickat in uppgiften (via internet) att om man skriver ut dokumentet så är vissa linjer osynliga för att de ligger så nära varandra (men man ser dem i word, i alla fall på 120% zoom). Till exempel så syns inte de horizontella divisionsstrecken.

Scheisse.

hampfuz 2009-05-14 01:38

Ska upp om tre timmar, kan inte sova och spillde räkost i soffan.

... FUUUUUUUuu-

Sheogorath 2009-05-14 04:54

MixMeister Studio har helt plötsligt slutat exportera till MP3:or. WAV funkar dock. Konstigt och irriterande.

stevebc 2009-05-14 04:59

Att jag hemskt gärna vill sova. Men det dröjer ca 1½ timme till jag får njuta av den lyxen, arbetarklasshjälte som man är.

stevebc 2009-05-14 05:01

Citat:

Ursprungligen postat av Dan S (Inlägg 3665018)
Trångsynta människor, korkade människor, människor som säger sig vara optimister, pessimister, eller något annat som är "Så-här-är-jag-inget-annat. Folk som vill svara på det här inlägget med något i stil med "Gud du måste vara förbannad varje dag! Har du inget bättre för dig?". Finns mycket som gör mig riktigt pissed off.

Att säga "Jag är optimist, jag!" så är man ser alltså allting på ett god väg. Det i sig är trångsynt. Denna värld är inte så jävla svart och vit som vissa verkar tro, och det gör mig ännu mer förbannad att folk inte är flexibel, eller förstår komplicerade saker, eller tror som sagt att allt är svart på vitt istället för en blandning av en eller flera saker. Motsäger jag mig nu? Jag vet inte, fick skriva av mig lite i a f.

Glömde en sak: Amerikansa poliser som till 99% av tiden använder övervåld mot även oskyldiga.

Eftersom du har programmet Cops som referens så tänk på att poliserna där är snällare än i verkligheten. Du kan nog räkna med 110-120% när kamerorna inte är på.

MojjMojj 2009-05-14 05:02

Att jag inte har +40.000kr så jag kan göra de saker jag "behöver" göra. Blir mkt extrajobb i ngra månader ist.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:58.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)